رییس سازمان لیگ تیروکمان در مورد برنامه‌های برگزاری مسابقات تیروکمان کشور پس از چهاردهمین دوره این لیگ توضیح داد و از احتمال برگزاری مسابقات داخل سالن لیگ‌برتر پس از وقفه حدود ۵ ساله خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- تمرینات آماده سازی تیم فوتبال تراکتور برای مصاف با الشارجه امارات در تبریز زیرنظر پاکو خمز سرمربی این تیم درحال برگزاری است.
نشست سران سه قوه با حضور سید ابراهیم رئیسی ، غلامحسین محسنی اژه‌ای و محمدباقر قالیباف بعد از ظهر شنبه (۲۸ مرداد) به میزبانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دوره تخصصی بدنسازی و آماده‌سازی جسمانی در بازیکنان فوتبال برگزار می‌کند.
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از برگزاری بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه در اواخر مرداد ماه در تهران خبر داد.
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از برگزاری بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه در اواخر مرداد ماه در تهران خبر داد.
تهران- معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در سراسر کشور همگام با زائران اربعین در عراق برگزار می‌شود.
مدیر فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: دانش آموزان، نخبگان و سایر علاقمندان می‌توانند از امروز تا پانزدهم شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
با اعلام هیئت فوتبال تبریز، امکان حضور زنان در دیدار تراکتور - پرسپولیس به دلیل عدم وجود زیرساخت‌های لازم وجود ندارد.
امروز ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ مجمع عمومی فوق العاده شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر با حضور ۹۲.۲۹ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
«هکاتون هوش مصنوعی» با اعطای امتیاز نخبگی و جوایز نقدی به برگزیدگان، در چارچوب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان و توسط ایرانسل لبز برگزار می‌شود.
تراکتور دیدار خود در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را در تبریز برگزار می کند.
مربیان تیم های لیگ برتر با حضور در ورزشگاه پاس قوامین به تماشای دیدار هوادار و مس رفسنجان پرداختند.
تعطیلی گریبان‌گیر لیگ‌برتر فوتسال نخواهد نشد و هفته اول فصل جدید روز جمعه برگزار می‌شود.
هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران روز چهارشنبه با انجام ۵ مسابقه برگزار می‌شود.
در این جلسه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مسئولان سازمان لیگ، ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته داوران حاضر بودند تا با آنالیز بازی‌های حساس که منجر به قهرمانی و یا سقوط تیم‌ها می‌شد، سلامت نتایج را تایید کنند.
باشگاه پرسپولیس با توجه به نزدیکتر شدن رقابت‌های لیگ‌برتر بر برگزاری مسابقه خود برابر پیکان با حضور تماشاگران تاکید دارد.
یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته از لیگ‌ برتر در اهواز و بین دو تیم خوزستانی برگزار می‌شود.
هفته اول دور برگشت لیگ برتر بسکتبال در شهرهای آبادان، آمل، اراک و کرمان برگزار شد.
مرحله نهایی لیگ‌ برتر فوتسال‌ امیدهای کشور از روز چهارشنبه با حضور چهارتیم در سیرجان برگزار می‌شود.
دولت انگلیس مجوز برگزاری بازی های این هفته لیگ برتر را صادر کرد و اکنون باید دید تصمیم نهایی مسئولان لیگ چه خواهد بود. همه چیز در جلسه امروز لیگ برتر با باشگاه ها مشخص می شود.
دولت انگلیس مجوز برگزاری بازی های این هفته لیگ برتر را صادر کرد و اکنون باید دید تصمیم نهایی مسئولان لیگ چه خواهد بود. همه چیز در جلسه امروز لیگ برتر با باشگاه ها مشخص می شود.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال طی نامه ای از مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر جهت بررسی کلیه درآمدهای مرتبط با برگزاری مسابقات دعوت به عمل آورد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قاتل ۲ طلبه مشهدی بالای چوبه دار/ قتل تاجر لاستیک با شلیک یک گلوله/ سارقان محله سیدخندان دستگیر شدند/ درگیری مرگبار به خاطر یک دختر/ دوستی اجتماعی حقه‌ای برای هوسرانی/ ۴۵ دقیقه گروگان گیری به خاطر نمره منفی رانندگی/ آتش بر جان برج «لیدوما»/ پسر ۶ ساله قربانی نامادری عصبانی
گویا در تعطیلات تابستانی لیگ هم مربیان و مدیران عامل تیم‌ها کارهای مهمتری از حضور در نشست تخصصی سازمان لیگ دارند و وقعی به دانستن اطلاعات جدید کمیته برگزاری مسابقات نگذاشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ