دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: اسرائیلی‌ها امروز تحت تاثیر قدرت جمهوری اسلامی از همه طرف محاصره شده اند و این امر چیزی است که به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری میسر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسیاری از ستاره های لیگ برتر مخالف قانون جدیدی هستند که بعضا باعث سه رقمی شدن زمان بازی‌ها می شود.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، بعد از زدن دو گل در اولین دیدار فصل مقابل برنلی، تاکید کرد که زیاد به گلزنی فکر نمی‌کند.
امیر مهدی جانملکی در تمرین سفت و سخت نساجی با شکستگی سر مواجه شد و مجبور شد در تمرین امروز به این شکل در کارهای تاکتیکی شرکت کند.
زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی،با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص مسلح‌نمودن کرانه باختری گفت: این رهنمود، اثری شگرف داشت.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رژیم نژادپرست صهیونیستی را منشأ و منبع اصلی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه دانست.
«زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
منابع فلسطینی از سفر دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به قاهره خبر دادند.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به اظهارات اخیر نتانیاهو که گفته بود تل‌آویو رهبران جهاد اسلامی را در اماکن دیگر به جز غزه نیز هدف قرار می‌دهد، واکنش نشان داد.
دبیر کل جهاد اسلامی اعلام کرد که فرماندهان و مبارزان گردان‌های قدس به بهترین شکل، اراده ملت فلسطین را به نمایش گذاشتند.
وزیر امور خارجه کشورمان با زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به صورت تلفنی گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با زیاد نخاله بر ضرورت اتحاد گروه‌های فلسطینی و همچنین وحدت نظر و انسجام دولت‌ها و ملت‌های مسلمان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با زیاد نخاله تحولات جاری در صحنه فلسطین، وحدت صفوف فلسطینی و همبستگی جهانی با ملت فلسطین در ماه مبارک رمضان امسال را سرمایه مهمی دانست.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که ده ها هزار موشک مقاومت در نوار غزه و لبنان دشمن صهیونیستی را احاطه کرده است.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه در مراسم روز جهانی قدس در بغداد تصریح کرد: کسانی‌که به‌توقف مقاومت دلخوشند، در توهم به‌سر می‌برند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که زیاد النخاله برای دومین دور متوالی به عنوان دبیرکل این جنبش انتخاب شده است.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با خانواده شهدای نابلس و جنین، از نقش جهادی این شهدا در شعله ور ساختن انقلاب ملت فلسطین و مقابله با دشمن تقدیر کرد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی ضمن محکوم کردن جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین، تأکید کرد که این جنایت ها مقاومت را متوقف نمی کند و شهدا آینده فلسطین را رقم می زنند.
دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه برنامه‌ها و دیدارهای خود در سفر به لبنان، با آقای زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و گفتگو کرد.
بعد از پشت سر گذاشتن یک هفته سخت پیروزی برابر سپاهان می‌توانست انگیزه را به گل‌محمدی برگرداند اما تیم او از این مهم باز ماند.
امیرعبداللهیان با ادای احترام به ارواح شهدای فلسطین و شهدای حملات ددمنشانه اخیر صهیونیست‌ها به نوار غزه افزود: رژیم صهیونیستی با تداوم بحران آفرینی درصدد سرپوش نهادن بر بحران‌های چند لایه موجود در درون سرزمین‌های اشغالی است.
وزیر امور خارجه کشورمان طی تماس تلفنی با زیاد نخاله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین، حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه را شدیداً محکوم کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان طی تماس تلفنی با زیاد نخاله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین، حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه را شدیداً محکوم کرد.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه مناطقی از نوار غزه را هدف حمله قرار دادند که بنابر گزارش رسانه‌های فلسطین، «تیسیر الجعبری» از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی و سه فلسطینی دیگر در این حمله به شهادت رسیدند.
زیاد نخاله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ