روسیه می‌گوید در صورتی که اتحادیه اروپا مسکو را تحت فشار قرار ندهد، این کشور آماده است تا براساس مقادیر توافق‌شده، برای اروپا گاز تامین کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت شرایط اضطراری روسیه اعلام کرد که شرایط نامساعد جوی و طوفان باعث کشته و زخمی شدن ده‌ها تن در این کشور شد.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید با تلاش سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا شرایط موجود در حال حرکت به سمت رویارویی مستقیم روسیه و ناتو است.
علی بیگدلی نوشت: اگر این شورش ادامه پیدا می‌کرد، وضعیت در روسیه بسیار مشکل می‌شد، چرا که گروه واگنر یک گروه مزدور است که با جنگ‌های چریکی و شهری بسیار آشنا است. این اتفاقات شرایط روسیه را در نقطه انجمادی قرار داده است که وضعیت را برای کادر رهبری این کشور بسیار مشکل می‌کند.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو قصد دشمنی با هیچ کشوری را ندارد اما مجبور است به جنگی که به آن تحمیل شده، پاسخ دهد.
معاون شورای امنیت روسیه بر این باور است که در حال حاضر مذاکره درباره شرایط اوکراین، هیچ ضرورتی ندارد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز گفت: تنها در شرایط برابر با آمریکا گفت‌وگو می‌کنیم.
بازیکن تیم ملی فوتبال روسیه اعلام کرد که شرایط این تیم در هتل برای انجام بازی تدارکاتی با ایران مناسب نبوده است.
بازیکن تیم ملی فوتبال روسیه اعلام کرد که شرایط این تیم در هتل برای انجام بازی تدارکاتی با ایران مناسب نبوده است.
در خصوص سال ۱۴۰۲ نکته‌ای که الان ذهن من را به خودش مشغول کرده این است که برجام یک مهلت هشت ساله‌ای داشت که در اواسط امسال تمام خواهد شد. شاید برای برخی از مسئولان این یک اتفاق خوشایند باشد. زیرا فکر می‌کنند بعد از آن دیگر در قید و بند و محدودیت‌های امروز نخواهند بود. اما نگرانی من این است که بعد از تمام شدن دوران برجام که به توافق رسیده‌اند، شرایط به سمت سخت‌تر شدن پیش برود. یعنی طرفین مقابل ایران بعد از تمام شدن دوران قانونی برجام به سمت فعال کردن مکانیزم ماشه گام بردارند
الجزیره سفر هفته گذشته چین بینگ به مسکو را در شرایطی که دادگاه کیفری بین‌المللی حکم پیگرد پوتین را صادر کرده، حاوی ارسال پیامی نمادین به غرب دانست و آغاز فصل نوینی از مناسبات دو کشور دانست.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد توافق غلات با توجه به تعهدات طرف مقابل برای تسهیل صادرات محصولات کشاورزی روسیه تمدید شد.
سخنگوی رسانه‌ای سفارت روسیه در واشنگتن می‌گوید که تحریم‌های آمریکا علیه ۶ تبعه روس فعال در نظام قضایی مسکو مداخله در امور داخلی روسیه است.
وزیر خارجه چین تاکید کرد که روابط کشورش و روسیه در ابعاد مختلف رو به افزایش است.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد این کشور به صربستان برای دستیابی به حقوق مشروع خود براساس قطعنامه های شورای امنیت در قبال کوزوو کمک خواهد کرد.
آیا تا به‌ حال به تحصیل داروسازی در روسیه فکر کرده‌اید؟ روسیه یکی از کشورهایی است که شرایط مهاجرت و ادامه تحصیل را برای متقاضیان ایرانی بسیار راحت کرده است. صفر تا 100 مراحل اپلای دانشگاه های روسیه رو میتوانید در همین مقاله کوتاه بخوانید.
دروازه‌بان لژیونر ایران برای دومین دوره متوالی در فهرست جام جهانی قرار گرفته و در تمرینات تیم ملی حضور دارد.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در سخنانی اعلام کرد: ناتو به دنبال برقراری آتش بس در اوکراین بر اساس شرایط روسیه نیست.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای خود را برای فعالیت در شرایط آلودگی رادیواکتیوی آماده کرده است.
نخست وزیر روسیه امروز در دومین مجمع اقتصادی خزر تصریح کرد: ایران می تواند تجربیات خود در توسعه ظرفیت هایش در شرایط تحریم های چند ساله غرب را به اشتراک بگذارد.
مقام روس، تلاش مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای معرفی ایران به عنوان مقصر اصلی شرایط کنونی برجام را غیرمنصفانه دانست و تأکید کرد وضعیت کنونی برجام، نتیجه شرایط داخلی آمریکاست.
اروپا در انتظار شرایط سخت برای زمستان پیش رو است زیرا حجم گاز ارسالی روسیه از طریق خط لوله «نورد استریم ۱» به اروپا به ۲۰ درصد رسیده است
مدودف گفت: روسیه در حال انجام یک عملیات نظامی ویژه در اوکراین است و به دنبال دستیابی به صلح با شرایط خود است نه با شرایطی که شرکای بین المللی سابق ما به دنبال آن هستند. آن‌ها دنبال شکست ارتش روسیه هستند تا شرایط خود را به ما تحمیل کنند.
نقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته، بار دیگر بروز شد و به مانند هفته قبل، شمار شهر‌های قرمز صفر ماند، اما بر شمار شهر‌های آبی افزوده شد تا مشخص شود که وضعیت کرونایی کشورمان بهبود یافته است؛ اتفاقی خوشایند که با توجه به تعطیلات اخیر، دلچسب‌تر به نظر می‌رسد و نویدبخش روز‌های خوش بهاری برای هم میهنانمان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ