اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمن یک جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران دنبال می‌کند و ما هم در مقابل باید بتوانیم با اجرای یک دفاع ترکیبی در همه جهات فعالیت کنیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمن یک جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران دنبال می‌کند و ما هم در مقابل باید بتوانیم با اجرای یک دفاع ترکیبی در همه جهات فعالیت کنیم.
مدافع ایرانی کایسری اسپور آماده حضور دوباره در ترکیب این تیم است.
وزیر دفاع ترکیه از ایجاد یک مرکز هماهنگی نظامی در سوریه با مشارکت ۳ کشور ترکیه، روسیه و ایران خبر داد.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که ۲ نفر را در حین ورود به خاک ایران بازداشت کرده که یکی از آن‌ها داعشی بوده است.
مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور هیات بلند پایه وزارت دفاع ترکیه و جمعی از دیپلمات‌ها و مقامهای دولتی، نمایندگان مجلس و اعضای احزاب سیاسی برگزار شد. در این مراسم سفرای کشورهای عربستان و چین نیز حضور داشتند. / فرهیختگان
مذاکرات چهارجانبه وزرای دفاع فدراسیون روسیه، جمهوری اسلامی ایران، جمهوی عربی سوریه و جمهوری ترکیه 25 آوریل سال جاری در مسکو برگزار شد.
وزرای دفاع ایران، روسیه، سوریه و ترکیه بر لزوم ادامه مذاکرات چهارجانبه با هدف تحقق صلح و ثبات در سوریه تاکید کردند.
مذاکرات چهارجانبه وزرای دفاع فدراسیون روسیه، جمهوری اسلامی ایران، جمهوی عربی سوریه و جمهوری ترکیه در مسکو برگزار شد.
در ادامه روند آماده‌کردن زمینه عادی‌سازی روابط بین آنکارا و دمشق، وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد نشست چهارجانبه در سطح دفاعی و امنیتی در مسکو برگزار می‌شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تماس تلفنی با ارتشبد «حلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه و سپهبد «علی محمود عباس» وزیر دفاع سوریه از آمادگی اعزام تیم‌های پزشکی و امدادگر خبر داد.
محمد انصاری معتقد است حضور حسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده در ترکیب بازی با انگلیس، می‌توانست نتیجه دیگری را برای ایران رقم بزند.
پنج مدافع، سه هافبک دفاعی و زوج جدید خط حمله؛ ایران با عجیب‌ترین ترکیب ممکن برای جدال با انگلیس.
ترکیب ایران مقابل انگلیس معادله مجهولی است که به دست کارلوس کی‌روش حل می‌شود.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: ایران از حریفان سخت انگلیس در جام جهانی است و «فیل فودن» باید مقابل ایران بازیکن آزاد در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.
کارشناس فوتبال ایران در آستانه شروع جام جهانی گفت: اگر من سرمربی تیم ملی بودم، مقابل انگلیس با پنج مدافع بازی می‌کردم و شجاع خلیل‌زاده را در دفاع راست می‌گذاشتم.
سرانجام مجید حسینی نیز مانند سایر لژیونرهای فوتبال ایران به اردوی تیم ملی اضافه شد و با توجه به شرایط از شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی نیز برخوردار است.
در بیشتر مواقع در این ترکیب چهار مرد خط دفاعی ایران به نام‌های شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی حضور داشتند.
تقابل هافبک‌های دفاعی اسبق فوتبال ایران اکنون روی نیمکت دو تیم مس کرمان و فولاد خوزستان با جذابیت‌های جالبی همراه خواهد بود.
به نظر می‌رسد شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان زوج خط دفاعی ایران در جام جهانی قطر باشند.
کارلوس کی‌روش از چهار هافبک تدافعی در ترکیب ثابتش مقابل سنگال استفاده کرد.
بازگشت به ترکیب تیم ملی پس از سه سال و نمایش درخشان مقابل اروگوئه کاری کرد تا جایگاه بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس احتمالا ثابت بماند.
دیه‌گو آلونسو، سرمربی اروگوئه، این فرصت را دارد که در بازی برابر ایران تغییراتی که قرار است در تیمش ایجاد کند را امتحان کند.
کارلوس کی‌روش در این بازی تیم ملی را با شیوه ۱-۳-۲-۴ راهی میدان می‌کند و بر این اساس علیرضا بیرانوند درون دروازه می‌ایستد. محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو بازیکن تیم ملی در قلب خط دفاعی خواهند بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ