دادستان تهران از تخریب ۲۷ سازه غیر مجاز در حریم شهرداری منطقه ۵ واقع در مرادآباد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد وکیلی می‌گوید سرمربی تیم جوانان سائوپائولو اعتراف کرده که بازیکن ۲۷ ساله داشته است.
پیش از آرش، باغ ملی تهران اولین حاشیه را در صد روزگی توافق تهران و ریاض به خود دید. تغییر سالن نشست خبری حسین امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان وزرای خارجه دو کشور در ۲۷ خرداد ماه باعث شد تا اصل سفر که رخداد مهمی در بن بست روابط ایران و عربستان پس از هفت سال قطع روابط به شمار می‌رفت، تحت الشعاع حاشیه‌ها قرار گیرد.
رودبار- فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری قاتل جوان ۲۷ ساله خورگامی در کمتر از یک ساعت خبر داد و گفت: قاتل خصومت شخصی را دلیل این قتل عنوان کرده است.
متهم گفت: هیچ راه گریزی نداشتم، چون آن‌ها چند نفر بودند و به صورتم اسپری فلفل پاشیدند. من هم با چشمانی بسته، چاقو کشیدم و بی هدف به طرف آن‌ها حمله ور شدم که در نهایت فهمیدم دو نفر از آنان به قتل رسیده اند و یک نفر دیگر هم در بیمارستان بستری شده است.
لیست تیم ملی زنان درحالی اعلام شد که ۱۲ بازیکن از تیمی که فصل را با رتبه سوم به پایان رسانده است در این لیست حضور دارند!
قاتل در بازجویی فنی و تخصصی به قتل خواهرش با ضربات چاقو اقرار و ضمن اظهار ندامت و پشیمانی، انگیزه‌اش را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
یک ورزشکار ۲۷ ساله هنگام فیگور گرفتن در مقابل آینه ناگهان از هوش رفت و به شدت با آینه برخورد کرد.
یک جوان ۲۷ ساله فلسطینی که شامگاه گذشته در روستای قراوه بنی حسان در مجاورت سلفیت به ضرب گلوله شهرک‌نشینان صهیونیست به شهادت رسید.
سپاهان بازهم سر کیسه را شل کرد؛ وینگر ۲۷ساله برزیلی
وینگر مهاجم ۲۷ ساله برزیلی با عقد قراردادی به مدت دو و نیم سال به عضویت تیم سپاهان درآمد.
مدافع ۲۷ ساله آرژانتینی برای دریافت پاسپورت روسی و تابعیت روسیه ابراز تمایل کرد.
یک زن ۲۷ ساله در مراکش برای نخستین بار در جهان ۹ قلو به دنیا آورد که شامل ۵ دختر و ۴ پسر است.
اهر- فرمانده انتظامی اهر از دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله با تیزهوشی و اقدام به‌موقع ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.
پسر ۲۷ ساله با مدرک تحصیلی دیپلم سردسته باند است می‌گوید وضع مالی‌ام خوب است و نیازی به پول ندارم، اما درباره انگیزه سرقت‌هایش گفت: آشپز یک هلدینگ بزرگ هستم و درآمدم هم خوب بود، چند ماه قبل یک نیروی جدید به هلدینگ‌مان آمد و مدام زیر گوشم می‌خواند که درآمد این کار خوب نیست و بیا سرقت کنیم. آنقدر گفت تا من وسوسه شدم. نمی‌دانم شاید هم به خاطر هیجان بود شاید هم طمع کردم.
زن ۲۷ساله به نام میترا در حالی در بیمارستان جان داد که آثار جراحت‌های شدیدی روی بدنش مشهود بود. حالا رئیس قوه قضاییه از طرف فرزند کوچک مقتول درخواست دیه از بیت‌المال کرده است.
جردن باردلا ۲۷ ساله، که در نوجوانی به حزب راست افراطی «جبهه ملی» فرانسه ملحق شده بود، اکنون جایگزین مارین لوپن به عنوان رهبر حزب شده است.
پسری ۲۷ساله که از بیماری روحی-روانی رنج می‌برد، ابتدا سراغ مادرش رفت و با داس چندین ضربه مهلک به او زد. سپس پدر و برادرش را به‌شدت مجروح کرد و در ادامه به یکی از همسایه‌ها که با شنیدن صدای درگیری برای میانجیگری آمده بود چندین ضربه زد و درحالی‌که داس خون آلود را در دست داشت از آنجا گریخت.
خبر جان باختن مهسا (ژینا) امینی دختر ۲۲ ساله کرد در دو روز اخیر سطح گسترده‌ای از واکنش‌ها، انتقادات و ابراز همدری‌ها را در میان مردم، کاربران شبکه‌های اجتماعی، فعالان حقوقی و مدنی و همچنین مسولان در پی داشت. روزنامه کشور نیز که روز شنبه ۲۶ شهریور به علت اربعین حسینی منتشر نشدند؛ صفحه نخست امروز خود را به بازتاب و تحلیل این حادثه تلخ اختصاص داده‌‍اند.
این مهاجم ۲۷ ساله در اکثر بازی‌های مهم تیم ملی خود توانسته است در گلزنی نقش خوبی از خود ایفا کند. او تا کنون در ۶۰ بازی ملی ۴۰ گل زده است.
رئیس قوه قضاییه در جهت مقابله قاطعانه با مرتکبان جرائم و سرقت‌های خشن و تضمین امنیت روانی شهروندان، به مدت ۳ ساعت از دادسراهای ناحیه ۲۷ تهران (امور جنایی – ویژه قتل) و ناحیه ۳۴ تهران (ویژه سرقت) بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت‌رسانی قضایی به مردم و مراجعان در این واحد قضایی و پیشبرد امور در آنها قرار گرفت.
انتشار ویدئویی در فضای مجازی که سه افسر پلیس آمریکایی را در حال ضرب و جرح یک جوان ۲۷ ساله نشان می‌دهد، به یکی از سوژه‌های داغ رسانه‌ها بدل شد.
شادی‌نیا گفت: یکی از مصدومان حادثه با کمک عوامل اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) اسکو منتقل شده و سه مصدوم دیگر نیز در محل حادثه درمان سرپایی شدند.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: یک جوان ۲۷ ساله در اثر آتش سوزی در فاز سه شهر سهند جان خود را از دست داد.
این بازیکن ۲۷ ساله که طی سالیان اخیر در لیگ A استرالیا بازی کرده، فردا با حضور در ایفمارک تست‌های پزشکی ورزشی را پشت سر می‌گذارد تا پس از موفقیت در آن، وارد مراحل عقد قرارداد با باشگاه آلومینیوم اراک شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ