بر سفره نظام بودن و علیه نظام قلم زدن و سخن گفتن جای تأسف دارد، هرکسی قدم در راستای یاس آفرینی در جامعه گام بردارد، خداوند او را هلاک می‌کند و در مسیری قرار می‌گیرد که هیچگاه هدایت نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما در شبکه حزبی مان در سراسر کشور و تمام استان‌های مان با یک فهرست ۴۰۰ نفره وارد مرحله پیش ثبت نام انتخابات شده ایم. در زمان نزدیک به انتخابات، سعی می‌کنیم با گروه‌های دیگر سیاسی یکی شویم و به یک فهرست واحد برسیم به هر حال این تکلیف الهی است که افراد به نفع کسانی از خودشان بهتر هستند و اصلح هستند کنار بروند.
سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن اشاره به پیش ثبت نام انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، گفت: افراد خدوم در استان وارد عرصه انتخابات شوند.
وزیر کشور گفت: از جریانات سیاسی و نیز افرادی که به شکل منفرد می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، دعوت می کنیم زودتر ثبت نام کنند چون فرصت ما محدود است و یک هفته بیشتر زمان نداریم.
افراد گرمازده را چگونه نجات بدهیم
مدرس جمعیت هلال احمر درباره مواجهه با افرادی که دچار گرمازدگی شدند، گفت: برای نجات این افراد باید در صورتی که هوشیار هستند، مایعاتی با حجم کم به آنها داد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقامه دین، شرط توفیق و سعادت است، گفت: مردم عاقل‌تر از این هستند که دنبال هر شعار عاری از دین راه بیفتند. قیام ۳۰ تیر این حقیقت را بر ما ثابت کرد. در مسئولیت‌های کشور و موقعیت‌های مختلف هم تا زمانی که پرچم دین برافراشته باشد، دشمن بر ما مسلط نمی‌شود، خدا پشتیبان شماست، شما را هدایت می‌کند و به‌پیش می‌روید، اما اگر شما دین را رها کردید، اولین نقطه سقوط و شکست فرامی‌رسد بنابراین باید به این نکته توجه داشت که افراد در زاویه با دین و ولایت در عرصه‌های نظام قدرت ظهور نداشته باشند.
براساس گزارش منابع محلی، افراد مسلح ۱۴ کارمند اداری نیروی پلیس را در ایالت چیاپاس مکزیک ربودند.
افراد مسلح در مناطق مرکزی بورکینافاسو به روستایی حمله کردند و ده‌ها نظامی و شبه‌نظامی را به قتل رساندند.
ششتمد ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: تبعیت از ولایت فقیه وظیفه آحاد افراد جامعه اسلامی است و پشتیبانی از آن تکلیف الهی است.
شرط بند ۴ ماده ۴ دستورالعمل خودرویی شورا که از ممنوعیت خرید و ثبت‌نام خودرو برای افرادی که دارای پلاک انتظامی فعال بودند اصلاح شد.
موز معروف‌ترین میوه انرژی‌زاست که علت این شهرت، به پتاسیم مربوط می‌شود. خوردن موز خیلی زود انرژی در بدن ایجاد می‌کند و از طرفی در پیشگیری از گرفتگی عضلانی و بعضی آسیب‌های ماهیچه‌ای نیز نقش دارد. گنجاندن موز در صبحانه به تامین انرژی طول روز کمک می‌کند و هضم راحتی دارد.
این شلیک ساچمه‌ای باعث مصدومیت چهار نفر از این افراد با نام‌های میلاد محمدی، ضعیم موسوی، عباس الهی و میثم سینا شده است.
کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال گفت: خیلی از افرادی که چسبیده به والیبال هستند دوست ندارند امثال من را در کنار تیم ببینند چون نگران جایگاه خودشان هستند.
غده تیروئید غده هورمونی حیاتی است که با توجه به اهمیتی که دارد یک روز یعنی روز پنجم خرداد (بیست و ششم می) به عنوان روز جهانی تیروئید نامگذاری شده است. این غده نقش مهمی در متابولیسم، رشد و تکامل بدن دارد و با ترشح میزان ثابتی از هورمون‌های تیروئید در خون به تنظیم عملکرد بدن کمک می کند.
پژوهشی که در مجله "Critical Care" به چاپ رسید، نشان داد که افراد دارای گروه خونی O نیز ممکن است پس از یک آسیب تروماتیک به دلیل از دست دادن خون، وضعیت بدتری داشته باشند.
فرمانده کل سپاه گفت: سپاه تجسم آیات قرآن است؛ یعنی افرادی در دفاع از مردم خود را کوچک می‌دانند؛ اما در برابر دشمن، شکست‌ناپذیرند و از ملامتِ ملامت‌کنندگان هم نمی‌هراسند.
رسانه‌های محلی اعلام کردند در حمله افراد مسلح به افراد حاضر در خیابان در مکزیک دست‌کم ۱۰ نفر جان باختند.
اسلامشهر- فرمانده انتظامی اسلام‌شهر از دستگیری افراد کلیپ رواج بردگی جنسی در این شهرستان خبر داد.
هیچ انسان خداترس و با ایمانی کل یک مجموعه را مورد افترا قرار نمی‌دهد. از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه می‌خواهیم با نظارت موثر و مستمر نگذارد بعضی از افراد با بدزبانی مرز‌های اخلاق را زیرپا بگذارند و به جای تقوای الهی درس عبور از خطوط قرمز به مردم بدهند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: در سال ۸۸ نظام را متهم به تقلب در انتخابات و در سال ۱۴۰۱ نظام را به مظلوم‌کشی کردند. هدف اصلی آن‌ها فریب است، اما در هر دو با عنایت الهی و درایت رهبری شکست خوردند. دشمنان در این حوادث اخیر به گونه‌ای افراد را متوهم کردند که گویا جمهوری اسلامی ۴۸ ساعت دیگر دوام ندارد.
کرباسچی گفت: اگر نحوه انتخاب شورای نگهبان و تغییر صلاحیت ها تغییر کند خیلی از اشکالات برطرف می شود چون الان نمایندگان از طریق گروه هایی وارد مجلس می شوند اما بعد از استقرار در مجلس می گویند ما به جایی وابسته نیستیم.
رییس دانشگاه تهران گفت: برخی اساتید که تعداد آن‌ها انگشت‌شمار بود به بهانه اینکه «جامعه را دوقطبی نکنیم»، در مقابل افرادی که مبنا‌ها و چهارچوب‌ها را زیر پا گذاشتند، حاکمیت نظام اسلامی و اجرای احکام الهی را زیر سوال بردند و حتی با تهدید مانع از حضور برخی دانشجویان و اساتید در کلاس درس شدند، دچار مماشات شدند و عافیت‌طلبی را پیشه خود کردند.
مرتضی آقاتهرانی گفت: باید خوب دقت کنیم و بدانیم که بصیرت به راحتی بدست نمی آید. خیلی ها در وادی سیاست در آخر خراب می کنند و دیدیم که کم هم نیستند. انسان هر لحظه بر سر دو راهی قرار می گیرد و هر لحظه امتحان می شود و البته کسانی که برادران شیطان هستند افراد را در غی کمک می کنند و مصداق اتم و اکمل غی مقابله با مقام ولایت است و اینها باغی هستند.
«چودری پرویز الهی» سروزیر ایالت پنجاب پاکستان امروز در سخنانی تأکید کرد: اتفاقی که برای سلمان رشدی افتاد نتیجه گستاخی وی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ