سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در پاسخ به اقدام اخیر سه کشور اروپایی و آمریکا در تصویب قطعنامه علیه ایران، در نخستین گام، چند اقدام در دستور کار سازمان انرژی اتمی ایران قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید هیچگاه اندازه یک ماه اخیر اذیت نشده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران موضوع تمامیت ارضی و حاکمیت خودش را در رابطه با جزایر سه گانه هیچگاه قابل گفتگو ندانسته است.
اهواز- معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: هیچ ملتی در هیچ دوره ای از زمان با چنین هجوم رسانه ای که امروز ایران با آن روبرو است مواجه نبوده است.
اهواز- معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: هیچ ملتی در هیچ دوره ای از زمان با چنین هجوم رسانه ای که امروز ایران با آن روبرو است مواجه نبوده است.
تمامی مدال های طلای روز نخست مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا سهم ایران بود.
ناصر حجازی اسطوره باشگاه تاج و استقلال، چهره‌ای خاص در تاریخ فوتبال ایران بود. او قبل و بعداز انقلاب آبش با شاه و دولتمردان در یک جوی نرفت و همواره رفتارهای متفاوت از سایر هم‌دوره‌ای هایش بروز داد. ناصر حجازی برای دسترسی به منافع شخصی مقابل قدرت سر خم نکرد و با آنکه لیاقتش را داشت هیچگاه سرمربی تیم ملی نشد. فیلمی از دیدار شاه با اعضای تیم ملی منتشر شده که ناصر حجازی برخلاف همه همبازیانش، حاضر نشد خم شود و دست شاه را ببوسد
بر سفره نظام بودن و علیه نظام قلم زدن و سخن گفتن جای تأسف دارد، هرکسی قدم در راستای یاس آفرینی در جامعه گام بردارد، خداوند او را هلاک می‌کند و در مسیری قرار می‌گیرد که هیچگاه هدایت نخواهد شد.
عماد افروغ، بسیار و در حوزه‌های متعدد نوشته است. او به فلسفه، نهج‌البلاغه، ارزیابی انتقادی نهاد علم در ایران، هویت ایرانی، حقوق شهروندی، جهانی شدن و سیاست روزمره در ایران بعد از انقلاب پرداخته است. آثارش متنوعند و از مباحث دشوار تخصصی درباره رئالیسم انتقادی تا مباحثات سیاسی روزمره در رسانه‌های مکتوب و تلویزیون را شامل می‌شوند. اما به گمانم در پس همه آثار او، یک عشق و علاقه که هیچگاه از او جدا نشد، نهفته است.
یک عضو فراکسیون زنان مجلس لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی و ارتقای امنیت زنان در برابر سوءرفتار را تکمیل کننده قانون حمایت از خانواده دانست و گفت: یکی از مطالبات پرتکرار رهبری مساله مقابله با ظلم علیه زنان است. شاید اگر تاکیدات ایشان وجود نداشت هیچگاه چنین لایحه‌ای در دستور قوه قضائییه و دولت قرار نمی‌گرفت و به مجلس نمی‌رسید. امروز هم مجلس به پشتوانه همین نگاه فکری است که به دنبال تصویب این لایحه است.
شهردار تهران با بیان اینکه ثمره اعتماد به جمهور رهایی از استبداد ۲۵۰۰ ساله و آزادی و استقلال ایران عزیز بود گفت: هیچ گاه مانند امروز ایران در اوج اقتدار و سربلندی نبوده است.
شهردار تهران با بیان اینکه ثمره اعتماد به جمهور رهایی از استبداد ۲۵۰۰ ساله و آزادی و استقلال ایران عزیز بود گفت: هیچ گاه مانند امروز ایران در اوج اقتدار و سربلندی نبوده است.
سفیر ایران در عراق تاکید کرد که این کشور هیچگاه به فکر ورود به خاک اقلیم کردستان عراق نبوده است.
با اینکه از ابتدا کارشناسان خطر را در اندازه تغییر پایتخت دانستند ولی هیچگاه موضوع به صورت جدی مورد توجه و حتی مطالعات عملی از سوی کارگروه‌های متخصص قرار نگرفت و ظاهرا هر بار موضوع طرح شد، چون رقم اعتبارات مورد نیاز دیده شد دفترش را بستند و لابد صلواتی فرستاده از شر شیطان رجیم به خدا پناه بردند! اما اکنون که ترکیه لرزیده است و به چشم دیده‌ایم که حجم فاجعه تا چه حد می‌تواند بزرگ باشد شاید رخ مسوولان بدین سو گردانده شود و عزمی پدید آید و حداقل استارت کار زده شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته؛ نمی‌شناسد و نخواهد شناخت تصریح کرد: اینکه ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم و دشمن خود می‌دانیم کاملا طبیعی است، چون این رژیم اولا یک رژیم جعلی و غاصب است و ثانیا از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنی‌های فراوانی علیه ملت ایران داشته و شهدای زیادی از ما گرفته است. حتی قبل از انقلاب هم در کنار رژیم شاه هر آنچه توانست علیه انقلابیون ایران انجام داد.
وزیر امور خارجه با اشاره به روند مذاکرات رفع تحریم‌ها گفت: طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفتگو با ایران است از جمله این که اصرار فراوانی برای مذاکره مستقیم با ایران دارد.
پژوهشگر حوزه بین‌الملل گفت: سیاست خارجی هر کشور، ادامه سیاست‌های داخلی آن کشور است. یعنی اگر سیاست‌های داخلی با منطق، مدارا و دید مشارکت و همکاری عموم مردم شکل گیرد، به استحکام وحدت ملی و انسجام داخلی می‌انجامد و این اجماع ملی باعث می‌شود فشارهای خارجی بی‌تاثیر، کاسته یا متوقف شوند. از این رو معتقدم شیوه رفتار و برخورد دولت با معترضان نیازمند بازنگری است.
کاردار پیشین ایران در عربستان گفت: ایران هیچگاه مخالف مذاکرات با عربستان سعودی و هیچ یک از کشورهای حوزه خلیج فارس نیست و حتی برای گفتگو در سطوح بالاتر با عربستان آمادگی دارد.
انسیه خزعلی معان امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران سال گذشته یعنی کمتر از ۹ ماه پیش به عضویت کمیسیون مقام زن در سازمان ملل درآمد. وی افزود:، اما آمریکا و برخی از کشور‌ها با جوسازی‌ها و حرکت‌های رسانه‌ای و ایجاد رویه‌ای غلط که معمول نبود، ایران را از این کمیسیون حذف کردند. در حالی که مشابه این موارد در کشور‌های دیگر وجود داشته امام هیچگاه چنین پیشنهادی داده نشده بود.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رویای تسلط دشمن بر ایران اسلامی هیچگاه محقق نمی شود اما در ذهن دشمن وجود دارد و برای رسیدن به آن همه توان خود را به کار می‌گیرد.
دبیر شورای نگهبان اظهار دلسوزی حاکمان آمریکا برای مردم ایران را بیش از هرچیز برملاکننده تزویر آن‌ها دانست و گفت: آنها هیچگاه حاضر به جبران ظلم‌های خود نشده‌اند.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت مذاکرات تاکنون ناشی از حسن نیت ایران بود، اظهار داشت: آمریکا هیچگاه باب جدیدی را برای بهبود در روند مذاکرات باز نکرد و حتی با تحریم‌های جدید علیه برخی از مسئولان کشور، بر عدم فهم عمیق خود از صحنه بین المللی مهر تایید زد.
وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای ضمن ابراز خرسندی از بازگشت آرامش به عراق، اعلام کرد: ایران همواره خواهان عراقی با ثبات، امن، قدرتمند و ایفاگر نقش سازنده در تحولات منطقه است و هیچگاه حمایت‌های خود را از روند‌ها و نهاد‌های سیاسی و قانونی این کشور دریغ نکرده است.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: ملت عراق را دعوت به آرامش می‌کنیم و پیشاپیش از میزبانی آن‌ها نسبت به زائرین اربعین تشکر کرده و هیچ عاملی نمی‌تواند ایران و عراق را از هم جدا کند.
نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند که جواب حرف زور، حرف زور است و جواب های، هوی است و ملت ایران هیچگاه در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌های آمریکا کوتاه نخواهد آمد و از منافع خود دفاع خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ