سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس، علی قلی‌زاده، کریم انصاری‌فرد، مهدی ترابی، وحید امیری و شجاع خلیل‌زاده از جمله بازیکنانی هستند که با افت ارزش مواجه شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در یکی دیگر از دیدارهای خود در لیگ ملت ها و در هفته سوم این مسابقات به مصاف تیم ملی بلغارستان رفته است.
ناصر حجازی اسطوره باشگاه تاج و استقلال، چهره‌ای خاص در تاریخ فوتبال ایران بود. او قبل و بعداز انقلاب آبش با شاه و دولتمردان در یک جوی نرفت و همواره رفتارهای متفاوت از سایر هم‌دوره‌ای هایش بروز داد. ناصر حجازی برای دسترسی به منافع شخصی مقابل قدرت سر خم نکرد و با آنکه لیاقتش را داشت هیچگاه سرمربی تیم ملی نشد. فیلمی از دیدار شاه با اعضای تیم ملی منتشر شده که ناصر حجازی برخلاف همه همبازیانش، حاضر نشد خم شود و دست شاه را ببوسد
پویا ایدنی دومین شطرنج‌باز مرد تیم ملی ایران است که بعداز علیرضا فیروزجا نابغه شطرنج ایران به فرانسه مهاجرت می‌کند.
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در عکس دسته جمعی سرمربیان جام ملت‌های آسیا با رئیس فیفا شرکت کرد. در این عکس کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ هم حضور دارند
علی قلی زاده وینگر تیم ملی فوتبال ایران منیسک خود را تحت عمل جراحی قرار داد. این بازیکن بیش از یک ماه از میادین دور خواهد بود.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران و باشگاه‌ پرسپولیس، امروز در مراسم تدفین چیرو بلاژویچ استاد خود حضور پیدا کرد. برانکو که با کروات مشکی در این مراسم عزاداری خود را نشان داد، اولین بار بعنوان دستیار بلاژ در ایران آفتابی شد و بعداز اخراج او جایش را گرفت.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران و باشگاه‌ پرسپولیس، امروز در مراسم تدفین چیرو بلاژویچ استاد خود حضور پیدا کرد. برانکو که با کروات مشکی در این مراسم عزاداری خود را نشان داد، اولین بار بعنوان دستیار بلاژ در ایران آفتابی شد و بعداز اخراج او جایش را گرفت.
محمدرضا احمدی و محمدحسین میثاقی امشب بعداز صعود مراکش به نیمه‌نهایی جام‌جهانی، و در میانه بحث فنی ، متلک‌های تند و بی‌سابقه‌ای نثار بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران کردند و آنها را با توجه به پاداش دریافتی پولکی خواندند.
دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران که سه ماه مانده به جام جهانی برکنار شد، در پی پیروزی بزرگ تیم ملی کشورش مقابل برزیل و صعود به نیمه نهایی جام جهانی قطر استوری تبریک منتشر کرد
این جملات منتشر شده در کیهان در حمایت از تیم ملی در حالی است که این روزنامه بعد از بازی ایران با انگلیس، این تیم را بی غیرت خواند و بعدا مجبورشد عذرخواهی کند.
تبریز- مردم تبریز بعداز پیروزی شیرین تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز در جام جهانی به خیابان‌ها آمدند و جشن و پایکوبی کردند.
وحید ششمین بازیکن تیم ملی است که با حضور در سالن کنفرانس تیم ملی در دوحه به سوالات خبرنگاران ایرانی و خارجی پاسخ می‌دهد.
تیم ملی فوتبال ایران جمعه شب اول مهرماه ۱۴۰۱ در ورزشگاه سن پولتن اتریش، با تک گل مهدی طارمی در دقیقه ۷۹ ، اروگوئه را مغلوب کرد. کریم انصاری‌فرد پاس این گل روحیه بخش را ارسال کرد تا این رقیب آمریکای جنوبی بعداز ۷ مسابقه بدون شکست با سرمربی جدیدش آلونسو، طعم باخت را بچشد
کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها ساعتی بعداز اعلام رسمی بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران، برای او یک پوستر ویژه خوش‌آمد گویی منتشر کرد!
جالب اینکه جواد نکونام همین دو ماه پیش یکی از گزینه های ایرانی سرمربیگری تیم ملی در صورت اخراج اسکوچیچ بعداز اردوی قطر بود
مردی که ۳ ماه در چنگال آدم ربایان بود!
مرگ دختر ۴ ساله در خودروی داغ
ماندگاری هوای گرم در کشور تا اوایل هفته آینده
فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران طی امروز
بعداز هم‌گروهی تیم ملی فوتبال ایران با انگلیس و آمریکا در جام جهانی پیش‌رو، حالا تیم اوکراین نیز به یکقدمی پیوستن به این گروه نزدیک شده تا سياسی ترین گروه مسابقات ، تکمیل شود.
این نخستین تقابل دو تیم ملی از ورزش دو کشور بعداز جنجال لغو سیاسی بازی فوتبال در ونکوور بود که به شکست سنگین کانادا ختم شد. شاگردان جوان عطایی بعداز شکست دو روز پیش آمریکا، کم‌کم خود را در این میدان معتبر جهانی پیدا می‌کنند.
کاپیتان استقلال که شایعاتی درباره انتقالش به یک تیم اروپایی شنیده می‌شد، رسما با آبی ها تمدید کرد و یکسال دیگر درون سنگر استقلال خواهد ایستاد. حسینی از آماده‌ترین دروازه‌بان های ایران و عامل مهم قهرمانی بدون باخت شاگردان مجیدی بود و خیلی‌ها شماره یک تیم ملی را حق وی می‌دانند. بعداز عدم تمدید قرارداد وریا غفوری، حالا حسینی کاپیتان اول استقلال خواهد بود، هرچند بدلیل نیمکت نشینی وریا، در اغلب بازی‌ها حسینی بازوبند را می‌بست.
تیم ملی والیبال ایران در شبی بیادماندنی و خاطره انگیز موفق شد لهستان پرستاره تیم نخست رنکینگ فدراسیون جهانی را در لیگ ملت‌ها با نتیجه ۳ بر ۲ در خاک این کشور و مقابل چشم ۱۵هزار تماشاگر لهستانی شکست داد.
تیم ملی والیبال ایران با برتری سه بر صفر مقابل صربستان صعود به مرحله پایانی لیگ ملت‌ها را به دست خود رقم زد و منتظر اما و اگر نماند. احتمال اینکه هلند جایگاه هفتمی کشورمان را تهدید کند بسیار کم است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ