زاهدان- دادستان زاهدان گفت: اخبار منتشر شده در مورد تعرض به یک بلوچ از اساس کذب است و صحت ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: یکی از چالش‌برانگیزترین عرصه‌هایی که ما داشتیم حوزۀ سیاست خارجی بود؛ یک جریانی نسبت به سیاست خارجیِ نظام انتقادات زیادی دارند و نسبت‌هایی را در این عرصه به تصمیم‌گیری‌های کلان مطرح می‌کنند. در این نوع مواجهه در حقیقت یک ادعای خیلی جدی نهفته که اگر بخواهیم آن را خلاصه کنیم این است که عده‌ای معتقدند زبان دنیا را فقط آن‌ها می‌فهمند.
معضل افزایش سگ‌های ولگرد در تهران، روز به روز در زیست شهری شهروندان پایتخت پررنگ‌تر می‌شود. یک منبع آگاه به فراز گفته که از ابتدای سال، ۴هزار و ۴۲۳نفر پس از گزیدگی از سوی این حیوانات، دُز صفر واکسن هاری را تزریق کرده‌اند و بیشتر موارد، مربوط به سگ‌های ولگرد در پارک‌ها و معابر شهری است که گوش‌هاشان با پلاک‌های شهرداری تهران سوراخ شده است. روزنامه‌های منتسب به جریان اصولگرایی و طرفداران این جریان، افزایش آمار سگ‌گزیدگی را به نگهداری سگ‌ها در خانه ربط می‌دهند اما، گزارش شهروندان این ادعا را نقض می‌کند.
وقتی رامین روبه‌روی قضات ایستاد اتهامش را منکر شد و ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: ۳ سال پیش این زن به دفتر کارم آمد و مدعی شد مطلقه است. او می‌گفت نیاز مالی دارد و با اصرار از من خواست او را در شرکتم استخدام کنم. او در این مدت برای اینکه بتواند از من پول بگیرد به من نزدیک شد و از من خواست با هم رابطه برقرار کنیم، حتی ما با هم به سفر هم رفتیم. هیچ آزار و اذیتی در کار نبوده و این زن به دروغ این ادعا را علیه من مطرح کرده است.
نیروی دریایی ایالات متحده اظهارکرده است که ملوانان این کشور و نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا به یک کشتی در تنگه مهم هرمز پس از ادعای «آزار و اذیت» از سوی قایق‌های ایران کمک کرده‌اند.
ویدانت پیتل، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: «اقدام ایران در آزار کشتی‌ها و مداخله در حقوق دریانوردی در آب‌های منطقه‌ای و بین‌المللی مغایر با قوانین بین‌المللی و مخل در ثبات و امنیت منطقه هستند.»
برخی اهالی ادعا می‌کنند «ر»، بیش از ۱۵ پسربچه را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است که برخی از آنان «معلول» بوده‌اند. اعتماد صحت تعداد قربانیان را پیگیری کرده، اما هنوز هیچ منبع رسمی این تعداد را تایید نکرده است. خبر این فاجعه زمانی در شهر می‌پیچد که روز ۱۲ دی‌ماه پسری هشت‌ساله حالش بد می‌شود و ماجرا را برای پدرش تعریف می‌کند.
ستایشی درباره ادعاهای مطرح شده درباره آزار و تجاوز جنسی به زندانیان زن گفت: ادعاهای دروغ رسانه‌های معاند و برخی افراد صاحب تریبون در داخل علیه متهمان بازداشتی نسوان مطرح می شود و این ادعای دروغ اولا طرح کننده اولیه دروغ رسانه ای رسانه های خارجی بوده و متاسفانه برخی هم در داخل آن را مطرح کردند که تاکنون حاضر نشدند در خصوص ادعاهای خود سندی ارایه کنند.
ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه گفت: هیچ مدرکی درباره ادعای دروغین تجاوز به زندانیان زن ارائه نشده.
شبکه سی‌ان‌ان در گزارشی جمهوری اسلامی را به خشونت و آزار جنسی در بازداشتگاه‌ها متهم کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ادعای کشف جسد در پرواز تهران ــ فرانکفورت/ مرگ یک زن پس از عمل جراحی معده/ ماجرای پرواز تبهکار مخوف!/ مجازات قصاص برای زن کارتن‌خواب / قاچاق سوخت زیر بطری های آب معدنی/ قاتل پسر پولدار به قصاص محکوم شد/ باند گوشی قاپ های خشن متلاشی شد/ کودک ربایی برای جبران ضرر ۱۴ میلیاردی در بازار رمز ارز
بر خلاف ادعای یک سایت روس، تیم ملی کشتی آزاد قصد دارد در جام جهانی آمریکا حاضر شود.
بر خلاف ادعای یک سایت روس، تیم ملی کشتی آزاد قصد دارد در جام جهانی آمریکا حاضر شود.
بر خلاف ادعای یک سایت روس، تیم ملی کشتی آزاد قصد دارد در جام جهانی آمریکا حاضر شود.
خبرگزاری فاینانشیال گزارش داد که قرار است در سایه توافق برای آزادی زندانیان بین آمرکیایی در ایران پول‌های بلوکه شده کشورمان در کره جنوبی آزاد می‌شود.
یک شهر کوچک در هلند از توئیتر شکایت کرده و خواهان حذف تمام پیام هایی است که در آنها ادعا می شود حلقه کودک آزان شیطان پرستی از دهه ۱۹۸۰ میلادی در این شهر فعالیت می کند.
سال ۲۰۱۰، پیش از مرگ نلسون ماندلا، افرادی در اینترنت ادعا می‌کردند که مرگ نلسون ماندلا را به یاد می‌آورند. این افراد با اطمینان از خاطره‌ای صحبت می‌کردند که به سال ۱۹۸۰ باز می‌گشت و در آن از اخبار و فیلم‌هایی یاد می‌شد که مرگ نلسون ماندلا در زندان را بازگو می‌کرد. درحالی که که نلسون ماندلا ۱۹۹۰ از زندان آزاد شد و ۲۰۱۳ درگذشت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری ۲ مرد و یک زن سارق در کرمان/ در مخمصه پول شویی!/ پایان کلاهبرداری‌های سردار و سرهنگ قلابی/ اسیدپاشی هولناک به دختر جوان در طرشت/ ۵ قتل در پرونده ۲ برادر خشن/ رمزگشایی از سرقت‌های باند کلاف کش‌ها/ ادعای عجیب مرد اسیدپاش/ پدرکشی در توهم شیشه!/ دفاع مشروع، متهم را از قصاص نجات داد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق از شوهر به خاطر دزدی/ کلاهبرداری ۴ میلیاردی با ادعای نفود در دستگاه‌های اجرایی/ قتل همخانه‌ای به خاطر اختلاف/ کلاهبرداری به بهانه کمک به بی خانمان‌ها/ به خاطر یک میله آهنی قاتل شدم/ دزدی با عینک دودی!/ آخرین مأموریت پلیس فداکار/ سپر به سپر تا جنایت!
بعد از قالیباف، حالا علیرضا زاکانی، شهردار فعلی تهران مدعی شده که در یک سال فعالیت خود در شهرداری تهران، تراکم‌فروشی کاهش چشمگیری داشته است. شهردار تهران در حالی مدعی کاهش تراکم فروشی را دارد که آمار رسمی منتشر شده با ادعای او در تناقص است.
در خبر‌ها و برخی رسانه‌ها ادعا شده، شرکت فولاد مبارکه با همسر رئیس دفتر رئیس جمهور سابق قرارداد یک میلیارد تومانی امضا کرده است؛ چنانکه پیش از این تصاویر قرارداد در رسانه‌ها منتشر شده و در دسترس همگان قرار دارد، این قرارداد نه با یک شخص که با مجموعه دانشگاه آزاد واحد تهران غرب منعقد شده است.
نرخ بهره بین بانکی به عنوان یکی از انواع نرخ ‌های بهره در بازار پول به نرخ ‌های سود یا بهره در سایر بازارها جهت می ‌دهد. نرخ بهره بین بانکی در سال جاری به بیشترین میزان در سال ۱۴۰۱ رسیده است.
خبر‌های بسیار مهمی امروز در فضای رسانه‌ها منتشر شد که قطعا هر یک می‌توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. از جمله این خبر‌ها می‌توان به نزدیک شدن عرضه اولیه جدید فرابورس اشاره کرد. توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید و ببینید.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در واکنش به ادعای میرکاظمی مبنی براینکه بخشی از گرانی‌ها ناشی از مصوبه مجلس در خصوص حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی است، گفت: دولت در لایحه‌ بودجه ۱۴۰۱ نامی از ارز ۴۲۰۰ تومانی در تبصره یک قید نکرده و تمام منابع ارزی حاصل از فروش نفت و میعانات گازی را به قیمت ETS که تقریباً همان نرخ ارز آزاد محسوب می‌شود، محاسبه کرده بود.
فضائلی: اخیرا عبدالله ناصری مدعی شده که رهبر انقلاب گفته‌اند «ورود آقای مهدوی دامغانی به کشور را تضمین می‌کنم اما خروجش را نه!» این مطلب کذب محض است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ