با اعلام سازمان سینمایی مدیران سینماهای کشور مجاز به نمایش بازی‌های رده بندی و فینال جام جهانی فوتبال در سالن‌های سینمایی بوده و مجوز آن برای سینماها صادر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قزوین- مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: بازی‌های تیم فوتبال شمس آذر در لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود.
تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران راهی مرحله نیمه نهایی بازی‌های تابستانی 2023 در روسیه شد.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان با اشاره به آخرین وضعیت سپاهان در اردوی ترکیه گفت: آخرین دیدار تدارکاتی سپاهان پیش از عزیمت به ایران، عصر امروز با تیم ابها عربستان برگزار می‌شود.
اندونزی از میزبانی دومین دوره بازی‌های ساحلی جهان کنار کشید.
کادر فنی استقلال چند بازی دوستانه را در دستور کار این تیم قرار داده است.
به این ترتیب اگر آمریکا به تمامی نفرات اصلی تیم ایران تا زمان پرواز از فرانکفورت به این کشور (یکشنبه 11 تیر) ویزا ندهد، نتیجه بازی‌های ایران در رده‌بندی جهانی نیز تاثیر نخواهد داشت.
بازی‌های آسیایی هانگژو و سردرگمی ورزشکاران ایرانی
پپ گواردیولا بازی فردا برابر آرسنال را مهم می داند ولی گفت که پیروزی در این دیدار هم تضمینی برای قهرمانی نیست.
هافبک استقلال می‌گوید تمرکز اعضای تیمش روی مسابقه با هوادار است و فعلا به دربی و دیدار با پرسپولیس فکر نمی‌کنند.
بازی‌های مهم امروز فوتبال ایران و جهان
کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران می‌گوید "کسب مدال نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا برای واترپلوی ایران تاریخ سازی بود و امیدوار هستیم شاهد تدارک خوب برای تیم ملی در بازی های آسیاییی هانگژو چین باشیم."
اهواز- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط بازیکنان خوب بوده و هم‌قسم شده‌ایم تا بازی خوبی ارائه دهیم تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود دهیم.
تیم فوتبال استقلال پس از انجام شانزده بازی در برابر پنج تیم بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر، اکثر امتیازات ممکن را از دست داده است.
سرمربی پیکان می گوید که نیمه دوم در اختیار ما بود و ثانیه های آخر به گل رسیدیم.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی‌های جام حذفی سخت‌تر از لیگ برتر است چون در لیگ فرصت برای جبران اشتباه وجود دارد ولی در حذفی زمان محدود است.
بازی‌های آسیایی هانگژو بازهم لغو می‌شود
رئیس کمیته ملی پارالمپیک تاکید دارد که این کمیته با لحاظ کردن بازی‌های پاراآسیایی به عنوان اولویت اول، پیگیر فعالیت هایش در ماه های آینده است.
رقابت رده‌بندی بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با برگزاری دیدار کرواسی ـ مراکش امروز (۲۶ آذرماه) در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی پیگیری می‌شود.
یک کارشناس حوزه بازی های رایانه ای با بیان اینکه پلتفرم باید ساز و کاری اتخاذ کند که بازی بدون رده‌بندی، اجرا نشود، گفت: والدین باید ببینند که یک کودک ۸ ساله چه بازی‌ای می‌کند.
اگر دراگان به اردوی اتریش برود، قاعدتا جدی‌ترین محک دوران حضورش در تیم ملی ایران را می‌خورد. او تا‌به‌حال برابر تیمی که در رنکینگ فیفا زیر رده ۵۰ باشد، بردی به دست نیاورده و تمامی تیم‌هایی که با ایران آن‌ها را برده، تیم‌هایی بوده‌اند که در جدول رده‌بندی برترین‌های دنیا از رده ۵۰ به بالا بوده‌اند. این همان موضوعی است که منتقدان دراگان بار‌ها به آن اشاره کرده و گفته‌اند دراگان مرد بازی‌های بزرگ نیست و از همین رو نمی‌تواند گزینه به‌دردبخوری برای تیم ملی در جام جهانی باشد.
تیم کامپوند مردان ایران با غلبه بر ترکیه در مرحله رده‌بندی بازی‌های کشورهای اسلامی، به مدال برنز این بازی‌ها دست یافت.
در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی دو کشتی‌گیر فرنگی ایران راهی فینال شدند و دو کشتی‌گیر هم سر از رده‌بندی درآوردند.
ملی پوشان کشتی آزاد کشورمان در ۵ وزن اول بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی از صبح امروز به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل آن راهیابی فیروز پور، کریمی و گلیج به دیدار فینال و قیاسی به دیدار رده بندی بود.
در پایان دور مقدماتی رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد بازی‌های کشورهای اسلامی ۳ نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و یک نماینده در دیدار رده بندی حضور دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ