یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته از لیگ‌ برتر در اهواز و بین دو تیم خوزستانی برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بحرین برای ما یک بخش عادی نبود یک منطقه فوق حساس از نظر راهبردی بود که اگر از خاک ما جدا نمی‌شد ایران تبدیل یک به ابر قدرت از نظر راهبردی می‌شد.
کیهان نوشت:موضوع FATF مبارزه با پولشویی و جرائم سازمان‌یافته و تامین مالی تروریسم است، اما پاریس میزبان FATF، همزمان میزبان یکی از جنایتکارترین گروه‌های تروریستی دنیا (سازمان منافقین) است و دیگر پایتخت‌های اروپایی هم از تروریست‌هایی مانند کومله و تندر و الاحوازیه و... میزبانی می‌کنند. ضمنا آمریکا و اروپا طبق گزارش رسانه‌های غربی، میزبان ۷۶ درصد پولشویی‌های بزرگ در دنیا هستند.
بهانه سرمربی تکواندوی ایران برای نتایج ضعیف در جهانی باکو
بررسی های میدانی نشان می دهد مستاجران سرگردان برای پیدا کردن مسکن با قیمت مناسب هستند اما صاحبخانه ها داشتن آسانسور را بهانه ای برای افزایش اجاره بها می دانند.
لوکادیا ابتدای فصل با قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست و 6 بار برای این تیم گلزنی کرد. او پیش از دربی رفت به بهانه مشکلات خانوادگی قراردادش را فسخ کرد و از پرپسولیس جدا شد. مهاجم هلندی اکنون در سوپرلیگ چین عضو تیم کانگجو مایتی لاینز است.
جلال محمودزاده نماینده مهاباد در توئیتی نوشت: ‏اخباری ناخوشایند از ‎آموزش و_پرورش به گوش می‌رسد که بسیار مایه تأسف است! اینکه جمعی از ‎معلمان درچندین استان به بهانه اتهام شرکت دراعتراضات وتحصن‌های صنفی ازشمولیت قانون ‎رتبه بندی محروم شده اند؟! لذا ‎رئیس جمهور سریعا به این موضوع ورود و با عاملین این اقدام غیرقانونی برخورد نماید.
مرور مجموع قضاوت‌های نشریات زنجیره‌ای نشان می‌دهد که آن‌ها استیضاح را از لحاظ آورده برای مردم، فاقد فایده می‌دانستند، اما با این وجود به فضاسازی گسترده- از جمله با خبر دروغ واگذاری ۷۵ خودروی شاسی‌بلند- دامن زدند تا از این طریق بتوانند به شکاف سیاسی میان دولت و مجلس همسو دامن بزنند و برای سمپاشی‌های سیاسی سرخورده خود، از این طریق امید و انگیزه بتراشند!
غیر از عجیب بودن توافق شفاهی برای مرخصی وسط وصل، که در دنیای حرفه‌ای فوتبال جایی ندارد، به نظر می‌رسد این بهانه بیشتر توجیهی از سوی باشگاه تبریزی برای خاتمه دادن به درگیری و اختلاف بین سرمربی خارجی و ستاره خارجی تیم است که دودش تنها به چشم تراکتور می‌رود؛ آنهم در آستانه جدال حیاتی با سپاهان صدرنشین.
مدافع گرجستانی پرسپولیس نسبت به اخراج مهاجم برزیلی این تیم مقابل سپاهان واکنش جالبی داشت.
برونو فرناندز در بازی با رئال بتیس مرتکب خطایی شد که یک بار دیگر صلاحیت او برای بستن بازوبند کاپیتانی را زیر سوال برد.
مصاحبه اختصاصی خوان لاپورتا، رئیس بارسا، با موندو دپورتیوو باعث شده گمانه‌زنی‌هایی در اسپانیا مطرح شود که باشگاه کاتالان برای بازگشت لیونل مسی در تابستان آینده برنامه‌ریزی می‌کند.
پس از بازگشت منصوریان به رقابت های لیگ برتر، حالا می توان در انتظار دوئل جذاب او و ساپینتو در جدال فولاد و استقلال بود.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید گراهام پاتر معتقد است خریدهای نجومی چلسی در زمستان امسال روی تیمش تاثیر منفی گذاشته و تعداد زیاد بازیکنها تمرین تیم را با اختلال مواجه کرده است.
مسئولان رژیم صهیونیستی در شهر قدس اشغالی در نظر دارند به بهانه شباهت گنبد طلایی یک مسجد به قبه الصخره، آن را ویران کنند.
مدافع سابق استقلال با انتشار پیامی گلایه‌آمیز و ابراز ناراحتی خود از جمع آبی‌ها جدا شد.
انتظار می‌رود اگر قرار به جمع‌و‌جور‌کردن بهانه‌ای برای بدون تماشاگر‌کردن رقابت‌های ورزشی باشد، بهانه‌ای باورپذیر باشد یا حداقل در سکوت، مثل همان کاری که فدراسیون فوتبال کرده، از کنار بدون تماشاگران بودن بازی‌ها عبور شود. گو اینکه یک نفر یا یک نهاد بالاخره باید به این موضوع ورود کرده و مسئله را حل‌وفصل کند. مگر اینکه قرار باشد بازی‌های فوتبال و دیگر رقابت‌های ورزشی در ایران تا مدت‌های زیاد دیگری بدون حضور تماشاگر باشد که این موضوع بحثی دیگر و صدالبته عجیب است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ میهمانی شب یلدا زوج جوان را به دادگاه کشاند/ قتل به خاطر دفاع از برادر/ سه روز جدال با مرگ!/ کلاهبرداری نیکوکار قلابی به بهانه مدرسه سازی/ افشای راز برادرکشی در صحنه جنایت!/ حسرت‌های دوران کودکی مرا قاتل کرد/ سرقت طلا‌های کودکان با چربی و انبر!/ حبس و پرداخت دیه مجازات شلیک مرگبار مأمور پلیس
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: موضوع مهسا امینی و بحث حجاب تنها بهانه بود و اغتشاشگران و فتنه‌گران تنها به دنبال براندازی نظام بودند و مردم هم از ابتدا راه خود را از آنها جدا کردند.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: موضوع مهسا امینی و بحث حجاب تنها بهانه بود و اغتشاشگران و فتنه‌گران تنها به دنبال براندازی نظام بودند و مردم هم از ابتدا راه خود را از آنها جدا کردند.
رحیمی گفت: از روز گذشته برخی که نسبت به فوت خانم امینی معترض بودند، صف خود را از آشوبگران جدا کردند؛ مسئله یا هدف آشوبگران به هیچ عنوان گشت ارشاد یا خانم مهسا امینی نیست آن‌ها اهداف ضدامنیتی دارند و فوت خانم امینی را بهانه کرده‌اند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: واضح است که پرونده مرحوم «مهسا امینی» بهانه بوده و اصل نظام در این تحرکات نشانه گرفته شده است؛ توصیه می‌کنم همگان مسیر را از مسیر ضدانقلاب جدا کنند.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که به عنوان یک پدر داغدار توصیه می‌کنم که مسیر را از ضد انقلاب جدا کنید گفت که مهسا در برخی تحرکات بهانه بوده و اصل نظام را نشانه گرفته‌اند.
جلال رشیدی‌کوچی، رییس کمیته امنیت کمیسیون شورا‌ها گفت: حجاب یک منشور چندوجهی است که پرداختن به آن در چارچوب فرهنگی و دینی همچنین رفتاری و اجتماعی می‌گنجد. چنین مقوله‌ای قبل از هر اقدام دیگری نیازمند فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی است. در یک رویکرد کلی می‌توان گفت که ۹۰ درصد مواجهه با مقوله حجاب باید در قالب کار‌های فرهنگی، ایجابی و علمی انجام شود و ۱۰ درصد نیز در قالب رویکرد‌های سلبی. اما متاسفانه اتفاقی که در حال حاضر در حال رخ دادن است، آن است که این فرآیند بر عکس شده است، یعنی تصویری که به افکار عمومی منعکس می‌شود، اغلب رفتار‌های سلبی در مواجهه با این پدیدار است.
برخی از آن نفرات هم اکنون در تیم‌های بالای جدول مثل استقلال و پرسپولیس حاضر هستند و با همین سابقه کوتاه هم مبلغ قرارداد بیشتری مطالبه می‌کنند و هم برای تاخیر اعزام به سربازی بهانه لازم را به دست آورده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ