سفیر ایران در عراق تاکید کرد که این کشور هیچگاه به فکر ورود به خاک اقلیم کردستان عراق نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حداد عادل گفت: مردم ایران هیچ گاه اعتنایی به اپوزیسیون خارج از کشور نداشته‌اند، در همین ایام محرم از مدت‌ها قبل هشتگ تحریم محرم و سیاه نپوشیدن مردم را منتشر می‌کردند، اما آیا مردم اعتنا کردند؟ مسلماً خیر، و محرم از سال‌های گذشته پرشورتر برگزار شده و می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران موضوع تمامیت ارضی و حاکمیت خودش را در رابطه با جزایر سه گانه هیچگاه قابل گفتگو ندانسته است.
بلینکن گفت: «ما هنوز بر این باوریم که دیپلماسی به طور کلی بهترین راه اطمینان‌یابی پایدار، قابل راستی‌آزمایی و موثر از این است که ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نکند. بنابراین، ما پذیرای دیپلماسی هستیم و (دیپلماسی) به وضوح، بهترین مسیر است.» همزمان با این تحولات، سی‌وپنج قانون گذار مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به رهبران کشور‌های انگلیس، فرانسه و آلمان (تروئیکای اروپا)، سه عضو اروپایی توافق هسته‌ای (برجام) خواستند مکانیسم ماشه را ذیل برجام علیه ایران فعال کنند.
کوثری: خداوند روح شهدای مرزبان را شاد کند. از این اتفاقات برای بچه‌هایی که در یک خانه باهم هستند می‌افتد که اختلافی بوجود می‌آید و دعوا می‌شود.
ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که چه اطلاعات تازه‌ای درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای توافق هسته‌ای (برجام) وجود دارد، گفت: رییس جمهور بایدن و وزیر امور خارجه بلینکن کاملا نسبت به این که ایران هیچ گاه اجازه دست‌یابی به یک سلاح اتمی را پیدا نکند، متعهد هستند. ما همیشه بر این باور بوده‌ایم که دیپلماسی بهترین مسیر رو به جلو برای رسیدن راهکاری است که به طور قابل راستی‌آزمایی و پایداری اطمینان حاصل کنیم ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نمی‌کند. فعلا چیزی برای اعلام کردن وجود ندارد و هیچ گزینه‌ای از روی میز کنار نرفته است.
بر سفره نظام بودن و علیه نظام قلم زدن و سخن گفتن جای تأسف دارد، هرکسی قدم در راستای یاس آفرینی در جامعه گام بردارد، خداوند او را هلاک می‌کند و در مسیری قرار می‌گیرد که هیچگاه هدایت نخواهد شد.
رئیس جمهور عراق با بیان اینکه حمایت ایران از کردهای عراق در حمله حلبچه را فراموش نخواهیم کرد، گفت: ملت عراق مشهور به وفاداری است و هیچ گاه کمک جمهوری اسلامی ایران را فراموش نمی‌کند.
در مناظره با موضوع راهبرد ایران در قبال فلسطین و رژیم جعلی صهیونیست، زیباکلام گفت: اسرائیل هیچ گاه برای ایران تهدید نیست چون هیچ گاه نگفته می خواهیم ایران را نابود کنیم. در میدان فلسطین تایمر نابودی اسرائیل را گذاشته اند، بعد می گویید که ما کی گفته ایم اسرائیل را نابود خواهیم کرد.
شهردار تهران با بیان اینکه ثمره اعتماد به جمهور رهایی از استبداد ۲۵۰۰ ساله و آزادی و استقلال ایران عزیز بود گفت: هیچ گاه مانند امروز ایران در اوج اقتدار و سربلندی نبوده است.
شهردار تهران با بیان اینکه ثمره اعتماد به جمهور رهایی از استبداد ۲۵۰۰ ساله و آزادی و استقلال ایران عزیز بود گفت: هیچ گاه مانند امروز ایران در اوج اقتدار و سربلندی نبوده است.
پرایس علیرغم آن که مقامات ایران تاکید کرده‌اند تولید و به‌کارگیری تسلیحات اتمی جایی در دکترین دفاعی ایران ندارد، در ادامه گفت: ما تعهد راسخی داریم که ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نکند.
با اینکه از ابتدا کارشناسان خطر را در اندازه تغییر پایتخت دانستند ولی هیچگاه موضوع به صورت جدی مورد توجه و حتی مطالعات عملی از سوی کارگروه‌های متخصص قرار نگرفت و ظاهرا هر بار موضوع طرح شد، چون رقم اعتبارات مورد نیاز دیده شد دفترش را بستند و لابد صلواتی فرستاده از شر شیطان رجیم به خدا پناه بردند! اما اکنون که ترکیه لرزیده است و به چشم دیده‌ایم که حجم فاجعه تا چه حد می‌تواند بزرگ باشد شاید رخ مسوولان بدین سو گردانده شود و عزمی پدید آید و حداقل استارت کار زده شود.
وزیر امور خارجه با اشاره به روند مذاکرات رفع تحریم‌ها گفت: طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفتگو با ایران است از جمله این که اصرار فراوانی برای مذاکره مستقیم با ایران دارد.
پژوهشگر حوزه بین‌الملل گفت: سیاست خارجی هر کشور، ادامه سیاست‌های داخلی آن کشور است. یعنی اگر سیاست‌های داخلی با منطق، مدارا و دید مشارکت و همکاری عموم مردم شکل گیرد، به استحکام وحدت ملی و انسجام داخلی می‌انجامد و این اجماع ملی باعث می‌شود فشارهای خارجی بی‌تاثیر، کاسته یا متوقف شوند. از این رو معتقدم شیوه رفتار و برخورد دولت با معترضان نیازمند بازنگری است.
نتانیاهو گفت: من هیچ گاه درباره عملیات‌های ویژه صحبت نمی‌کنم. هر موقع انفجاری در خاورمیانه رخ می‌دهد، اسراییل مقصر یا مسئول آن دانسته می‌شود؛ گاهی ما [مسئول]آن هستیم، گاهی هم نه.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه دولت انگلیس هیچ گاه حتی در ظاهر نخواسته سابقه تلخ و شوم به جامانده از عملکرد خود در کشور را ترمیم کند، گفت: دست پلید این دولت علیه ملت ایران کاملاً مبرهن است.
انسیه خزعلی معان امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران سال گذشته یعنی کمتر از ۹ ماه پیش به عضویت کمیسیون مقام زن در سازمان ملل درآمد. وی افزود:، اما آمریکا و برخی از کشور‌ها با جوسازی‌ها و حرکت‌های رسانه‌ای و ایجاد رویه‌ای غلط که معمول نبود، ایران را از این کمیسیون حذف کردند. در حالی که مشابه این موارد در کشور‌های دیگر وجود داشته امام هیچگاه چنین پیشنهادی داده نشده بود.
علی‌اف مدعی شد: ایران هیچ‌گاه دو رزمایش نظامی متوالی در طی چند ماه در مرز‌های ما انجام نداده است. هیچ گاه اظهاراتی پر از نفرت‌پراکنی و تهدید علیه آذربایجان مطرح نشده بود.
دبیر شورای نگهبان اظهار دلسوزی حاکمان آمریکا برای مردم ایران را بیش از هرچیز برملاکننده تزویر آن‌ها دانست و گفت: آنها هیچگاه حاضر به جبران ظلم‌های خود نشده‌اند.
تربت حیدریه ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تربت حیدریه گفت: ملت ایران اسلامی هیچ گاه توطئه‌های آمریکا و استکبار جهانی را فراموش نخواهند کرد.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت مذاکرات تاکنون ناشی از حسن نیت ایران بود، اظهار داشت: آمریکا هیچگاه باب جدیدی را برای بهبود در روند مذاکرات باز نکرد و حتی با تحریم‌های جدید علیه برخی از مسئولان کشور، بر عدم فهم عمیق خود از صحنه بین المللی مهر تایید زد.
وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای ضمن ابراز خرسندی از بازگشت آرامش به عراق، اعلام کرد: ایران همواره خواهان عراقی با ثبات، امن، قدرتمند و ایفاگر نقش سازنده در تحولات منطقه است و هیچگاه حمایت‌های خود را از روند‌ها و نهاد‌های سیاسی و قانونی این کشور دریغ نکرده است.
درگیری میان توتولو و کادر فنی ایرانی والیبال زمانی بالا گرفت که احتمالا این مربی ایتالیایی تصور می‌کرد، تاثیر و نقشی که  فیلیپ بلان در تیم ژاپن دارد، او در ایران خواهد داشت؛ اختیارات تام و جایگاه تشریفاتی عطایی! باجی که کادر ایرانی هیچ گاه نمی‌داد.
البته مسئولان سینمایی در چند دهه اخیر نشان داده‌اند، می‌توانند جلوی کار بازیگران، کارگردان‌ها و دیگر عوامل سینما را بگیرند، اما این اقدام چه در گذشته و چه در حال، مبنای قانونی نداشته و ندارد و به همین دلیل، هیچ گاه این اقدام مکتوب رخ نداده و همواره جنبه شفاهی داشته است، چون مسئولان می‌دانستند در حال انجام عملی غیرقانونی هستند و نباید ردی گذاشت که بتوان در محاکم قضایی اثباتش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ