ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، بعد از زدن دو گل در اولین دیدار فصل مقابل برنلی، تاکید کرد که زیاد به گلزنی فکر نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 فوتبال اروپا معرفی شدند.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 فوتبال اروپا معرفی شدند.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 لیگ قهرمانان اروپا معرفی شدند.
رولز رویس حکیم زیاش، ستاره چلسی، در تصادفی در شهر آمستردام هلند آسیب جدی دیده است.
دعوت شدن دیلی بلیند، هافبک هلندی بایرن مونیخ، به تیم ملی هلند در این کشور جنجالی شده و انتقادهای زیادی را به انتخاب او توسط رونالد کومان به دنبال داشته است.
رود گولیت می‌گوید ارلینگ هالند شانس زیادی برای بردن توپ طلا خواهد داشت، به شرط اینکه سیتی بتواند لیگ قهرمانان را فتح کند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تایید کرد که شرایط ارلینگ هالند رو به بهبود است و شانس زیادی برای بازی برابر ساوتهمپتون دارد.
کوچه هلند که در دل خیابان زرکش و در میان کوچه‌های مدرسه ارامنه و زرین آرام گرفته روایت‌های زیادی از گذشته محله زرکش برای تعریف کردن دارد. این کوچه یکی از مقصد‌های گردشگری تهران است.
ارلینگ هالند با وجود نمایش شگفت انگیز مقابل لایپزیش معتقد است که هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد.
لوئیس سزار منوتی، مربی افسانه‌ای آرژانتین، ضمن ستایش از تیم فعلی آلبی‌سلسته و لیونل مسی، حمله شدیدالحنی علیه لوئیس فن‌خال، سرمربی تیم ملی هلند، انجام داد.
لوییس فان‌خال، سرمربی تیم ملی هلند، کری خوانی خود با بازیکنان تیم ملی آرژانتین را تایید کرد.
ممفیس دپای می‌گوید از حذف هلند خیلی ناراحت است اما اعضای این تیم باید به خودشان افتخار کنند.
قضاوت ماتئو لاهوز در دیدار امشب آرژانتین و هلند با انتقادهای زیادی مواجه شده است. قضاوتی با سیزده کارت زرد در یک بازی بسیار پرتنش.
لوئیس فن‌خال، سرمربی هلند، بعد از پیروزی مقابل آمریکا و صعود به یک‌چهارم نهایی جام جهانی به آرژانتین که گفته می‌شود به احتمال زیاد حریفش در آن مرحله خواهد بود طعنه زد.
لوئیس فن‌خال بعد از پیروزی هلند برابر قطر و صعود به عنوان تیم اول گروه در اظهاراتی غیرمنتظره از بعضی بازیکنانش به شدت انتقاد کرد.
تیم‌ملی هلند شانس زیادی دارد تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شود.
لوییس فان خال گفت انتظار زیادی از تیمش دارد و پیشرفت زیادی در این تیم می‌بیند.
امانوئل پتیت، هافبک فرانسوی و سابق آرسنال، تفاوت های زیادی بین این تیم و منچسترسیتی قائل است.
در میان پنچ لیگ معتبر فوتبال اروپا روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند تاثیرگذارترین مهاجمان روی موفقیت تیم‌های‌شان بوده اند. وابستگی بارسا و سیتی به آنها بسیار زیاد و خطرناک است.
سرخیو آگوئرو، اسطوره منچسترسیتی، معتقد است ارلینگ هالند می تواند رکوردهای بزرگی را به نام خود ثبت کند.
به نظر می‌رسد که هواداران منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، دارند.
ارلینگ هالند، مهاجم جوان منچسترسیتی، مدعی شد علاقه زیادی به بازی کردن زیر نظر پپ گواردیولا داشته است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که ارلینگ هالند هنوز جای پیشرفت زیادی دارد.
ولز در چارچوب مسابقات لیگ ملت‌های اروپا مقابل هلند شکست خورد. وقت‌های اضافه نیمه دوم با جذابیت زیادی دنبال شد و در نهایت این لاله‌های نارنجی بودند که با کسب سه امتیاز، زمین را ترک کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ