اتحادیه اروپا در پاسخ به تقاضاهای انرژی اوکراین، با دشواری مواجهه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر خواستار آزادی رئیس جمهور معزول نیجر و خانواده‌اش شد.
اتحادیه اروپا از روسیه خواست به دلیل حملات پهپادی اوکراین، جنگ در این کشور را تشدید نکند.
اتحادیه اروپا اعلام کرد که تحریم‌های خود علیه روسیه به دلیل جنگ در اوکراین را تمدید کرده است.
شورای اروپا از تمدید تحریم‌های بروکسل علیه مسکو تا سال آینده میلادی خبر داد.
وزیر خارجه مجارستان تهدید کرد که در صورت خارج نشدن بانک این کشور از فهرست موسوم به «لیست شرمساری» کی‌یف، بوداپست از تامین مالی اتحادیه اروپا جهت انتقال تسلیحات به کی‌یف خودداری خواهد کرد.
دفتر روابط خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای حادثه موهن به آتش کشیدن قرآن کریم در پایتخت سوئد را محکوم کرد و خواستار منع تشدید شرایط در پی این رخداد شد.
اتحادیه اروپا در ادامه اقدامات خصمانه خود علیه تهران، تحریم‌های تازه‌ای را علیه ایران اعمال کرد.
اتحادیه اروپا ۴ سازمان و نهاد ایرانی را با ادعای اینکه این نهاد‌ها از مجتمع نظامی و صنعتی روسیه حمایت می‌کنند، به فهرست تحریم‌ها اضافه کرد.
مقامات ناتو و اتحادیه اروپا سخت تلاش می‌کنند تا از همه امکانات خود برای شکست روسیه در اوکراین استفاده کنند؛ در همین رابطه کمیسیون اروپا از تداوم حمایت نظامی خود از اوکراین خبر داد.
اتحادیه اروپا برای اطمینان از تامین سوخت کشورهای عضو خود، طرح جدیدی را ارائه کرده است.
شبکه اجتماعی «تیک تاک» همزمان با افزایش فشارها بر این شرکت در اتحادیه اروپا و آمریکا اعلام کرد که ساز و کار جدیدی را برای تامین امنیت داده‌ها در اروپا در نظر گرفته است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به کشورهای این اتحادیه اطمینان داد که تامین سلاح برای اوکراین با استفاده از زرادخانه تسلیحاتی این بلوک، هیچ خطری را متوجه امنیت آنها نخواهد کرد!
کمیسر اقتصادی اتحادیه اروپا بر این باور است که اگر این بلوک امیدوار به برآوردن نیازهای جنگی کی‌یف است، باید به الگوی «اقتصاد جنگی» تغییر رویه بدهد.
در دیدار مدیر ارشد اجرایی تیک تاک با مقامات ارشد اتحادیه اروپا در بروکسل، اتحادیه به این شرکت هشدار داده تا از قوانین منطقه پیروی و ایمنی داده های کاربران را تضمین کند.
رئیس کمیسیون اروپا از ادامه کمک های این اتحادیه برای کاهش بحران تامین برق در اوکراین خبر داد.
تعدادی از کشورهای اتحادیه اروپا با اظهارات رئیس جمهور فرانسه مبنی بر اعطای تضامین امنیتی به مسکو، رسما مخالفت کردند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که کشورهای عضو این اتحادیه به دلیل تامین سلاح جهت حمایت از اوکراین، ذخایر نظامی خود را به اتمام رسانده اند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا عنوان کرد این اتحادیه از نظر تامین انرژی به چین بیشتر از روسیه وابسته است.
همزمان با پیامدهای تحریم روسیه توسط غرب و تقلای اروپا برای تامین گرمایش در آستانه فصل زمستان، شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا به طور روزافزون به سوزاندن زباله روی آورده‌اند.
صدر اعظم سابق آلمان اعلام کرد تامین امنیت اتحادیه اروپا در آینده بدون روسیه امکان پذیر نیست.
پیشتر در همین رابطه، اتحادیه اروپا اعلام کره بود که اسرائیل می‌تواند منبع جدیدی برای تامین گاز اروپا باشد زیرا این اتحادیه به دنبال کاهش وابستگی به انرژی روسیه است.
سخنگوی اتحادیه اروپا با اشاره به تلاش کشورهای عضو این اتحادیه برای متنوع سازی منابع تأمین انرژی تأکید کرد که این کشورها به علت کمبود گاز، زمستان سختی در پیش دارند.
روسیه می‌گوید در صورتی که اتحادیه اروپا مسکو را تحت فشار قرار ندهد، این کشور آماده است تا براساس مقادیر توافق‌شده، برای اروپا گاز تامین کند.
ایران در پاسخ به آخرین نسخه از پیش‌نویس توافق وین که از سوی اتحادیه اروپا ارائه شده است، نظرات خود را منتقل کرده است. آنطور که از لابلای مواضع تیم ایران پیداست، اختلافات بر سر سه موضوع است که ایالات متحده در دو مورد انعطاف شفاهی خود را بیان کرده، اما باید در متن گنجانده شود. موضوع سوم هم به تضمین تداوم اجرای برجام برمی‌گردد، که به واقع‌بینی آمریکا برای تامین نظر ایران بستگی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ