رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند گروه‌ها و نیروهای مقاومت مردمی در شبانه‌روز گذشته 27 عملیات مختلف علیه اشغال‌گران صهیونیستی انجام دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های روسی اعلام کردند شمار افراد کشته‌شده در انفجار منطقه داغستان به ۲۷ نفر افزایش یافته است.
پروازهای اربعین از ۲۷ مرداد آغاز می‌شود و با توجه به افزایش ایام عملیات اربعین نسبت به سال گذشته، این پروازها تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.
متاسفانه کمیسیون قضایی مجلس ۱۵ ماده را به ۷۰ ماده گسترش داد که جرم انگاری ها و مجازات های گسترده ای را در بر می گیرد که ایرادات و اشکالات بسیاری به آن وارد است.
با تلاش ماموران پلیس شهرستان لاشار ۲ شهروند سراوانی پس از ۲۷ روز اسارت از چنگال آدم ربایان مسلح آزاد و یک نفر از آدم ربایان دستگیر شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالای طبی عرضه خارج از شبکه از یک دستگاه تریلی که از محور دامغان به سمت سمنان در حرکت بود کشف شد.
قلاوند گفت: از مشکلات موجود می‌توان به کمبود دکل‌های خاص برای انجام حفاری‌های ویژه، طولانی شدن زمان پروژه‌های بالادستی اشاره کرد.
مشهد ـ مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: صیاد پرنده شکاری و گونه در معرض انقراض «بالابان» پس از ۲۷ روز کار عملیاتی در شهرستان تربت‌حیدریه خراسان رضوی دستگیر شد.
رئیس سازمان ضد تروریسم عراق از هلاکت ۲۷ تروریست در دو عملیات در  الانبار و حمرین خبر داد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این جمعیت به دو حادثه امداد رسانی داشته است، گفت: مفقودی دو نفر در ارتفاعات و حریق کوره از جمله این حوادث بوده است.
همایش سراسری مدیران شرکت بیمه دی با محوریت تبیین برنامه‌های عملیاتی سال جدید، با حضور مدیران ستادی و شعب سراسر کشور ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در مشهد مقدس برگزار شد.
رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قزوین ـ زنجان و مصدومیت ۲۶ نفر و کشته شدن یک نفر خبر داد و اظهار داشت: تماسی که در ساعت ۰۱:۳۵ امروز با مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین گرفته شد، حاکی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین ـ زنجان ۵ کیلومتر بعداز عوارضی ۳ بود.
معاون عملیات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار و تاثر ۲۷ استان کشور از بارش برف و بروز کولاک، خبر داد.
اصفهان- ۲۷ طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی در نواحی و مناطق مختلف استان اصفهان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، کلنگ زده یا بهره‌برداری شد.
رسانه‌های فیلیپین اعلام کردند شمار قربانی‌های وقوع سیل و باران‌های شدید در این کشور به ۲۷ نفر افزایش یافته است.
خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص نواسانات ارزی و سیاست های اقتصادی دولت در چند ماهه اخیر توضیحاتی ارائه داد.
معاون عملیات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد : مطالبات سنواتی ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار سهامدار از طریق سامانه جامع اطلاع مشتریان (سجام) پرداخت شد.
در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۷ عملیات مختلف مقاومتی توسط فلسطینیان در اراضی اشغالی انجام شده است.
رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اعلام کرد: آتش‌سوزی در جنگل‌های هیرکانی در استان‌های شمالی با انجام عملیات اطفای حریق زمینی و هوایی مهار شده و درختان آسیب جدی ندیدند.
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند گروه‌ها و نیروهای مقاومت مردمی در شبانه‌روز گذشته 27 عملیات مختلف علیه اشغال‌گران صهیونیستی انجام دادند.
مراسم گرامیداشت دومین سالروز آزادسازی قره‌باغ جمهوری آذربایجان با حضور دانش آموزان دبیرستان نظامی، جانبازان و شهروندان در مناطق مختلف باکو به عنوان بخشی از جشن "روز پیروزی" برگزار شد. گفتنی است عملیات آزادسازی منطقه قره‌باغ در ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۰ آغاز شد و ۴۴ روز به طول انجامید. ورود ارتش آذربایجان به شوشا باعث متلاشی شدن ارتش ارمنستان شد و ایروان در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ با امضای بیانیه‌ای شکست خود را پذیرفت و قول داد ارتش خود را از استان‌های آغدام، کلبجر و لاچین خارج کند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور گفت: اکنون مسیر هراز، محدوده پیچ ابتهاج در استان مازندران تا ساعت ۱۲ ظهر ۲۷ مهر به صورت ۲۴ساعته به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای کیلومتر۹۰، محور فوق مسدود است و تردد از محور‌های جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محور هراز از امروز یکشنبه ۲۴ مهر تا روز چهارشنبه ۲۷ مهر به دلیل اجرای عملیات خاکبرداری و ترانشه برداری، مسدود است.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات کارگاهی در محور هراز محدوده پیچ ابتهاج، این محور از ساعت ۷ روز یکشنبه ۲۴ مهرماه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۷ مهرماه مسدود است.
مبارزان فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ مورد عملیات مقاومت علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری اجرا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ