امیر مهدی جانملکی در تمرین سفت و سخت نساجی با شکستگی سر مواجه شد و مجبور شد در تمرین امروز به این شکل در کارهای تاکتیکی شرکت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سپاهان در مهم ترین بازی هفته اول لیگ تراکتور را آسان‌تر از تصور و بدون دردسر زیادی شکست داد.
بادام یک آجیل سالم است. در مورد فواید سلامتی بادام بسیار گفته و نوشته شده است. با این حال، آیا می‌دانید در صورت مصرف بیش از حد، بادام می‌تواند عوارض جانبی ایجاد کند؟
سید مجتبی حسینی مجبور به انجام تغییرات زیاد در ترکیب آلومینیوم اراک است.
به احتمال زیاد و بر خلاف پیش‌بینی‌ها، علیرضا بیرانوند از هفته اول لیگ امکان همراهی پرسپولیس را دارد.
نزدیکی زیاد مالی به مشاوران غیررسمی و ایرانی­ الاصل او که شاید بزرگترین نقطه قوت او و دلیل انتصابش به این پست در دولت جدید آمریکا بوده است، حالا به پاشنه آشیلش تبدیل و باعث سقوط او شده است.
نزدیکی زیاد مالی به مشاوران غیررسمی و ایرانی­ الاصل او که شاید بزرگترین نقطه قوت او و دلیل انتصابش به این پست در دولت جدید آمریکا بوده است، حالا به پاشنه آشیلش تبدیل و باعث سقوط او شده است.
تیاگو آلکانتارا، ستاره برزیلی لیورپول، با وجود حضور در اولین تمرین پیش فصل به احتمال زیاد آنفیلد را ترک کند.
ملی‌پوش کاراته ایران تاکید کرد که ملی‌پوشان جوان کومیته تیمی ایران از انگیزه بسیار بالایی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برخوردار هستند.
شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد مصرف زیاد نمک با افزایش وزن و تجمع چربی مرتبط است. محققان بر این باورند که مصرف روزانه ۱۰۰۰ میلی‌گرم سدیم در میان بزرگسالان، خطر چاقی را تا ۲۶ درصد افزایش می‌دهد.
به احتمال زیاد، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به لطف تراشه A ۱۷ که در انحصار آن‌ها باقی خواهد ماند، عملکرد بهتری ارائه می‌کنند.
تحقیقات جدید محققان دانشگاه اوزاکا، نشان داده است که نوشیدن روزانه دو فنجان قهوه یا بیشتر، ممکن است خطر مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی عروقی را در افراد مبتلا به فشار خون شدید دو برابر کند.
ایشان با ابراز رضایت از وضعیت موجودِ حکومت و دولت عراق، آن را نتیجه اتحاد مردم و گروه‌های عراقی برشمردند و خاطرنشان کردند: عراق دارای شخصیت‌ها و فکر‌های خوب و جوانان پرانگیزه و پرتحرکی است که باید از این ثروت ملی استفاده و زمینه‌های این اتحاد حفظ شود.
دروازه‌بان باتجربه پیکان با انگیزه زیاد برای بازگشت به روزهای خوب خودش تلاش می‌کند.
یک مطالعه جدید بزرگ نشان می‌دهد استفاده از صفحه نمایش توسط کودکان می‌تواند مغز در حال رشد آن‌ها را با ورود به دوره نوجوانی تغییر دهد و خطر ابتلا به اختلالات خلقی را افزایش دهد.
پس از آن که داده‌های مربوطه نشان داد که جمعیت این کشور سال گذشته برای اولین بار در 60 سال اخیر کاهش یافته است، کارشناسان تعداد زیاد این پیشنهادات را نشانه مثبتی دانستند که نشان می‌دهد چین با پیری و جمعیت رو به کاهش خود با فوریت و جدیت برخورد می‌کند.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد نوجوانانی که بیشتر اوقات فراغت خود را صرف تماشای ویدیو‌های آنلاین یا بازی‌های ویدیویی می‌کنند، ممکن است در معرض خطر ابتلا به اختلال وسواس فکری جبری باشند.
شایع‌ترین مسکنی که مصرف زیاد آن، باعث مسمومیت کبدی می‌گردد، استامینوفن است.
درمان آنفلوانزا اصلا آنتی بیوتیک نیاز ندارد/ از داروی اصلی درمان این بیماری زیاد داریم و ممکن است تاریخ انقضایش برسد/ نگران شیوع سویه جدید کرونا در اروپا هستیم
سرمربی استقلال با انگیزه زیاد در تمرین امروز حضور یافت تا مشخص شود از جلسه با مدیرعامل جدید باشگاه راضی است.
فوتسالیست‌های ایران با فرصت‌سوزی زیاد و سه اشتباه عجیب جام قهرمانی آسیا را به ژاپن دادند.
موانع زیاد بر سر راه توسعه 5G، بالا بودن قیمت اینترنت همراه و همچنین فیلترینگ گسترده از عواملی است که می‌تواند ضریب نفوذ این خدمات ماهواره‌ای در کشورهای هدف ایالات متحده را تقویت کند.
توخل: درگیری با کونته زیاد جدی نبود
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه مناطقی از نوار غزه را هدف حمله قرار دادند که بنابر گزارش رسانه‌های فلسطین، «تیسیر الجعبری» از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی و سه فلسطینی دیگر در این حمله به شهادت رسیدند.
پروژه بهبود راندمان واحد موم‌گیری پالایشگاه تهران با نصب برج مخزن خوراک برای استفاده در مرحله سوم فیلتراسیون، وارد مرحله جدیدی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ