اتحادیه اروپا برای اطمینان از تامین سوخت کشورهای عضو خود، طرح جدیدی را ارائه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از طرح روسیه برای استقرار تسلیحات اتمی تاکتیکی در بلاروس انتقاد کرد.
اتحادیه اروپا در بیانیه ای طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را محکوم کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید از دید اروپا طرح پیشنهادی چین برای بحران اوکراین را نمی تواند طرح صلح دانست.
رئیس کمیسیون اروپا از بررسی طرح صلح چین برای حل وفصل مناقشه اوکراین گفت.
دولت مجارستان تصویب طرح عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا را مشروط به حل مشکل سرکوب اقلیت مجارستانی در این کشور دانست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز با ارائه تعریفی دوگانه از آزادی بیان، با طرح ادعایی مضحک مدعی شد که ممنوعیت فعالیت رسانه‌ های روسی در اروپا، محافظت از آزادی بیان به شمار می آید!
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهایی علیه ایران گفت: زمان آن رسیده است که نام سپاه ایران به لیست تروریستی اتحادیه اروپا اضافه شود.
کوروش احمدی، دیپلمات پیشین ایران می‌گوید اتحادیه اروپا برای پیشبرد طرح هایش مقررات خاص خود را دارد. به عنوان مثال اتحادیه اروپا سندی دارد که مشخص کرده که گروه‌ها، افراد و نهاد‌ها تحت چه شرایطی می‌توانند در لیست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا قرار بگیرند. اکنون اعضای پارلمان اروپا باید شرایط ذکر‌شده در آن سند برای تروریستی خواندن یک نهاد یا فرد را با شرایط سپاه تطبیق دهند که پروسه آن کمی زمان‌بر است.
متن کامل طرح مجلس شورای اسلامی برای مقابله با مصوبه اتحادیه اروپا علیه سپاه منتشر شد.
محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس در پایان جلسه علنی موارد اعلام وصولی را قرائت کرد که شامل طرح اقدام متقابل و متناظر با مصوبات اتحادیه اروپا در راستای صیانت از قانون اساسی و منافع و حقوق ملت ایران است.
طرح اقدام متقابل و متناظر با مصوبات اتحادیه اروپا در راستای صیانت از قانون اساسی و منافع و حقوق ملت ایران اعلام وصول شد.
مجلس در واکنش به اقدام اتحادیه اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه، طرح اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی توسط آمریکا را تهیه کرد.
کمیسیون اتحادیه اروپا می خواهد قبل از ارائه لایحه قانونی برای اجبار شرکت های فناوری به پرداخت سهم خود از هزینه توسعه شبکه سوالاتی درباره میزان سرمایه گذاری آنها و طرح هایشان بپرسد.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین به مانع تراشی کشورهای غربی در احیای مذاکرات رفع تحریم های ایران واکنش نشان داد.
پارلمان کرواسی به شرکت این کشور در برنامه «مأموریت اتحادیه اروپا» برای آموزش ارتش اوکراین رأی منفی داد.
اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای ضد ایرانی، به طرح ادعاهای تکراری علیه جمهوری اسلامی در موضوع توافق هسته ای ۲۰۱۵، پرداخت.
رئیس کمیسیون اروپا از ارائه طرح کمک به اوکراین برای سال ۲۰۲۳ به مبلغ ۱۸ میلیارد یورو در هفته آینده خبر داد
مجله اشپیگل آلمان روز شنبه بدون افشای منابع خود ادعا کرد که برلین و هشت کشور دیگر عضو اتحادیه اروپا در حال برنامه ریزی برای گسترش تحریم‌ها علیه ایران هستند.
مجله اشپیگل آلمان روز شنبه بدون افشای منابع خود ادعا کرد که برلین و هشت کشور دیگر عضو اتحادیه اروپا در حال برنامه ریزی برای گسترش تحریم‌ها علیه ایران هستند.
نخست وزیر مجارستان با طرح آلمان برای تغییر شیوه رای گیری اصل وحدت رویه در اتحادیه اروپا مخالفت کرد.
روزنامه انگلیسی گاردین مدعی شد به سندی دست یافته که نشان می‌دهد اتحادیه اروپا به علت اختلاف‌های درونی از طرح اعمال تعیین سقف قیمت برای گاز صادراتی روسیه، عقب‌نشینی کرده است.
بر اساس یک سند تازه تنظیم شده در کمیسیون اروپا، دستگاه‌های هوشمند متصل به اینترنت مانند یخچال‌ها و تلویزیون‌ها باید قوانین سخت‌گیرانه امنیت سایبری اتحادیه اروپا را رعایت کنند.
بلومبرگ امروز به نقل از یک دیپلمات اروپایی آگاه به مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی اعلام کرد که بروکسل پاسخ ایران به طرح «جوزف بورل» درباره اجرای کامل برجام را سازنده می داند.
بلافاصله پس از بازگشت هیئت ایرانی از وین، فرآیند بررسی ایده‌های طرح شده از سوی هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپایی در سطح کارشناسی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ