وزیر امور خارجه کشورمان با زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به صورت تلفنی گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز سه‌شنبه با آقای بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان گفتگوی تلفنی داشت.
وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز سه‌شنبه با آقای بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان گفتگوی تلفنی داشت.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، پیرامون اقدام موهن اخیر علیه قرآن کریم در سوئد گفتگو و تبادل نظر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با دبیر کل سازمان همکاری شانگهای در خصوص روند همکاری بین ایران با سازمان همکاری شانگهای و همچنین نشست آتی این سازمان گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.
حسین امیرعبداللهیان و جیحون بایرام اف وزرای خارجه ایران و جمهوری آذربایجان به صورت تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند.
امیرعبداللهیان و لاوروف در یک گفتگوی تلفنی، آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و همچنین تحولات مربوط به وضعیت ایجاد شده در مناطقی از روسیه را مورد رایزنی قرار دادند.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در گفت‌وگویی تلفنی آخرین وضعیت روابط و مناسبات دو جانبه را بررسی کردند.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و فواد حسین وزیر خارجه عراق در گفتگویی تلفنی در خصوص آخرین وضعیت مناسبات فی‌مابین گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان با حاجا لحبیب وزیر امور خارجه بلژیک تلفنی گفتگو کردند.
دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با جوزف بورل در مورد آخرین تحولات مربوط به روابط با اروپا، گفتگوهای ایران و اروپا و نیز تحولات اوکراین تبادل نظر کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان و رییس دفتر سیاسی حماس درغزه به صورت تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه دانمارک بصورت تلفنی گفتگو کرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با الکساندر شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش به صورت تلفنی گفت و گو و تبادل نظر کرد.
وزیر خارجه عمان در تماسی امیرعبداللهیان ضمن ابراز خرسندی از توافق شکل گرفته بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی، مراتب تبریک خود و دولت عمان به وزیر امور خارجه کشورمان را اعلام داشت.
در تماس تلفنی وزیر خارجه عراق و امیرعبداللهیان آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در پی تماس تلفنی ووپکه هوکسترا وزیر خارجه هلند، در مورد مهمترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور در عرصه دوجانبه و بین المللی با وی گفتگو و تبادل نظر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان و بلاول بوتور زرداری وزیر امور خارجه پاکستان، آخرین تحولات و مناسبات دوجانبه و بین المللی مورد رایزنی قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با اشاره به ورود تیم ملی فوتبال کشورمان به قطر، حمایت جمهوری اسلامی ایران را در برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی اعلام و برای دولت قطر آرزوی موفقیت نمود.
در تماس تلفنی امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و آنتونیو تایانی وزیر امور خارجه ایتالیا، آخرین تحولات مناسبات دوجانبه، بین المللی و منطقه‌ای مورد رایزنی قرار گرفت.
در گفتگوی تلفنی دکتر امیرعبداللهیان و خانم کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه، در خصوص آخرین تحولات مناسبات دو جانبه و مذاکرات لغو تحریم‌ها تبادل نظر بعمل آمد.
وزیر امور خارجه کشورمان، در گفتگوی تلفنی با جفری اونیاما، همتای نیجریه‌ای خود، در خصوص آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه ایران و نیجریه و نیز تحولات بین المللی به تبادل نظر پرداخت.
گفتگوی تلفنی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد.
وزیر امور خارجه کشورمان طی تماس تلفنی با زیاد نخاله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین، حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه را شدیداً محکوم کرد.
در گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه کشورمان با فواد حسین وزیر خارجه عراق برخی موضوعات دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی مورد رایزنی قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ