۲۷ تیم در جام جهانی قطر برای صعود به دور بعد بازی سوم خود را پشت سر می‌گذارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهران- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به زمین لرزه ۳.۹ ریشتری دماوند گفت: دو تیم ارزیاب به منطقه اعزام شده اند.
با این پیروزی تیم ملی زنان ایران به نیمه‌نهایی کاپ آسیا صعود کرد و باید جمعه، ۲۷ مرداد به مصاف اردن برود.
محمد وکیلی می‌گوید سرمربی تیم جوانان سائوپائولو اعتراف کرده که بازیکن ۲۷ ساله داشته است.
وزیر ورزش و جوانان با انتقاد از فیرپلی مالی در بودجه باشگاه های فوتبال گفت: یکی۵۷۰ میلیارد تومان هزینه کرده است و تیم دیگر با ۲۷ میلیارد تومان راهی لیگ برتر فصل گذشته شده است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ۲۷ بازیکن را به اولین مرحله تمرینات آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.
مدافع ایرانی تیم فوتبال دیناموزاگرب بعد از به ثمر رساندن اولین گل دوران حرفه‌ای خود، گفت: خوشحالی هم‌تیمی‌ها و سرمربی تیم برایم معنای زیادی داشت.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، تاکید کرد: با طراحی و اجرای چرخه انتخابی تیم ملی، کشتی‌گیران جوان‌ برای رسیدن به تیم ملی انگیزه مضاعفی گرفته‌اند.
لیست تیم ملی زنان درحالی اعلام شد که ۱۲ بازیکن از تیمی که فصل را با رتبه سوم به پایان رسانده است در این لیست حضور دارند!
اردوی تیم ملی ایران با تصمیم مدیران فدراسیون از روز ۲۷ اسفند آغاز می‌شود.
با مصدومیت علیرضا رضایی و خروج او از زمین، سینا سعیدی‌فر، دروازه‌بان سوم استقلال وارد زمین شد تا همه ۲۷ بازیکن این تیم در طول فصل جاری به میدان رفته باشند.
وینگر مهاجم ۲۷ ساله برزیلی با عقد قراردادی به مدت دو و نیم سال به عضویت تیم سپاهان درآمد.
تهران- مدیرعامل هلال احمر استان تهران از اعزام دو تیم آنست و یک تیم واکنش سریع هلال احمر تهران برای زلزله خوی خبر داد.
فیفا در جام جهانی ۲۰۲۲ در مجموع ۴۴۰ میلیون دلار به ۳۲ تیم حاضر در قطر پاداش داد که سهم نایب قهرمان ۳۰ میلیون، تیم سوم ۲۷ میلیون، تیم چهارم ۲۵ میلیون، تیم‌های پنجم تا هشتم ۱۷ میلیون، نهم تا شانزدهم ۱۴ میلیون و تیم‌های حذف شده در مرحله گروهی ۹ میلیون دلار بوده است. این اعداد را مقایسه کنید با نخستین قهرمان جام جهانی که در تاریخ پاداش دریافت کرد؛ جام جهانی ۱۹۸۲، قهرمانی ایتالیا و ۲ میلیون دلار جایزه!
خبرگزاری قوه قضائیه نوشت: بازسازی صحنه جنایت منتهی به شهادت شهید آرمان علی وردی با حضور بازپرس پرونده، تیم تشخیص بررسی صحنه جرم قوه قضاییه و پلیس آگاهی تهران بزرگ صبح امروز یکشنبه (۲۷ آذر) در شهرک اکباتان انجام شد. در جریان بازسازی صحنه شهادت آرمان علی‌وردی، متهمان پرونده به تشریح اقدمات خود در شب حادثه پرداختند تا نقش هرکدام از آن‌ها در وقوع این جنایت مشخص گردد.
دور جدید اردوی تمرینی و انتخابی تیم‌های ملی تفنگ نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از یکشنبه، ۲۷ آذر ماه آغاز می‌شود.
یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: تیم فنی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (یکشنبه ۲۷ آذر) به دعوت ایران و با هدف رسیدگی به مشکلات پادمانی باقی‌مانده که پیش‌تر توسط گروسی، مدیرکل آژانس اتمی گزارش شده بودند، به تهران سفر خواهد کرد.
سومین تمرین رسمی بازیکنان تیم ملی فوتبال در قطر عصر جمعه (۲۷ آبان ۱۴۰۱) زیر نظر «کارلوس کی روش» سرمربی تیم در کمپ تمرینی الریان در دوحه برگزار شد. «کریم انصاری فرد» و «مرتضی پورعلی گنجی» بازیکنان تیم ملی پیش از تمرین امروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.
با نگاهی به اسامی اعلام شده از سوی شمسایی و نگاهی به اسامی بازیکنان در دوره قبل جام ملت‌های آسیا به سادگی ادعای سرمربی تیم ملی در خصوص جوانگرایی رد خواهد شد چرا که میانگین سنی دوره قبل ۲۷/۶۴ و میانگین سنی حال حاضر ۲۷/۷۱ است.
به احتمال زیاد ۲۴ بازیکن نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی فوتبال از میان همین ۲۷ بازیکنی که اکنون در اردوی اتریش حضور دارند انتخاب خواهند شد و اندک تغییراتی را می‌توان تا اعزام تیم ملی به جام جهانی در فهرست دعوت‌شدگان مشاهده کرد.
این مهاجم ۲۷ ساله در اکثر بازی‌های مهم تیم ملی خود توانسته است در گلزنی نقش خوبی از خود ایفا کند. او تا کنون در ۶۰ بازی ملی ۴۰ گل زده است.
آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های جهانی صربستان با حضور ۲۷ فرنگی‌کار برگزار می شود.
تیم ملوان بندرانزلی در دقیقه ۲۷ دیدار خانگی مقابل استقلال اولین گل خود در رقابت های این فصل لیگ برتر را به ثمر رساند.
نخستین دختر مدال‌آور تاریخ وزنه برداری بانوان پس از کسب مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: کسب مجموع ۲۷ مدال توسط کاروان وزنه برداری ایران بدون وجود یک تیم مدیریتی قوی امکانپذیر نبود.
نخستین دختر مدال‌آور تاریخ وزنه برداری بانوان پس از کسب مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: کسب مجموع ۲۷ مدال توسط کاروان وزنه برداری ایران بدون وجود یک تیم مدیریتی قوی امکانپذیر نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ