وزارت دفاع روسیه گزارش داد در ۲۴ ساعت گذشته یک جنگنده ارتش اوکراین سرنگون شده و بیش از ۲۰۰ شبه‌نظامی در حملات نیروی هوایی ارتش روسیه،نیز کشته شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه در توسعه جنگنده‌های نسل پنجم از سایر کشورهای جهان جلوتر است و نزدیک ترین رقیب آن، کره‌جنوبی با برنامه KF-۲۱ است.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: جنگنده سوخو-۲۵ اوکراین سرنگون شد.
مقامات نظامی روسیه اعلام کردند یک جنگنده سوخو-۳۰ ارتش این کشور ساعاتی پیش در منطقه کالینینگراد سقوط کرده است.
علی رغم اینکه روسیه با تحریم‌های شدید غرب و درگیری‌های جاری در اوکراین مواجه است اما به نظر می‌رسد متعهد به افزایش قابلیت‌های جنگنده رادارگریز نسل پنجم Su-۵۷ خود است.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: یک فروند جنگنده سوخو- ۲۵ اوکراین در منطقه نیکولایوکا در دونتسک سرنگون شد.
جنگنده بمب‌افکن‌های راهبردی سوخو۲۴ و اف۴ نیروی هوایی ارتش در حمله شبانه با استفاده از اصل غافلگیری، رادارهای زمینی نیروهای نارنجی (نیروهای تعبیه شده در نقش دشمن) را مورد هدف قرار دادند.
جنگنده بمب افکن های راهبردی سوخو۲۴ و اف۴ نیروی هوایی ارتش در حمله شبانه با استفاده از اصل غافلگیری، رادارهای زمینی دشمن را مورد هدف قرار داده و با موفقیت منهدم کردند.
یک فروند جنگنده «سوخو ۲۴» و یک فروند هواپیمای ترابری «سی ۱۳۰» بازآماد شده با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایگاه هوایی شهید دوران به ناوگان عملیاتی این نیرو ملحق شد.
یک فروند جنگنده «سوخو ۲۴» و یک فروند هواپیمای ترابری «سی ۱۳۰» بازآماد شده با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایگاه هوایی شهید دوران به ناوگان عملیاتی این نیرو ملحق شد.
وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد که ۳ فروند جنگنده نظامی متعلق به آلمان و فرانسه را نزدیک مرزهای این کشور رهگیری کرده است.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن ۶۷۰ نظامی اوکراینی و مزدور خارجی و سرنگونی یک فروند جنگنده «سوخو ۲۴» طی ۲۴ ساعت اخیر در محورهای مختلف جنگ خبر داد.
ایران ۲۴ جنگنده سوخو ۳۵ فلانکر-ای را خریداری کرده است.
بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه، ۲ فروند جنگنده سوخو- ۲۷ متعلق به این کشور بمب افکن‌های آمریکایی را بر فراز دریای بالتیک رهگیری کردند.
پنتاگون با انتشار ویدئویی، لحظات پایانی پرواز پهپاد MQ-۹ Reaper و ادعای سرنگونی آن با جنگنده سوخو۲۷ روسیه را به تصویر کشید.
جنگنده‌های سوخو-۲۷ ساخت اتحاد جماهیر شوروی و بعد فدراسیون روسیه، هستند. این ماشین پرنده طی سال‌های اخیر تغییرات زیادی پیدا کرده است: از جمله مدرن‌ترین این نوع جنگنده‌ها، هواپیمای سوخو-۳۵ نسل ۴++ است.
یک مقام پنتاگون در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد: یک فروند جنگنده روسی با یک پهپاد آمریکایی MQ ۹ بر فراز دریای سیاه برخورد کرده است.
رسانه ها از برخورد یک فروند جنگنده سوخو- ۲۷ روسیه با پهپاد آمریکایی MQ۹ بر فراز دریای سیاه خبر می دهند.
رسانه ها از برخورد یک جنگنده سوخو- ۲۷ روسیه با پهپاد آمریکایی MQ۹ بر فراز دریای سیاه خبر می دهند.
جنگنده روسی «سوخو ۲۷» هواپیمای آلمانی را بر فراز دریای بالتیک و نزدیک مرز با این کشور رهگیری کرد.
رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی روسیه، تصاویری از لحظه سقوط جنگنده این کشور به مناطق مسکونی را منتشر کردند.
رسانه های روسیه از سقوط یک فروند هواپیمای سوخو- ۳۴ در منطقه ای مسکونی در جنوب این کشور خبر می دهند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته یک فروند جنگنده اوکراین سرنگون و بیش از ۴۰۰ نظامی ارتش این کشور کشته شده‌اند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته یک فروند جنگنده اوکراین سرنگون و بیش از ۴۰۰ نظامی ارتش این کشور کشته شده‌اند.
وزارت دفاع روسیه به ارائه آمار روزانه جنگ اوکراین پرداخت و از ساقط کردن یک جنگنده سوخو۲۵ ارتش اوکراین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ