باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دوره تخصصی بدنسازی و آماده‌سازی جسمانی در بازیکنان فوتبال برگزار می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوت‌کمپ تخصصی اینترنت اشیاء با حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و همراهی آکادمی همراه برگزار می‌شود.
بوت‌کمپ تخصصی اینترنت اشیاء با حمایت مرکز تحقیق‌‌وتوسعه همراه اول و همراهی آکادمی همراه برگزار می‌شود.
دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در راستای آشنایی کارکنان بیمه تجارت‌نو با مباحث قانون مبارزه با پولشویی در دو سطح مقدماتی و متوسطه برگزار گردید.
دوره آشنایی با اصول مدیریت مقاصد گردشگری اجتماع محور و اصول تسهیلگری ویژه ذینفعان این حوزه برگزار شد.
دوره آموزشی سامانه مدیریت ریسک عملیاتی بانک ایران زمین، ویژه کارکنان شعب استان تهران با حضور معاونین مناطق این استان برگزار شد.
اولین دوره آموزشی زنان و حکمرانی توسط کمیسیون ملی یونسکو با حضور صاحبنظران، مسئولان و اساتید این حوزه در مجلس برگزار شد.
دور سوم نشست های تخصصی با تیم های ملی دواطلب اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو با حضور مسئولین کمیته، مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و مسئولین و مربیان شمشیربازی، اسکیت و تیراندازی برگزار شد.
مدیر کل آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر از آموزش تخصصی ۶۷ هزار و ۲۶۹ امدادگر با برگزاری ۲ هزار و ۶۵۴ دوره آموزشی در سال گذشته خبر داد.
دوره آموزش سامانه مدیریت کارت شرکت سابین تجارت آریا در مدیریت شعب اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری و با حضور مسئولین حوزه کارت شرکت سابین تجارت و نمایندگان بازاریابی شعب این استان برگزار شد.
باشگاه گل‌گهر برگزاری نخستین دوره تخصصی آموزش عکاسی ورزشی را آغاز کرد.
رقابتهای کوراش قهرمانی آسیا در فاصله ۱۲۵ روز مانده به آغاز بازی‌های آسیایی از صبح فردا جمعه به صورت رسمی در «هانگژو» آغاز می شود.
مدیرکل آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر گفت: در سال گذشته به طور متوسط در هر روز ۷ دوره آموزش تخصصی امدادگران در رشته‌های مختلف نجات در سراسر کشور برگزار شد.
مدیرکل آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر گفت: در سال گذشته به طور متوسط در هر روز 7 دوره آموزش تخصصی امدادگران در رشته‌های مختلف نجات در سراسر کشور برگزار شد.
«بیست و پنجمین دوره آموزشی و تخصصی کشت سلول و بافت گیاهی» ۴ و ۵ اسفندماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
نخستین دوره «رویداد تخصصی کارآفرینی در حوزه‌های امنیت غذایی، زیست‌فناوری و سلامت IHFEED 13 » بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
دور نخست نشست‌های تخصصی نمایندگان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با رشته‌های کاندید اعزام به بازی‌های آسیایی تاکنون برای ۱۷ رشته برگزار شده است.
دور نخست نشست‌های تخصصی نمایندگان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با رشته‌های کاندید اعزام به بازی‌های آسیایی تاکنون برای ۱۷ رشته برگزار شده است.
اختتامیه دومین دوره کارگاه مشاوره ای تخصصی ازدواج ویژه کارکنان مجرد آجا با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز برگزار شد.
معاون آموزش و پژوهش از برگزاری دوره‌های امدادی و تخصصی ویژه اهالی رسانه و خبرنگاران بحران خبر داد.
نخستین دور از نشست‌های تخصصی فدراسیون‌های نامزد اعزام به بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو، با حضور سرپرست کاروان اعزامی، مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان آغاز شد.
نخستین دور از نشست های تخصصی فدراسیون های کاندید اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو با حضور سرپرست کاروان اعزامی و مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
آزمون اختصاصی، آزمون سراسری از میان دروس تخصصی رشته­‌های تحصیلی در سه سال آخر دوره دوم متوسطه در هر یک از گروه‌­های آزمایشی است که براساس کتاب­‌های درسی وزارت آموزش و پرورش، توسط سازمان برگزار می‌­شود.
اراک - سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: دوره تخصصی جست‌وجو و نجات شهری «آوار» ویژه نجاتگران خواهر این جمعیت در استان برگزار شد.
میزهای تخصصی گردشگری خوراک توسط فعالان و کارشناسان این حوزه برگزار شد. در پی آن قرار است دوره‌های کوتاه مدتی نیز با همکاری دانشگاه تهران برپا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ