‏نمودار دسته‌بندی تیم‌های هر گروه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نشان می‌دهد که گروه B با متوسط بالاترین رنکینگ بین سایر گروه‌ها، از بهترین تیم‌ها تشکیل شده است! ایران در این گروه قرار دارد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران با بیان اینکه تمرینات بدنسازی را سپری می‌کند، ابراز امیدواری کرد که از 2 ماه دیگر تمرینات گروهی خود را آغاز می‌کند.
برزیل و اسپانیا دو تیم از جمع غول‌های بسکتبال دنیا در رده ملی هستند و بازی با آنها برای ملی‌پوشان ایران جنبه کسب تجربه دارد و شانسی برای برتری مقابل آنها نیست.
پیش از این گفته شد که مسابقات در ۱۶ گروه ۳ تیمی برگزار خواهد شد و احتمالا فقط یک تیم صعود می‌کند. اما حالا شانس تیم ملی فوتبال ایران افزایش یافته است.
تیم ملی بسکتبال ایران در حالی از فردا وارد پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی می‌شود که برای تصاحب تنها سهمیه باقی مانده در گروه خود رقابتی نزدیک اما دورادور با قزاق‌ها خواهد داشت.
تیم ملی بسکتبال ایران در حالی از فردا وارد پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی می‌شود که برای تصاحب تنها سهمیه باقی مانده در گروه خود رقابتی نزدیک اما دورادور با قزاق‌ها خواهد داشت.
روزنامه اکیپ فرانسه ترکیب منتخب بدترین بازیکنان جام‌جهانی را منتشر کرده که تیم ملی ایران هم در آن یک نماینده دارد. محمدحسین کنعانی‌زادگان
صدرنشین صعود کرده از گروه تیم ملی فوتبال ایران، به نیمه‌نهایی جام جهانی هم نرسید تا حسرت طولانی سه‌شیر پرادعا ۶۰ساله شود. هری کین با خراب کردن یک پنالتی در نیمه دوم نقش اول حذف انگلیس بود. فرانسه حالا به سوی سومین جام می‌تازد
جام‌جهانی قطر، آخرین جام دشوار برای صعود به رقابت‌های نهایی بود چراکه از این پس با توجه به افزایش ۱۶ تیم، عملا یک سوم تیمهای ملی فعال دنیا ، در جام‌جهانی حاضر خواهند بود! و احتمالا صعود از گروه هم چندان دشوار نباشد؛ رویایی که ایران در قطر به آن نرسید
با وجود شکست تیم‌ملی در سومین بازی مرحله گروهی جام‌جهانی اما کماکان این تیم در یک بخش تدافعی صدرنشین رقابت‌ها است.
رامین رضائیان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با گلزنی برابر ولز در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از نگاه نشریه مارکا در ترکیب منتخب هفته دوم این رقابت ها قرار گرفت.
رامین رضائیان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با گلزنی برابر ولز در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از نگاه نشریه مارکا در ترکیب منتخب هفته دوم این رقابت ها قرار گرفت
با تساوی تیم‌های ملی انگلیس و آمریکا، سرنوشت صعود دو تیم از گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ به روز آخر کشیده شد.
تیم ملی فوتبال ایران، سنگین‌ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد.
تیم ملی فوتبال ایران سنگین ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد
جمعه ظهر از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران، تیم ملی کشورمان در دومین دیدارش از گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه احمد بن‌علی شهر الریان به مصاف ولز خواهد رفت.
ظهر جمعه از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران، تیم ملی کشورمان در دومین دیدارش از گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه احمد بن‌علی شهر الریان به مصاف ولز خواهد رفت.
ظهر جمعه از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران، تیم ملی کشورمان در دومین دیدارش از گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه احمد بن‌علی شهر الریان به مصاف ولز خواهد رفت.
بازی دوم روز دوم مرحله گروهی جام جهانی قطر هم مثل بازی اول وقت‌های اضافه زیادی داشت.
تیم ملی بسکتبال ایران در پایان پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی و به لطف ثبت باخت فنی برای استرالیا به رده سوم گروه F صعود کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام جهانی را داریم گفت: با اتفاقاتی که در فوتبال می‌افتد می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.
یکی از حریفان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بدون آنکه در گروه خود بردی را کسب کند به یک دسته پایین تر لیگ ملت های اروپا سقوط کرد.
گل‌های سنگال را در این مسابقه بولایه دیا (4) و سادیو مانه (44) به ثمر رساندند. سنگال در رقابت‌های جام‌جهانی 2022 در گروه اول با تیم‌های قطر، اکوادور و هلند همگروه است.
از چهار تیم حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی جام جهانی تنها شاگردان کارلوس کی روش توانستند دیدار تدارکاتی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: انتظار می‌رود هیات حاکمه افغانستان به تعهدات خودش در مورد حق‌آبه هیرمند عمل کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ