محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی ضمن تشریح روند پیگیری‌های صورت گرفته برای نمایش بازی‌های جام‌جهانی در سینماها، تأکید کرد این برنامه با شرایط موجود منتفی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان ایران در جام‌جهانی به هوادار پیوست
میزبانی جام‌جهانی کشتی از ایران و آمریکا گرفته شد
صعود ایران به جام‌جهانی فوتبال ساحلی با گلباران بحرین
از ملی‌پوش شمشیربازی ایران در جام‌جهانی سابر لهستان تقدیر شد.
سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس، علی قلی‌زاده، کریم انصاری‌فرد، مهدی ترابی، وحید امیری و شجاع خلیل‌زاده از جمله بازیکنانی هستند که با افت ارزش مواجه شده‌اند.
شب گذشته سینماها در حالی میزبان علاقه‌مندانی بودند که بر پرده نقره‌ای به تماشای قهرمانی دراماتیک آرژانتین نشستند که مجموع عایدی سینماها از اکران اجام‌جهانی به یک میلیارد تومان هم نرسید!
با اعلام سازمان سینمایی مدیران سینماهای کشور مجاز به نمایش بازی‌های رده بندی و فینال جام جهانی فوتبال در سالن‌های سینمایی بوده و مجوز آن برای سینماها صادر شد.
مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۳ ناشنوایان برگزار شد و طی آن حریفان تیم ایران در این رقابت‌ها مشخص شدند.
زمان رقابت ایران در جام‌جهانی کشتی آزاد آمریکا
بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در جام‌جهانی قطر در حالی شب گذشته در سینماهای کشور روی پرده رفت که به گفته سخنگوی «سینماداران» این اکران هیچ حاشیه‌ای به همراه نداشته است.
کار ایران در ورژن ۳۲ تیمه جام جهانی به پایان رسید.
با تصمیم سازمان سینمایی بازی تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا در قالب بازی‌های جام‌جهانی در سینماهای کشور اکران می‌شود.
کمتر از ۱۰ رور تا شروع جام جهانی فوتبال باقی مانده و پخش مسابقات تیم ملی ایران در سینما‌ها با، اما و اگر‌ها و تردید‌هایی در فضای رسانه‌ای همراه شده، این در حالی است که آخرین پیگیری‌ها، بر تصمیم به پخش مسابقات با بلیتی بالاتر از قیمت معمول سینما‌ها دلالت دارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام جهانی را داریم گفت: با اتفاقاتی که در فوتبال می‌افتد می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با شکست جمهوری آذربایجان، بر سکوی نخست جام جهانی ۲۰۲۲ ایستاد.
ترکیب دفاع ایران در جام‌جهانی با دو دفاع چپ
سهم ایران از جام‌جهانی قطر؛ فروش صفر هتل و پرواز!
یکی از حریفان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بدون آنکه در گروه خود بردی را کسب کند به یک دسته پایین تر لیگ ملت های اروپا سقوط کرد.
به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش برای جام جهانی یک نقشه ساده در دستور کار داشته باشد.
رییس انجمن سینمادران از قطعی شدن اکران مسابقات فوتبال جام جهانی قطر در سینماهای سراسر کشور خبر داد.
تست pcr برای حجاج الزامی است
مصرف این گیاه سلامت مغز دوم را تضمین می‌کند
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: انتظار می‌رود هیات حاکمه افغانستان به تعهدات خودش در مورد حق‌آبه هیرمند عمل کند.
‏نمودار دسته‌بندی تیم‌های هر گروه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نشان می‌دهد که گروه B با متوسط بالاترین رنکینگ بین سایر گروه‌ها، از بهترین تیم‌ها تشکیل شده است! ایران در این گروه قرار دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ