بعد از پشت سر گذاشتن یک هفته سخت پیروزی برابر سپاهان می‌توانست انگیزه را به گل‌محمدی برگرداند اما تیم او از این مهم باز ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویر سی. تی. اسکن از بقایای اسکلت نشان می‌دهد که این مرد قطعا مصری بوده و حتی جمجمه او ویژگی‌هایی داشته که مختص اعضای خاندان سلطنتی مصر بود: شکل، تناسب، فاصله زیاد جمجمه از پیشانی تا پشت سر و تورفتگی در بالای جمجمه.
هنوز تعداد زیادی از بازیکنان مطرح لیگ برتر، تیم خود را برای فصل بعد مشخص نکرده اند: از کاپیتان استقلال گرفته تا ستاره لالیگایی فولاد.
ماجرای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی شدن آن از جمله خبرهایی است که این روزها جنجال زیادی به پا کرده است. در همین زمینه تابناک موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کرد.
ماجرای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی شدن آن از جمله خبرهایی است که این روزها جنجال زیادی به پا کرده است. در همین زمینه تابناک موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کرد
تاکسی‌های تهران درگذشته تناسبی با جمعیت این کلانشهر نداشتند و همین موضوع باعث شده بود تا مسافران در تاکسی روی هم تلنبار شده تا به مقصد برسند! برای جلوگیری از این وضعیت رانندگان تاکسی متخلف ۱۰ تومان جریمه می‌شدند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی پوشان فصل سختی را پشت سر گذاشته و تغییرات زیادی را انجام دادند اما تاثیری نداشت، گفت: استقلال به خون تازه نیاز دارد و باید تحولات کلی در این تیم صورت بگیرد.
بارسلونا به دلیل پرداخت پول به نایب رییس کمیته داوران فوتبال اسپانیا مقصر شناخته شده و به احتمال زیاد فصل آینده در لیگ قهرمانان نخواهد بود.
قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: دوومیدانی در این سال‌ها زمان‌های زیادی را از دست داده و اگر در بازی‌های آسیایی نتیجه نگیریم مقصر کسانی هستند که کار را به اینجا رسانده اند.
سال‌ها بود که با مادربزرگم رفت و آمد نداشتیم. بعد از فوت پدرم او با ما معاشرت نداشت. پدرم اعتیاد داشت و همین باعث فوت او شد، اما مادربزرگم می‌گفت که مادرخدابیامرزم در مرگ او مقصر است. من می‌دانستم که کسی زیاد به مادربزرگم سر نمی‌زند. برای همین آن روز دلم هوایش را کرد و سراغش رفتم.
درگیری‌های سودان که از هفته گذشته شروع شده است، زنگ خطر بین المللی را به صدا در آورده است. دلیل اهمیت سودان چیست؟ سودان نه تنها کشوری پهناور است - سومین کشور بزرگ آفریقا - بلکه در یک منطقه ناپایدار و از نظر ژئوپلیتیکی حیاتی قرار دارد. سودان در قسمت میانی رودخانه نیل قرار گرفته است. پایین دست نیل مصر و بالادست آن اتیوپی قرار دارد. هرگونه ناآرامی در سودان به احتمال زیاد فشار‌های خارطوم و قاهره به اتیوپی در مورد ترتیبات آبی رود نیل را مختل می‌کند.
دنی سبایوس، هافبک رئال، معتقد است خودشان مقصر اصلی فاصله امتیازی زیاد با بارسا در لالیگا هستند.
کشور ترکیه با اختلاف زیاد مقصد اصلی شهروندان ایرانی است و بر این اساس ۷۱ درصد از سفر‌های توریستی ایرانی‌ها به کشور ترکیه انجام شده است.
مارک کوکوریا در انگلیس منتقدان زیادی دارد و برخی او را مقصر اصلی در اخراج بن چیلول برابر رئال مادرید می‌دانند.
منابع خبری از دیدار زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با عباس کامل رئیس دستگاه اطلاعات مصر خبر دادند.
منابع فلسطینی از دعوت زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی از سوی مصر برای سفر به قاهره خبر دادند.
ناصر طباطبایی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران استان یزد می‌گوید: موج سرما و بارش‌ها پرواز‌هایی که به مقصد این شهر و استان انجام می‌شود را با چالش مواجه کرده و همین امر بر ضریب اشغال هتل‌ها در یزد اثرگذار بوده است. او درباره میزان کاهش متقاضیان هتل‌ها به عدد ۲۰‌درصد اشاره کرده و می‌افزاید: این حداقل رقمی است که می‌توان برای کاهش رزرو‌ها عنوان کرد، علاوه بر آن به واسطه سرمای زیاد ما با دستورالعمل کاهش مصرف گاز برای هتل‌ها مواجه هستیم.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گزارش منتشر شده اخیر از سوی کارشناسان مستقل سازمان ملل، اثر تحریم‌ها در آلودگی هوای ایران بسیار زیاد بوده است که از موارد مطرح شده در این گزارش می‌توان به کیفیت سوخت و سیستم حمل و نقل اشاره کرد.
الاهلی و الزمالک دیدار سوپرجام مصر را عصر امروز در ورزشگاه هزاع بن زاید برگزار خواهند کرد.
فاجعه تلخ ورزشگاه کانجوروهان همچنان حواشی و اخبار زیادی را به خود اختصاص می دهد.
گیر کردن تریلی حامل محموله ترافیکی از مقصد کرج به قشم با تغییر مسیر و ورود به زیرگذر بلوار خلیج فارس در نظرآباد به علت ارتفاع زیاد بار باعث انسداد مسیر شد.
در بحبوحه ترس از وقوع فاجعه به دلیل گلوله باران مجدد در روز‌های اخیر که روسیه و اوکراین یکدیگر را مقصر می‌دانند، توجه زیادی به نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در جنوب اوکراین معطوف شده است.
بنی گانتس، وزیر جنگ دولت رژیم صهیونیستی در سخنانی اظهار کرد که تل‌آویو هیچ محدودیتی برای ترور اعضای جهاد اسلامی در دوره آتش‌بس اعلام شده با میانجیگری مصر، ندارد.
حوالی ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه بود که یکی از دسته‌های عزاداری منطقه در حال عبور از بلوار بود که ناگهان یک خودروی پژو ۲۰۶ که سرعت زیادی داشت سر رسید و به‌دلیل ناتوانی در کنترل خودرو با عزاداران برخورد کرد.
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است که آینده بورس به پیشگویی نیاز دارد، نه پیش‌بینی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ