سخنگوی اتحادیه اروپا با اشاره به تلاش کشورهای عضو این اتحادیه برای متنوع سازی منابع تأمین انرژی تأکید کرد که این کشورها به علت کمبود گاز، زمستان سختی در پیش دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه مخالفت خود را با دعوت از ۸ کشور اتحادیه اروپا و ناتو برای نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره اوکراین اعلام کرد.
رئیس‌جمهور اوکراین ضمن تکرار درخواست دوباره برای عضویت کشورش در ناتو گفت: همه کشورهای اروپایی همسایه روسیه باید به عضویت اتحادیه اروپا و ناتو درآیند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز تصریح کرد: آمریکا و انگلیس از کشورهای اروپایی و اوکراین در جهت موفقیت در سیاست‌ های خود استفاده می‌ کنند.
سرپرست وزارت امور خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان خواستار بازگشایی نمایندگی‌ های دیپلماتیک کشورهای اروپایی در کابل شد.
معاون وزیر انرژی آمریکا می گوید زمستان آینده به مراتب برای کشورهای اروپایی از حیث تامین انرژی دشوارتر خواهد بود.
جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در کشورهای اروپای غربی که با شرایط سخت زمستانی مواجه هستند اگر قرار بود هر روز این حجم از شن و ماسه بریزند دیگر چیزی از آسفالت خیابان و جاده باقی نمی ماند.
رئیس مجلس گفت: مجلس به هر اقدامی که به معنای لیست‌گذاری سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی باشد، اقدام متقابل می‌کند و ارتش کشورهای اروپایی را به عنوان گروه تروریستی شناسایی خواهیم کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه همیشه امنیت مردم را تأمین کرده است.
سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی بانوان با دعوت مسئولان فدراسیون یونان در کمپ تمرینی این کشور حاضر شد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی هیچ‌گاه مورد اعتماد نبوده‌اند و خروج آمریکا از برجام نمونه بارز بدعهدی این کشور به پیمان‌های بین المللی است.
کشورهای اتحادیه اروپا با تعیین سقف قیمت ۶۰ دلار برای هر بشکه نفت وارداتی از روسیه موافقت کردند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که تعداد دیپلمات‌های روس در برخی کشورهایی که علیه مسکو اقدامات خصمانه اتخاذ کرده‌اند، از دو نفر بیشتر نخواهد شد.
نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای اروپایی از آمریکا تبعیت نکنند و بدانند ایران مقتدر مسیر پیشرفت خود را با گام‌های بلند طی می‌کند.
رئیس شورای اروپا امروز در مصاحبه ای اذعان کرد: کشورهای اروپایی به رقابت تسلیحاتی وارد شده‌اند.
کشورهای اروپایی از شرکت‌های تولید تسلیحات خواسته‌اند برای کمک به جبران کمبود ذخایر تسلیحاتی خود و همچنین ادامه کمک‌های نظامی به اوکراین برای مقابله با روسیه، تولید را تسریع بخشند.
طبق گزارش آکسفورد، حتی با واردات گاز روسیه از خطوط لوله گاز، مخازن ذخیره‌سازی گاز کشور‌های اروپای مرکزی ممکن است تا آغاز زمستان ۲۰۲۳-۲۴ فقط ۳۵ درصد پر شود.
یک دیپلمات روسیه اعلام کرد کشورهای اروپایی می توانند برای مشارکت در تحقیقات مربوط به حوادث نورد استریم درخواست دهند.
بلومبرگ در گزارشی مدعی شد که کشورهای اروپایی با افزایش خرید گاز طبیعی مایع(LNG)، می‌توانند در زمستان سال جاری، کمبود عرضه گاز روسیه را جبران کنند.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین به بیانیه تروئیکای اروپایی علیه ایران واکنش نشان داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه می‌گوید که زرادخانه تسلیحاتی کشورهای اتحادیه اروپا در نتیجه بذل و بخشش چشمگیر به اوکراین، به شدت تحلیل رفته است.
وزیر خارجه مجارستان تاکید کرد که کشورش رفتارهای مداخله جویانه دیپلمات های دیگر کشورها را تحمل نخواهد کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که ممنوعیت ویزا برای همه شهروندان روس فاقد آرای موافق لازم است.
وزیر امور خارجه ترکیه می‌گوید که تعدادی از کشورهای عضو ناتو خواهان تداوم جنگ در اوکراین هستند.
صادرات نفت روسیه به برخی کشورهای اروپایی که به دلیل تحریم های بروکسل علیه مسکو با مانع روبرو شد، بار دیگر از سر گرفته می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ