رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قزوین ـ زنجان و مصدومیت ۲۶ نفر و کشته شدن یک نفر خبر داد و اظهار داشت: تماسی که در ساعت ۰۱:۳۵ امروز با مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین گرفته شد، حاکی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین ـ زنجان ۵ کیلومتر بعداز عوارضی ۳ بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیل در نیجر ناشی از باران های شدید از تیر ماه تاکنون ۲۷ کشته برجای گذاشته و به بیش از ۷۰ هزار نفر خسارت وارد کرده است.
درگیری مسلحانه میان نیروهای شورای ریاست جمهوری و نیروهای «تیپ ۴۴۴» در طرابلس، پایتخت لیبی، از روز گذشته (دوشنبه) تا کنون، دست‌کم ۲۷ تن کشته و ۱۰۶ نفر زخمی در پی داشته است.
رسانه‌های روسی اعلام کردند شمار افراد کشته‌شده در انفجار منطقه داغستان به ۲۷ نفر افزایش یافته است.
روز چهارشنبه ۲۷ نفر بر اثر انحراف اتوبوس از جاده و سقوط به دره ای در ایالت اواکساکا در جنوب مکزیک کشته شدند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، تاکید کرد: با طراحی و اجرای چرخه انتخابی تیم ملی، کشتی‌گیران جوان‌ برای رسیدن به تیم ملی انگیزه مضاعفی گرفته‌اند.
بر اثر وقوع حریق در معدن طلا «اسپرانزا» در پرو، ۲۷ نفر بر اثر خفگی کشته شدند.
کپل گفت در سال ۱۹۷۲ قتلی را در سیاتل مرتکب شده و قتل دیگری را در سال ۱۹۷۳ که مربوط به یک خودرو سوار در نزدیکی تام واتر بود، انجام داده است، اما از توضیح بیشتر خودداری کرد. کارآگاهان پرونده معتقد بودند او ممکن است از نوجوانی شروع به کشتن کرده باشد. اولین قتل‌های باندی در سال ۱۹۷۴، زمانی که او ۲۷ ساله بود، انجام شد. با اعتراف خودش، او تا آن زمان مهارت‌های لازم را برای به جا گذاشتن حداقل شواهد مجرمانه در صحنه‌های جرم به دست آورده بود.
مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی گفت: کشت بهاره با ذخیره بیش از ۴۵۰ هزار تن کودهای یارانه‌ای آغاز شده است و در حال حاضر در ۲۷ روز گذشته ۴۴۰ هزار تن کود، علاوه برذخیره به استان‌های تحویل داد.
شهلا به من گفت از شوهرش متنفر است و حتی یک بار هم با باز کردن شیر گاز می‌خواسته او را خفه کند که شوهرش متوجه بوی گاز شده بود. این اواخر شهلا همیشه می‌گفت دیگر نمی‌توانم همسرم را تحمل کنم و از من خواست تا همسرش را از سر راه بردارم تا با من ازدواج کند. طبق نقشه‌ای که باهم کشیده بودیم شهلا با دو فرزندش از خانه خارج شد و من وارد خانه شدم و شهرام را در خواب با دو ضربه چاقو کشتم و به سرعت از آنجا خارج شدم. باور کنید فریب حرف‌های شهلا را خوردم و حالا هم پشیمانم.
پیکر هابیل آفاق آذر مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) روز گذشته پنجشنبه ۲۷ بهمن‌ماه در منطقه ائل باغی در ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی توسط نگهبانان محل پیدا شد که در بررسی اولیه مشخص شد به ضرب گلوله در اطراف میدان بسیج تبریز کشته شده است.
انفجار سیلندرهای گاز پخت و پز در زیرزمین یک آپارتمان ۴ طبقه در شمال مصر باعث فروریختن ساختمان شد و حداقل ۶ کشته و ۲۷ مصدوم برجا گذاشت.
رئیس مدیریت بحران منطقه ویژه پارس گفت: شناور آنیل متعلق به کشور تانزانیا در اسکله شماره ۹ بندر خدماتی پارس در حین بارگیری ۹۱ کانتینر ۲۷ تنی به دلیل چیدمان غلط کانتینر‌ها واژگون شد. لحظه غرق شدن کشتی تانزانیایی در بندر عسلویه را ببینید.
رسانه‌های فیلیپین اعلام کردند شمار قربانی‌های وقوع سیل و باران‌های شدید در این کشور به ۲۷ نفر افزایش یافته است.
۲.۳ میلیون تن کود یارانه‌ای تاکنون برای تولید محصولات اساسی و اجرای الگوی کشت در اختیار کشاورزان قرار گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد رشد نشان می‌دهد.
از سال ۲۰۱۸ تاکنون هر ساله به ترتیب ۳۵، ۵۷، ۱۴، ۲۰ و ۲۲ نفر به دلیل مصرف مواد ممنوعه مشمول محرومیت ناشی از دوپینگ شدند که رشته‌های وزنه‌برداری با ۲۷ و کشتی با ۱۹ ورزشکار دوپینگی در صدر هستند.
از سال ۲۰۱۸ تاکنون هر ساله به ترتیب ۳۵، ۵۷، ۱۴، ۲۰ و ۲۲ نفر به دلیل مصرف مواد ممنوعه مشمول محرومیت ناشی از دوپینگ شدند که رشته‌های وزنه‌برداری با ۲۷ و کشتی با ۱۹ ورزشکار دوپینگی در صدر هستند.
مرحله نهایی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، جام یادگار امام (ره) روز جمعه ۲۷ آبان ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.
مرحله نهایی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، جام یادگار امام (ره) روز جمعه ۲۷ آبان ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.
در حادثه حمله به مقر پلیس در ایالت سند واقع در پاکستان، ۷ پلیس کشته و ۲۰ تَن هم به گروگان گرفته شدند.
یک منبع امنیتی افغان از وقوع یک انفجار در مسجد ساختمان وزارت کشور افغانستان در کابل خبر داد.
بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جنوب غربی چین، ۲۷ نفر جان باخته و ۲۰ تَن هم زخمی شدند.
رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان روزهای ۱۹ تا ۲۷ شهریور در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود.
آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های جهانی صربستان با حضور ۲۷ فرنگی‌کار برگزار می شود.
وزارت دفاع روسیه گزارش داد در ۲۴ ساعت گذشته یک جنگنده ارتش اوکراین سرنگون شده و بیش از ۲۰۰ شبه‌نظامی در حملات نیروی هوایی ارتش روسیه،نیز کشته شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ