رسانه ها امروز از ورود ۲۷ فروند جنگنده چین به حریم هوائی تایوان خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، از تدوین برنامه فراگیر پرورشی فرهنگی خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جدید شاهد ارزیابی مدارس سراسر کشور بر اساس اهداف پنج‌گانه خواهیم بود.
رسانه‌های روسی اعلام کردند شمار افراد کشته‌شده در انفجار منطقه داغستان به ۲۷ نفر افزایش یافته است.
متاسفانه کمیسیون قضایی مجلس ۱۵ ماده را به ۷۰ ماده گسترش داد که جرم انگاری ها و مجازات های گسترده ای را در بر می گیرد که ایرادات و اشکالات بسیاری به آن وارد است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالای طبی عرضه خارج از شبکه از یک دستگاه تریلی که از محور دامغان به سمت سمنان در حرکت بود کشف شد.
قلاوند گفت: از مشکلات موجود می‌توان به کمبود دکل‌های خاص برای انجام حفاری‌های ویژه، طولانی شدن زمان پروژه‌های بالادستی اشاره کرد.
وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد که ۳ فروند جنگنده نظامی متعلق به آلمان و فرانسه را نزدیک مرزهای این کشور رهگیری کرده است.
رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قزوین ـ زنجان و مصدومیت ۲۶ نفر و کشته شدن یک نفر خبر داد و اظهار داشت: تماسی که در ساعت ۰۱:۳۵ امروز با مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین گرفته شد، حاکی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین ـ زنجان ۵ کیلومتر بعداز عوارضی ۳ بود.
بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه، ۲ فروند جنگنده سوخو- ۲۷ متعلق به این کشور بمب افکن‌های آمریکایی را بر فراز دریای بالتیک رهگیری کردند.
جنگنده‌های سوخو-۲۷ ساخت اتحاد جماهیر شوروی و بعد فدراسیون روسیه، هستند. این ماشین پرنده طی سال‌های اخیر تغییرات زیادی پیدا کرده است: از جمله مدرن‌ترین این نوع جنگنده‌ها، هواپیمای سوخو-۳۵ نسل ۴++ است.
یک مقام پنتاگون در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد: یک فروند جنگنده روسی با یک پهپاد آمریکایی MQ ۹ بر فراز دریای سیاه برخورد کرده است.
رسانه ها از برخورد یک فروند جنگنده سوخو- ۲۷ روسیه با پهپاد آمریکایی MQ۹ بر فراز دریای سیاه خبر می دهند.
رسانه ها از برخورد یک جنگنده سوخو- ۲۷ روسیه با پهپاد آمریکایی MQ۹ بر فراز دریای سیاه خبر می دهند.
اصفهان- ۲۷ طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی در نواحی و مناطق مختلف استان اصفهان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، کلنگ زده یا بهره‌برداری شد.
جنگنده روسی «سوخو ۲۷» هواپیمای آلمانی را بر فراز دریای بالتیک و نزدیک مرز با این کشور رهگیری کرد.
رسانه‌های فیلیپین اعلام کردند شمار قربانی‌های وقوع سیل و باران‌های شدید در این کشور به ۲۷ نفر افزایش یافته است.
خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص نواسانات ارزی و سیاست های اقتصادی دولت در چند ماهه اخیر توضیحاتی ارائه داد.
۲۷ تیم در جام جهانی قطر برای صعود به دور بعد بازی سوم خود را پشت سر می‌گذارند.
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند گروه‌ها و نیروهای مقاومت مردمی در شبانه‌روز گذشته 27 عملیات مختلف علیه اشغال‌گران صهیونیستی انجام دادند.
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند گروه‌ها و نیروهای مقاومت مردمی در شبانه‌روز گذشته 27 عملیات مختلف علیه اشغال‌گران صهیونیستی انجام دادند.
دادستان تهران از تخریب ۲۷ سازه غیر مجاز در حریم شهرداری منطقه ۵ واقع در مرادآباد خبر داد.
مبارزان فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ مورد عملیات مقاومت علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری اجرا کردند.
وزارت دفاع روسیه گزارش داد در ۲۴ ساعت گذشته یک جنگنده ارتش اوکراین سرنگون شده و بیش از ۲۰۰ شبه‌نظامی در حملات نیروی هوایی ارتش روسیه،نیز کشته شده‌اند.
فرمانده انتظامی آمل گفت :۲۷ نفر از اعضای تورهای غیرمجاز گردشگری که مرتکب اعمال مجرمانه شدند ؛در جنگل‌های این شهرستان دستگیر شدند.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اثر حادثه انحراف اتوبوس مسافربری در محور تربت حیدریه، ۲۷ نفر مجروح شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ