مربیان تیم های لیگ برتر با حضور در ورزشگاه پاس قوامین به تماشای دیدار هوادار و مس رفسنجان پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امان الله پاپی ورزشکار پارادوومیدانی ایران که روز گذشته در ماده نیزه کلاس F ۵۷ موفق به کسب مدال طلا شده بود با تصمیم مسوولین برگزاری مسابقات مدال طلایش پس گرفته شد و در جایگاه چهارم قهرمانی جهان قرار گرفت.
امان الله پاپی ورزشکار پارادوومیدانی ایران که روز گذشته در ماده نیزه کلاس F۵۷ موفق به کسب مدال طلا شده بود با تصمیم مسوولین برگزاری مسابقات مدال طلایش پس گرفته شد و در جایگاه چهارم قهرمانی جهان قرار گرفت.
شفت- مدیر جهاد کشاورزی شفت از برگزاری پنج دوره آموزشی ترویجی کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۶۱۰ نفر از کشاورزان و بهره برداران در این کلاس ها شرکت کردند.
اختتامیه کلاس مربیگری دروازه‌بانی توسط هیات فوتبال جنوب غرب تهران برگزار شد.
هادی فرجی مربی نیم فصل دوم تیم فوتبال استقلال ملاثانی به شکل عجیبی در حین برگزاری کلاس B آسیا با حضور ماموران مواجه شد و او را با دستبند بردند.
هادی فرجی مربی نیم فصل دوم تیم فوتبال استقلال ملاثانی به شکل عجیبی در حین برگزاری کلاس B آسیا با حضور ماموران مواجه شد و او را با دستبند بردند.
با پایان مسابقات لیگ برتر برگزاری کلاس های مربیگری فوتبال در شهرهای مختلف آغاز شده تا مربیانی که فاقد مدرک هستند، موفق به برگزاری دوره ها و نشستن روی نیمکت تیم ها شوند.
کلاس مربیگری سطح A آسیا در حال برگزاری است و ستاره‌های اسبق پرسپولیس و استقلال نیز مراحل پایانی دریافت مدرک خود را دنبال می‌کنند.
این روز‌ها کلاس مربیگری B آسیا در ایران در حال برگزاری است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه اعزام این تیم به برزیل لغو نشده است، گفت: متاسفانه از عدم برگزاری جام باشگاه‌های آسیا ضربه می‌خوریم و این اتفاق ناامیدکننده است.
مشهد ـ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امسال به مناسبت هفته معلم برنامه‌های متنوعی در استان تدارک دیده شده است که یکی از آن‌ها جشنواره استانی «کلاس زندگی» است.
رئیس دانشگاه فرهنگیان به برگزاری آزمون استخدامی جذب ۲۸ هزار آموزگار ابتدایی که قرار است در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار شود گفت: طبق قانون پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی باید یک سال دوره مهارت آموزی معلمی در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و سپس وارد چرخه تعلیم و تربیت شوند اما از آنجا که به آموزش و پرورش دیر مجوز برگزاری آزمون می‌دهند، دوباره همان حکایت سال گذشته تکرار می‌شود و پذیرفته شدگان همزمان با ورود به کلاس درس، در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت می‌کنند.
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: با بررسی‌های انجام شده، این تصویر ساختگی و حاصل شیطنت کودکانه دانش آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی یکی از دبیرستان‌های دخترانه شهر اراک در ساعت زنگ تفریح و بدون حضور معلم در کلاس است.
تبریز - رئیس هیئت والیبال آذربایجان شرقی از برگزاری کلاس مربیگری درجه یک فدراسیون والیبال در این استان خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از برگزاری غیرحضوری کلاس های درس در تمام مقاطع تحصیلی در استان تهران به جز پردیس ،دماوند و فیروزکوه برای فردا دهم دی ماه خبر داد.
مجتمع مهر و ماه قم پس از اخذ تعهد و برگزاری کلاس‌های توجیهی درباره حجاب فک پلمب شد
مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اردوی ما در کشور امارات و برگزاری دو بازی تدارکاتی برای بازیکنان جوان ما یک کلاس درس بود.
مربیان نسل جدید فوتبال ایران در محل تمرین تیم ملی حضور یافتندو با کادرفنی دیدار داشتند.
هر گونه تغییر در نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان کارشناسی نوورود حداقل سه روز قبل از تغییر از طریق کانال آموزش اعلام خواهد شد.
کارلوس کی‌روش امروز در حین انجام ریکاوری یک جلسه آنالیز را هم برای بازیکنان برگزار کرد.
سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: تا روز گذشته هشت میلیون و ۷۰۴ هزار و ۳۲۱ دانش آموز در دوره ابتدایی ثبت نام کرده اند که از این میزان یک میلیون و ۴۹۱ هزار و ۹۰۷ نفر کلاس اولی هستند. این درحالی است که سال گذشته حدود هشت میلیون دانش آموز ابتدایی داشتیم، ولی امسال به حدود ۹ میلیون رسیده است
مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان در ماده کراس کانتری قهرمانی کشور فردا در تبریز برگزار می‌شود.
دتوزیع یکی از نمادهای دارویی بود که بعد از اعلام افزایش قیمت داروها سبزپوش شد و در روز معاملاتی گذشته نیز حجم مشکوکی را خورد. وضعیت دتوزیع در روزهای آینده بورس احتمالا به چه صورت خواهد بود؟
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به استفاده کودکان از اینترنت در زمان برگزاری کلاس های غیرحضوری، گفت: کودک با کنجکاوی به تمام سایت‌ها و پیج‌های مستهجن سرکشی کرد و روح و روان او از این قضیه آسیب دید و در نتیجه باعث افزایش آمار پرونده‌های جرایم کودکان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ