رسانه‌های فیلیپین اعلام کردند شمار قربانی‌های وقوع سیل و باران‌های شدید در این کشور به ۲۷ نفر افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیل در نیجر ناشی از باران های شدید از تیر ماه تاکنون ۲۷ کشته برجای گذاشته و به بیش از ۷۰ هزار نفر خسارت وارد کرده است.
رسانه‌های روسی اعلام کردند شمار افراد کشته‌شده در انفجار منطقه داغستان به ۲۷ نفر افزایش یافته است.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از پیش‌ثبت‌نام ۲۷ هزار و ۷۳۱ نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا پنجمین روز ‌پیش‌ثبت‌نام‌ها خبر داد.
بارندگی شدید در پایتخت چین به مرگ دست کم ۱۱ نفر و مفقود شدن ۲۷ نفر دیگر انجامید.
در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۲۷ تیرماه تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز یک هزار و ۵۸۰ نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد ۱۰۲ نفر اکنون بستری هستند.
محبی گفت: در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۲۷ تیرماه تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز یک هزار و ۲۸۶ نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد ۷۵ نفر اکنون بستری هستند.
روز چهارشنبه ۲۷ نفر بر اثر انحراف اتوبوس از جاده و سقوط به دره ای در ایالت اواکساکا در جنوب مکزیک کشته شدند.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با تشریح مهم‌ترین اقدامات هلال‌احمر در سیل خردادماه، از امدادرسانی به ۴۹ هزار و ۵۶۲ نفر، در ۲۷ روز گذشته خبر داد.
بر اثر وقوع حریق در معدن طلا «اسپرانزا» در پرو، ۲۷ نفر بر اثر خفگی کشته شدند.
مظنون تیراندازی مرگبار در ایالت تگزاس آمریکا که به مرگ ۵ نفر منجر شده بود، در خانه‌ای نزدیک به صحنه جرم بازداشت شد!
رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قزوین ـ زنجان و مصدومیت ۲۶ نفر و کشته شدن یک نفر خبر داد و اظهار داشت: تماسی که در ساعت ۰۱:۳۵ امروز با مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین گرفته شد، حاکی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین ـ زنجان ۵ کیلومتر بعداز عوارضی ۳ بود.
به گفته میعادفر، بیشترین فراوانی مصدومان با ۸۸۶ نفر مربوط به استان تهران و بعد از آن، آذربایجان شرقی با ۴۸۲ و آذربایجان غربی با ۴۰۲ مصدوم، در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از افزایش ۱۴ درصدی مصدومان حوادث چهارشنبه سوری خبر داد.
صبح امروز ۲۷ نفر از دانش آموزان یکی از مدارس در شهرستان کوار با علائم حالت تهوع، ضعف و سرگیجه مواجه شدند که سریعا توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.
مشهد ـ سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: واژگونی اتوبوس در جاده تربت حیدریه به مشهد موجب مصدومیت همه ۲۷ سرنشین این اتوبوس شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ۲۷ نفر از محکومان به قصاص با تلاش شوراهای حل اختلاف استان تهران و اخذ رضایت اولیای دم طی ۱۰ ماهه ابتدایی سال جاری به زندگی بازگشتند.
معاون عملیات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار و تاثر ۲۷ استان کشور از بارش برف و بروز کولاک، خبر داد.
انفجار سیلندرهای گاز پخت و پز در زیرزمین یک آپارتمان ۴ طبقه در شمال مصر باعث فروریختن ساختمان شد و حداقل ۶ کشته و ۲۷ مصدوم برجا گذاشت.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به آزادی ۲۷ نفر از محکومان به قصاص در پی اخذ رضایت از اولیای دم، از ورود دستگاه قضائی به‌منظور جلوگیری از قاچاق ارز و سکه از کشور خبر داد.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند در عملیات‌های هم‌زمان نیروهای امنیتی در مناطق مختلف این کشور، ۲۷ نفر از عناصر تروریستی بازداشت شده‌اند.
فرو ریختن جایگاه هواداران در رقابت‌های بسکتبال در ناحیه ششم اکتبر در جنوب قاهره پایتخت مصر ۲۷ مجروح بر جای گذاشت.
رئیس مرکز تحقیقات مدیریت و پیشگیری از مصدومیت های حوادث ترافیکی، در ارتباط با آسیب های روانی حوادث ترافیکی، نکاتی را متذکر شد.
در حادثه حمله به مقر پلیس در ایالت سند واقع در پاکستان، ۷ پلیس کشته و ۲۰ تَن هم به گروگان گرفته شدند.
فرمانده انتظامی آمل گفت :۲۷ نفر از اعضای تورهای غیرمجاز گردشگری که مرتکب اعمال مجرمانه شدند ؛در جنگل‌های این شهرستان دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ