میزبانی جام‌جهانی کشتی از ایران و آمریکا گرفته شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از سلب میزبانی جام جهانی جوانان، فیفا امتیاز برگزاری جام جهانی نوجوانان را به اندونزی داد.
رئیس انجمن هاکی روی یخ ایران در نشست هیات رئیسه و مجمع فدراسیون جهانی پیشنهاد میزبانی ایران در مسابقات جام جهانی در دیوژن سه را مطرح کرد که البته هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده است.
فیفا به شکل رسمی میزبانی جام‌جهانی زیر 20 سال را از اندونزی گرفت.
مراکش جای اوکراین در مثلث میزبانی جام‌جهانی ۲۰۲۳
فیفا رسماً اعلام کرد عربستان میزبان جام‌جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۳ خواهد بود.
فدراسیون بسکتبال چین با لحاظ کردن قوانین جدید دولت این کشور برای سال ۲۰۲۳، از میزبانی ایران در انتخابی جام جهانی به صورت رسمی امتناع کرد.
اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌ هم در خاک این کشور بود! با این حال عملکرد ضعیف علیرضا کریمی و امیرمحمد یزدانی و باخت سنگین قاسم‌پور به اسنایدر جام را تقدیم میزبان کرد.
اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌هم در خاک این کشور بود! با اینحال عملکرد ضعیف علیرضا کریمی و امیرمحمد یزدانی و باخت سنگین قاسم‌پور به اسنایدر جام را تقدیم میزبان کرد
رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی درخواست اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه و شیلی برای میزبانی از جام جهانی ۲۰۳۰ را بسیار قوی خواند.
میزبان جام‌جهانی 2022 کشتی آزاد از دو پیشکسوت و قهرمان ایالت آیووا برای تماشای مسابقات دعوت به عمل آورده است.
همشهری نوشت: جام‌جهانی کشتی آزاد روزهای ۱۹ و ۲۰ ماه جاری به میزبانی آمریکا برگزار می‌شود ولی هنوز سفارت آمریکا ویزای تیم ایران را صادر نکرده است.
دربار سعودی ادعای وزیرش را رد کرد؛ عربستان میزبانی جام‌جهانی نمی‌خواهد
اتحادیه جهانی کشتی به ۵ مبارزه حساس در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد به میزبانی آمریکا اشاره کرد و نوشت: اگر علیرضا کریمی می‌خواهد با شکست یزدانی به تیم ملی ایران برسد، حضور در جام جهانی یک تجربه عالی خواهد بود.
اتحادیه جهانی کشتی به ۵ مبارزه حساس در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد به میزبانی آمریکا اشاره کرد و نوشت: اگر علیرضا کریمی می‌خواهد با شکست یزدانی به تیم ملی ایران برسد، حضور در جام جهانی یک تجربه عالی خواهد بود.
پدرام بهرامی کارگردان مجموعه مستند «دریبل» ضمن تشریح رویکرد این مستند در بررسی نقش فوتبال در کشورهای مختلف، به طرح برخی پرسش‌ها درباره میزبانی ۲۲۰ میلیارد دلاری قطری‌ها در جام‌جهانی پرداخت!
فیفا تیم ملی دانمارک را از پوشیدن پیراهن تمرینی با شعار حمایت از حقوق بشر در دوره برگزاری جام جهانی 2022 به میزبانی قطر محروم کرد.
وزیر میراث فرهنگی در بازدید از کشتی تفریحی که قرار بود به قطر برود، گفت: با اعلام دولت قطر، امکان پهلوگیری شناورهای مسافربری ایرانی در بنادر قطر برای میزبانی مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ منتفی شد.
جام جهانی قطر از ۲۹ آبان در قطر برگزار می‌شود. این نخستین میزبانی خاورمیانه از مسابقات جام جهانی است اما رسانه‌های اروپایی و آمریکایی مدعی اند قطر در پروژه های ساخت ورزشگاه‌های این مسابقات جان ۱۵هزارنفر کارگر از کشورهای آسیای شرقی و جنوب آسیا و همچنین آفریقایی‌ها را گرفته است
سپ بلاتر، رئیس سابق فیفا، اعتراف کرد که اعطای میزبانی بیست‌ودومین دوره جام جهانی به قطر اشتباه بوده و در ابتدا قرار بود آمریکا میزبان باشد.
جام جهانی 1954 به میزبانی یکی از کشورهای اروپایی برگزار شد و فیفا با تصمیمی که گرفت، میزبانی رقابت ها را به کشور سوئیس سپرد.
امیر قطر امروز گفت که این کشور به خاطر میزبانی در جام جهانی با بیشترین انتقادات روبه‌رو بود ولی با حسن نیت با آن‌ها برخورد کرد.
اگر می‌خواستیم از ظرفیت قطر استفاده کنیم، باید از چند سال قبل اقدامات شروع می‌شد. می‌توانستیم در جنوب کشور اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و حداقل می‌شد که اردوی برخی تیم‌ها و دیدارهای تدارکاتی انجام شود!
اگر می‌خواستیم از ظرفیت قطر استفاده کنیم، باید از چند سال قبل اقدامات شروع می‌شد. می‌توانستیم در جنوب کشور اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و حداقل می‌شد که اردوی برخی تیم‌ها و دیدارهای تدارکاتی انجام شود!
اوکراین جنگزده نامزد اصلی میزبانی جام‌جهانی شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ