زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی،با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص مسلح‌نمودن کرانه باختری گفت: این رهنمود، اثری شگرف داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گزارش مردمی مبنی بر پیدا شدن لاشه پلنگی در میان انبوهی از زباله و نخاله ساختمانی به اطلاع یگان حفاظت محیط زیست استان رسید که بلافاصله تیمی از یگان حفاظت محیط زیست استان به محل اعزام شده و متاسفانه لاشه یک قلاده پلنگ نر بالغ در میان زباله‌ها کشف شد.
مسجدسلیمان - فرماندار مسجدسلیمان گفت: منازلی که در مناطق آلوده به نفت در مسجدسلیمان تخلیه شده‌اند باید تخریب شده و پس از انجام نخاله برداری، عملیات کاشت درخت و ایجاد فضای سبز انجام خواهد شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رژیم نژادپرست صهیونیستی را منشأ و منبع اصلی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه دانست.
شرکت آب منطقه‌ای تهران اعلام کرد: تخلیه نامناسب پسماندهای ناشی از عملیات راه‌سازی و عمرانی در کنار رودخانه ها و مسیل‌ها بروز سیلاب را به همراه دارد.
«زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از اجرای ۸۴ برنامه پویش مردمی بی زباله و جمع آوری بیش از ۱۶ هزار تن نخاله ساختمانی خبر داد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در مصاحبه جدید خود ادعایی عجیب در مورد فلورنتینو پرز مطرح کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به صورت تلفنی گفتگو کرد.
عصبانی شدن سانچو از برونو فرناندز و حرفهایی که به کاپیتان منچستریونایتد زد، خبرساز شده است.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با زیاد نخاله بر ضرورت اتحاد گروه‌های فلسطینی و همچنین وحدت نظر و انسجام دولت‌ها و ملت‌های مسلمان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با زیاد نخاله تحولات جاری در صحنه فلسطین، وحدت صفوف فلسطینی و همبستگی جهانی با ملت فلسطین در ماه مبارک رمضان امسال را سرمایه مهمی دانست.
نوشته که تمام شد برای یکی دو نفر از رفقایم خواندم. بحث‌مان بالا گرفت. گفتم این شرط رفاقت نیست که ناامیدی را نشر بدهیم و خودمان به خوشی روزگار بگذرانیم. رفیقم گفت این ویژگی آدمیزاد است که یک لحظه غمگین باشد و در لحظه دیگری به دلیلی شادی کند و اتفاقا همین که عده‌ای همه احوال را نشر می‌دهند دلیل بر صافی‌شان است. یکی دیگر گفت می‌دانی نوشته را که خواندی یاد شعر سید علی صالحی افتادم که می‌گفت: حال همه‌ی ما خوب است، اما تو باور نکن!
توماس مولر روز گذشته قربانی اخراج زودهنگام دایو اوپامکانو شد و خیلی زود زمین بازی را ترک کرد. یولیان ناگلزمان در پایان بازی گفت که تعویض مولر تصمیم مزخرفی بود.
رییس پژوهشکده تاریخ معاصر گفت: هر وقت «ثابتی» برای سرکشی به کمیته ضد خرابکاری می‌رفت، سرشکنجه‌گر به افرادش می‌گفت، که شکنجه کنید زیرا که ثابتی از صدای ناله زندانی‌ها لذت می‌برد.
دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه برنامه‌ها و دیدارهای خود در سفر به لبنان، با آقای زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و گفتگو کرد.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه از رویکرد دولت کی یف در درخواست مداوم پول و سلاح از غرب انتقاد کرد.
کرج- رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه اغتشاشگران کنار اتوبان کرج- قزوین سنگ و نخاله ریخته بودند، گفت: طلبه آسیب‌دیده در بیمارستان بستری شد.
رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران گفت: تا چندی دیگر شاهد ایجاد اولین مرکز بازیافت خاک و نخاله که برای محیط زیست از اهمیت بسزایی برخودار هستند خواهیم بود.
امیرعبداللهیان با ادای احترام به ارواح شهدای فلسطین و شهدای حملات ددمنشانه اخیر صهیونیست‌ها به نوار غزه افزود: رژیم صهیونیستی با تداوم بحران آفرینی درصدد سرپوش نهادن بر بحران‌های چند لایه موجود در درون سرزمین‌های اشغالی است.
وزیر امور خارجه کشورمان طی تماس تلفنی با زیاد نخاله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین، حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه را شدیداً محکوم کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان طی تماس تلفنی با زیاد نخاله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین، حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه را شدیداً محکوم کرد.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه مناطقی از نوار غزه را هدف حمله قرار دادند که بنابر گزارش رسانه‌های فلسطین، «تیسیر الجعبری» از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی و سه فلسطینی دیگر در این حمله به شهادت رسیدند.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: اسرائیلی‌ها امروز تحت تاثیر قدرت جمهوری اسلامی از همه طرف محاصره شده اند و این امر چیزی است که به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری میسر شده است.
زیاد نخاله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ