امیرعبداللهیان با ادای احترام به ارواح شهدای فلسطین و شهدای حملات ددمنشانه اخیر صهیونیست‌ها به نوار غزه افزود: رژیم صهیونیستی با تداوم بحران آفرینی درصدد سرپوش نهادن بر بحران‌های چند لایه موجود در درون سرزمین‌های اشغالی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که تب نقل و انتقالات کمی فروکش کرده بود، مدیران پرسپولیس و تراکتور دو انتقال بزرگ را تائید کردند.
بعد از 24 ساعت، باشگاه پرسپولیس شایعه انتقال یاسین سلمانی به این تیم را تأیید کرد.
بعد از 24 ساعت، باشگاه پرسپولیس شایعه انتقال یاسین سلمانی به این تیم را تائید کرد.
امارات، اردن و رژیم صهیونیستی در مورد پروژه‌های آب و انتقال انرژی گفتگو می‌کنند.
باشگاه بارسلونا تلاش برای جذب کیلیان امباپه را آغاز کرده و امروز یک جلسه تلفنی در این زمینه انجام خواهد شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای خود در روسیه گفت: استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نبوده و نیست.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای خود در روسیه گفت: استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نبوده و نیست.
بعد از آنکه بازیکن مدنظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با سپاهان قرارداد بست، یحیی گل‌محمدی جویای وضعیت این بازیکن شد.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی در تماس مستقیم با لوییز انریکه بوده تا مربی سابق بارسلونا را به عنوان جانشین لوچانو اسپالتی جذب کند. اسپالتی در پایان فصل از ناپولی خواهد رفت.
در این گفت‌وگوی تلفنی، طرفین با تاکید بر تقویت همکاری‌های فی‌مابین، موضوعات مورد علاقه دو کشور در حوزه‌های منطقه‌ای و بین المللی از جمله تحولات اوکراین و مذاکره رفع تحریم‌ها را مورد تبادل نظر قرار دادند.
در گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و قطر، موضوعات مورد علاقه دو کشور در حوزه‌های منطقه‌ای و بین المللی از جمله تحولات اوکراین و مذاکره رفع تحریم‌ها مورد تبادل نظر قرار گرفت.
در این تماس تلفنی دو طرف در مورد توسعه همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف و نیز روند مذاکرات وین برای رفع تحریم‌ها تبادل نظر کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای ژاپنی خود گفت: ایران همواره دیپلماسی و مذاکره را راه حل برون رفت از چالش‌های منطقه‌ای و جهانی می‌داند.
وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سازمان ملل متحد در خصوص برخی تحولات منطقه‌ای و بین المللی از جمله وقوع زلزله مهیب در سوریه و ترکیه و آخرین وضعیت مذاکره رفع تحریم‌ها گفت‌وگو کردند.
کارلوس کی‌روش همچنان گزینه تیم ملی است؛ آن هم در شرایطی که جمعه نام او به عنوان سرمربی جدید قطر اعلام شد.
وزیر نفت با ال آیسامی، معاون رئیس جمهوری و وزیر نفت ونزوئلا در خصوص توسعه همکاری‌های مشترک دو کشور در زمینه انرژی و آخرین تحولات بازار جهانی نفت به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان و نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی تماس تلفنی در خصوص مذاکره برای لغو تحریم‌ها و همکاری آژانس بین المللی انرژی اتمی و جمهوری اسلامی ایران گفتگو کردند.
در گفتگوی تلفنی وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان آخرین وضعیت مذاکره برای لغو تحریم‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت.
معاون سیاسی رئیس جمهور گفت: امروز رئیس‌جمهور لهستان با رئیس جمهور تماس گرفت تا درباره تقویت روابط دوجانبه و پایان جنگ در اروپا مذاکره کند.
وزیر امور خارجه کشورمان با سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند در خصوص مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مورد علاقه طرفین به‌صورت تلفنی گفتگو کرد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن آخرین تحولات مربوط به روند صلح و موانع تحقق آن در یمن را بررسی کردند.
مشاور ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی با محمد عبدالسلام رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی به صورت تلفنی گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان در خصوص مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مورد علاقه طرفین به‌صورت تلفنی گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان در خصوص مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مورد علاقه طرفین به‌صورت تلفنی گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ