تیم ملی کشتی فرنگی ایران با شکست جمهوری آذربایجان، بر سکوی نخست جام جهانی ۲۰۲۲ ایستاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران با یک نمایش خوب قهرمان المپیک را در جام‌جهانی مادرید شکست داد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با صعود به مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا، مجوز حضور در جام جهانی را کسب کرد.
در روز دوم کشتی جام‌های دانکلوف و نیکولای پتروف سه نماینده ایران در دور مقدماتی مغلوب حریفان خود شدند تا در صورت فینالیست شدن حریف به گروه شانس مجدد راه پیدا کنند.
فولاد بدونِ سرمربی، الهلال عربستان را که به‌تازگی نایب قهرمان جام‌جهانی باشگاه‌ها شده ، عذاب داد و اگر در دقایق آخر دچار اشتباه جاگیری دفاعی نمی‌شد می‌توانست شگفتی خلق کند. این آخرین نماینده ایران در لیگ قهرمانان بود...
محسن بهشتی‌راد و محمدرضا صفدریان عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی جام‌جهانی یخ‌نوردی سوئیس را از آن خود کردند.
سنگین‌وزن مدعی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید خیلی دوست داشت که در جام‌ جهانی اسنایدر هم مثل کامران قاسم‌پور شجاعت کشتی گرفتن در یک وزن بالاتر را داشت.
ستاره سابق تیم ملی ایتالیا معتقد است که ایران لیاقت نتایج بهتری در جام جهانی 2022 داشت.
تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا بامداد فردا (دوشنبه) در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ برای کسب جام قهرمانی به مصاف هم می‌روند.
تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا بامداد فردا (دوشنبه) در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ برای کسب جام قهرمانی به مصاف هم می‌روند.
ستاره سرشناس سینمای ایران و یکی از بازیگران اسطوره‌ای نقش‌های قهرمان در سال‌های دهه ۶۰ و ۷۰ شمسی، امروز روی سن قهرمانی جام‌جهانی پرورش اندام ظاهر شد.
ستاره سرشناس سینمای ایران و یکی از بازیگران اسطوره‌ای نقش‌های قهرمان در سال‌های دهه ۶۰ و ۷۰ شمسی، امروز روی سن قهرمانی جام‌جهانی پرورش اندام ظاهر شد. جمشید هاشم‌پور یا همان جمشید آریا سوپراستار فراموش نشدنی فیلم‌های جنگی که خود در جوانی در رشته زیبایی اندام فعالیت داشت، امروز در مراسم اهدای جام قهرمانی جام جهانی تهران حضور یافت و با استقبال شدید سالن و ورزشکاران مواجه شد.
۶۴ دیدار در جام جهانی قطر برگزار می‌شود تا قهرمان بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در سال ۲۰۲۲ مشخص شود.
سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
ایران یکی از ۱۰شانس قهرمانی صفر جام‌جهانی قطر!
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جام‌جهانی آذربایجان آن را پیروزی غرورانگیز و نماد توانمندی و شایستگی ورزشکاران و جوانان لایق ایران اسلامی دانست.
قهرمانی همزمان ایران در جام بین‌قاره‌ای فوتبال ساحلی و جام‌جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲
قهرمانی همزمان ایران در فوتبال ساحلی جام بین‌قاره‌ای و جام‌جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با برتری مقابل آذربایجان در دیدار فینال به قهرمانی جام جهانی رسید.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در صربستان چهارم جهان شده بود، با تیم دوم و جوانش تیم ترکیه را در جام‌جهانی باکو با شکست مواجه کرد.
قهرمان کشتی فرنگی جوانان و امیدهای جهان گفت: امیدوارم بتوانم در رقابتهای جام جهانی نتایج خوبی کسب کنم و با این پشتوانه برای درخشش در میادین بزرگ مثل المپیک دورخیز کنم.
تیم ملی فوتبال ایران که نخستین دیدار تدارکاتی با اروگوئه با را پیروزی پشت سرگذاشته بود، در دومین دیدار برابر قهرمان آفریقا و یکی از تیم های حاضر در جام جهانی به تساوی دست یافت.
ادینسون کاوانی از انگیزه بالای دیگو آلونسو سرمربی تیم ملی اروگوئه برای قهرمانی در جام جهانی می گوید.
آمریکا و کوکاکولا جلوی سفر کاپ قهرمانی جام‌جهانی به ایران را گرفتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ