وزیر خارجه مجارستان تهدید کرد که در صورت خارج نشدن بانک این کشور از فهرست موسوم به «لیست شرمساری» کی‌یف، بوداپست از تامین مالی اتحادیه اروپا جهت انتقال تسلیحات به کی‌یف خودداری خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزانه فصیحی با قرار گرفتن در رنک ۴۴ جهان، سهمیه مسابقات بوداپست را کسب کرد.
محمد نخودی با کسب مدال طلای تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی علاوه بر آنکه ملی‌پوش وزن 79 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی 2023 بلگراد شد، رنک خود را هم بهبود بخشید.
ملی‌پوش کشورمان با برتری مقابل رقبای خود فرصت حضور در فینال رقابت‌های بین‌المللی کشتی‌ آزاد جام آندره پولیاک و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی را به دست آورد.
در روز اول تورنمنت رنکینگ‌دار بوداپست تولگا تومور اوچیر مغول، کایل اسنایدر و پاریس میسون آمریکایی از جمله کشتی‌گیرانی بودند که عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.
بعد از عدم کسب مدال از سوی دو کشتی‌گیر وزن اول ایران در تورنمنت بوداپست؛ مسابقه انتخابی رودررو بین آنها برگزار شد که والی‌زاده به عضویت تیم ملی درآمد.
هیئت کشتی تهران در جام پهلوانک‌ها علاوه بر تجلیل از محمدرضا طالقانی که این جشنواره به نام او برگزار شده بود، از منتقد سرسخت فدراسیون علیرضا دبیر هم تجلیل کرد.
پرونده حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی برای مدعیان دوبنده تیم ملی فرنگی با مسابقات مجارستان بسته خواهد شد.
در آستانه برگزاری فینال لیگ اروپا بین رم و سویا که امشب در بوداپست برگزار می‌شود بین هواداران دو تیم در خیابان‌های پایتخت مجارستان درگیری‌های شدیدی رخ داده است.
سویا و رم امشب در فینال لیگ اروپا مقابل هم قرار خواهند گرفت؛ دیداری که در ورزشگاه پوشکاش آرنای بوداپست برگزار می‌شود.
رویارویی رم و سویا در فینال لیگ اروپا صفحه نخست روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا را دربرمی‌‌گیرد.
پائولو دیبالا و لئوناردو اسپینازولا در تمرین رم پا به پای بقیه بازیکنان دویدند. این خبر بسیار خوبی برای ژوزه مورینیو در آستانه فینال لیگ اروپا است.
رم در آستانه فینال لیگ اروپا برابر سویا از آماده شدن به موقع پائولو دیبالا و جورجینیو واینالدوم نامطمئن است و معلوم نیست این دو ستاره تیم برای بازی چهارشنبه آینده آماده می‌شوند یا نه.
دیدار برگشت بایر لورکوزن و آاس رم در نیمه نهایی لیگ اروپا با تساوی بدون گل به پایان رسید و جالوروسی به لطف برتری ۱-۰ در دیدار رفت راهی دیدار نهایی شد.
مکس آلگری، مربی یوونتوس، در نشست خبری بازی با سویا از انگیزه بالای تیمش برای رسیدن به فینال لیگ اروپا در بوداپست گفت.
به نظر می‌رسد انتخاب نهایی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی 2023 در دو تورنمنت رنکینگ‌دار باقی مانده اتحادیه جهانی صورت بپذیرد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌ علیه سه مقام ارشد یک بانک سرمایه‌گذاری بین‌المللی تحت کنترل روسیه در مجارستان خبر داد.
قهرمان کشتی فرنگی المپیک و جهان به احتمال فراوان در ماه‌های پیش رو در یکی از دو تورنمنت رنکینگ‌دار قرقیزستان یا مجارستان کشتی خواهد گرفت.
لورکوزن در این فصل یک هدف بزرگ دارد و آن هم حضور در فینال لیگ اروپاست.
منابع مجاری از رایزنی های بوداپست با دوحه در زمینه واردات گاز خبر دادند.
دولت بوداپست در جریان تصویب بسته نهم تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه، خواستار معافیت سه وزیر دولت مسکو شد.
روز بیستم آبان ماه احتمالا اتحادیه جهانی در مورد میزبان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان در سال 2023 تصمیم‌گیری خواهد کرد.
روز بیستم آبان ماه احتمالا اتحادیه جهانی در مورد میزبان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان در سال 2023 تصمیم‌گیری خواهد کرد.
وزیر خارجه مجارستان اعلام کرد اتحادیه اروپا نباید مانع سرمایه گذاری در انرژی هسته ای به عنوان یک منبع پایدار شود.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ