یک عضو فراکسیون زنان مجلس لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی و ارتقای امنیت زنان در برابر سوءرفتار را تکمیل کننده قانون حمایت از خانواده دانست و گفت: یکی از مطالبات پرتکرار رهبری مساله مقابله با ظلم علیه زنان است. شاید اگر تاکیدات ایشان وجود نداشت هیچگاه چنین لایحه‌ای در دستور قوه قضائییه و دولت قرار نمی‌گرفت و به مجلس نمی‌رسید. امروز هم مجلس به پشتوانه همین نگاه فکری است که به دنبال تصویب این لایحه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز پایانی رقابتهای ووشو قهرمانی رده های سنی آسیا با کسب یک مدال طلای دیگر برای تیم اعزامی کشورمان آغاز شد.
فضاپیمای «EMA» به نام شیخ نامگذاری می‌شود و نام آن ام‌بی‌آر اکسپلورر (MBR Explorer) خواهد بود. ام‌بی‌آر اکسپلورر از اولین سیارک خود در سال ۲۰۳۰ بازدید خواهد کرد و یک مسیر مداری را دنبال می‌کند که به آن امکان می‌دهد از چندین سیاره در طول مسیر برای سرعت کمک بگیرد. (معمولا فضاپیما‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت، چنین کمک‌های گرانشی را از سیاراتی مانند زهره یا مریخ دریافت م کنند و برای آزمایش ابزار‌های خود مشاهدات جانبی انجام می‌دهند.)
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از ‌صدور دستور قضایی برای بررسی فوت زهرا برناکی خبر داد و گفت:‌ اظهارنظر قطعی مستلزم تحقیقات تکمیلی است.
خبرگزاری دولت دلیل سقوط زهرا برناکی از ساختمان را خودکشی عنوان کرد.
«زهرا برناکی»، دونده دامغانی دارنده مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا بر اثر سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داد.
دامغان- «زهرا برناکی» قهرمان ۳۳ ساله رشته ورزشی دو و میدانی تیراندازی با تفنگ بادی پارالمپیک ایران، بر اثر سقوط از ساختمان دار فانی را وداع گفت.
محمدجواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در بهشت زهرا (س) دفن شده‌اند، گفت: تا ۳ سال آینده بهشت زهرا (س) با توجه به شرایط دفن روز تکمیل خواهد شد.
زهرا عقیلی معتقد است، دوران سالمندی خانه‌نشینی، غرزدن و گلایه کردن از بیمار‌های گوناگون نیست. او از زمانی که در مسیر ورزش حرفه‌ای گام برداشت همیشه موفق بود و در کارنامه موفقیت‌هایش چیزی بیش از ٤٠ مدال کشوری و ۳۰ تقدیرنامه از سازمان‌ها و اداره‌های مختلف دریافت کرده است.
محمد بن سلمان بن ولیعهد و نخست وزیر عربستان با حضور در مسجد قبا نماز را در اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد اقامه کرد. ولیعهد در بدو ورود مورد استقبال شیخ دکتر عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس رئیس کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی قرار گرفت. مسجد قُبا اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد. پیامبر اکرم (ص) پس از هجرت از شهر مکه به شهر یثرب (مدینه منوره) چند روز در قریه قُبا به انتظار حضرت علی (ع) ماند تا ایشان به همراه مادرش فاطمه بنت اسد و نیز حضرت زهرا (س) به مدینه برسند. طی آن چند روز، مسلمانان مسجدی در آن منطقه بر پایه تقوا بنا کردند که اینک با گذشت چهارده قرن، همچنان زائران و مجاوران برای نماز و عبادت به آن مشرف می‌شوند. در صدر اسلام، منطقه قبا شش کیلومتر با مرکز مدینه فاصله داشت و کسانی که از مکه به مدینه می‌رفتند ابتدا وارد آین قریه شده و سپس به مدینه می‌رفتند؛ اما امروزه قبا جزئی از شهر است و مسافران به سبب بزرگراه مدینه - مکه، از کنار آن می‌گذرند.
سخنگوی سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به تمهیدات این سازمان برای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال گفت: این سازمان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال ۲۴ ساعته خواهد بود.
«زهرا شیخی» از سوی اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به عضویت هیات امنای جهاددانشگاهی در آمد.
بعد از اتمام مسابقات در هفته شانزدهم لیگ برتر زنان، تکلیف قهرمانی خاتون در این مسابقات روشن شد اما دو مهاجم گلزن این لیگ، شانه به شانه یکدیگر برای فتح عنوان خانم گلی می‌جنگند.
زهرا شیخی نماینده اصفهان در مجلس در واکنش به تروریستی خواندن سپاه توسط پارلمان اروپا گفت: امنیت تنگه هرمز را سپاه مقتدر ایران تامین می‌کند.
جدال زهرا قنبری و افسانه چترنور برای کسب عنوان خانم گلی لیگ بسیار جذاب شده است، این دو ستره در طی 12 هفته گذشته، 31 گل به ثمر رساندند.
یک منبع آگاه در خصوص روند کفن و دفن اعضای قطع شده بدن می‌گوید: این اعضا در غسالخانه میان تطهیرکننده‌ها به احشا معروف است. این احشا را در جای مخصوصی از غسالخانه می‌گذارند و عین بدن مرده که غسل و کفن می‌کنند این اعضا را هم به همین ترتیب غسل و کفن می‌کنند. بعد در قسمتی از سردخانه نگهداری و هفته‌ای یکی دو بار در روز‌های به خصوص دفن می‌کنند.
دبیر شورای نگهبان گفت: حضرت زهرا(س) نه یک شخص، بلکه یک مکتب هستند که در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی قابلیت پیروی دارند.
این دو فعال سیاسی پیشتر عضو حزب اتحاد ملت بودند.
دندان شیری نقش ضروری و منحصر به فردی را در رشد کودک ایفا می‌کند، زیرا دهان کودک شما به اندازه کافی بزرگ نیست که بتواند دندان‌های اصلی را در خودش جای دهد. از آن جایی که دندان شیری هم بسیار ریز است، به همین دلیل به راحتی در داخل فضای دهان کودک جای می‌گیرد.
عظیمی با بیان اینکه حضور رئیس دولت ارتباطی با اعتراضات و دانشجویان بازداشتی دانشگاه نداشته است، گفت: اکثر دانشجویان بازداشت‌شده دانشگاه ما آزاد شده‌اند، به جز مائده دلبری که حدود ۱۵ روز از بازداشت او می‌گذرد و یکی دیگر از دانشجویان.
شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی گفت: قطر به اهمیت بازیابی توافق هسته‌ای اعتقاد راسخ دارد، زیرا نگرانی همه طرف‌ها را رفع می‌کند. معتقدیم که توافق به ثبات منطقه کمک خواهد کرد.
زهرا نعمتی، پاراکماندار پرافتخار کشورمان برای شرکت در اولین نشست رسمی شورای ورزشکاران کمیته بین‌المللی پارالمپیک عازم آلمان شد.
زهرا نعمتی، پاراکماندار پرافتخار کشورمان برای شرکت در اولین نشست رسمی شورای ورزشکاران کمیته بین‌المللی پارالمپیک عازم آلمان شد.
زهرا شیخی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از بنیادهای برانداز در رسانه‌های خود به صورت حساب‌شده و دقیق سطح الگوی زنانه را به پایین‌ترین سطح تنزل می‌دهند.
زهرا عابدینی قهرمان مسابقات انتخابی تیم شمشیربازی زیر 23 سال کشورمان در اسلحه سابر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ