باشگاه پرسپولیس با توجه به نزدیکتر شدن رقابت‌های لیگ‌برتر بر برگزاری مسابقه خود برابر پیکان با حضور تماشاگران تاکید دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای، جاسوسی از باشگاه و افشای قراردادها را با هدف ایجاد بی‌ثباتی در پرسپولیس دانست و خبر از پیگیری ویژه این موضوع داد.
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای، جاسوسی از باشگاه و افشای قراردادها را با هدف ایجاد بی‌ثباتی در پرسپولیس دانست و خبر از پیگیری ویژه این موضوع داد.
رئیس سازمان خصوص سازی گفت: با پیگیری و تضمین سازمان برای هر باشگاه از بانک شهر مبلغ، دو میلیون و ۵۰۰ هزار دلار وام از بانک شهر برای پرداخت بدهی‌های ارزی به‌ آن‌ها داده شد.
ساعتی بعد نماینده آنها در حالی باشگاه را ترک کرد که در گفتگوی کوتاه با خبرنگاران اعلام کرد تنها برای پیگیری و بررسی امور سعید صادقی به باشگاه رفته بود.
هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، امروز (دوشنبه) با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داد.
مدیر تیم پرسپوليس بعد از حواشی شکل گرفته حول گرفتن حکم علیه بختیار رحمانی مدعی شد که این موضوع از سوی تیم حقوقی باشگاه صورت گرفته و او فرصتی برای پیگیری این موضوعات ندارد.
با پیگیری بخش حقوقی باشگاه پرسپوليس در خصوص اتهاماتی که یکی از بازیکنان اسبق استقلال متوجه سرخ‌ها کرده بود، وی به هشت ماه حبس تعزیری محکوم شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به عدم پیگیری مطالبات فصل جاری اعضای تیم از مدیرعامل باشگاه گلایه کرد.
درخواست دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای برگزاری دربی صد و یکم که فینال جام‌حذفی هم به شمار می‌رود از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال رد و برای حاشیه‌سازی‌ها دستور پیگیری صادر شد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی و تعیین تکلیف مسائل مربوط به تعهدات ارزی و مطالبات باشگاه پرسپولیس خبر داد.
وقتی در فضای باز، به‌ویژه در پارک و بوستان، ورزش کنید، احتمال اینکه زمان تحرک‌تان طولانی‌تر شود، بسیار زیاد است. اما ورزش در هوای بسته باشگاه یا منزل ممکن است کسالت‌آور باشد و به اندازه کافی ورزش نکنید. درضمن اگر هنگام ورزش، لذت بیشتری ببرید، وضعیت روحی و سلامت ذهن‌تان بهبود می‌یابد و از لحظات پرتحرک‌تان لذت فراوانی می‌برید.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید این‌ باشگاه درخواست خود را برای استفاده کامل از ظرفیت استادیوم آزادی برای بازی با سپاهان ارائه کرده است.
معاون مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور از راه‌اندازی باشگاه سلامت نوجوانان در محلات با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد.
مشهد ـ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: به محض اطلاع از این موضوع که به اتفاقات رخ داده در یک باشگاه فوتبال غیر مجاز در مشهد اشاره داشت، موضوع به شکل جدی مورد پیگیری قرار گرفت.
باشگاه تراکتور تبریز خبر از پیگیری تمرینات این تیم زیر نظر سرمربی اسپانیایی خود داد.
با اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال در حال پیگیری مطالبات این باشگاه از AFC و فیفا است.
مدیرعامل پرسپولیس خواستار پرداخت حق پخش تلویزیونی برای بازیهای این تیم شد.
اینکه بازیکنان دو تیم در یکی، دو ماه اخیر، بار‌ها از یکدیگر حمایت کرده و دیگر خبری از کُری‌های مرسوم و معمول نبوده است. اوج این موضوع را می‌توان در قهرمانی استقلال در سوپرجام دید که آن‌ها حاضر به خوشحالی‌کردن نشده و این موضوع با حمایت بازیکنان باشگاه پرسپولیس همراه شد. ضمن اینکه بعد‌ها در ماجرای بازداشت یکی، دو بازیکن از هر دو تیم، این حمایت‌ها ادامه پیدا کرد. حالا مشخص نیست که رویکرد بازیکنان در زمین مسابقه چه خواهد بود؛ هرچند به نظر می‌رسد با توجه به حساسیت جدولی، بازی دست‌کم از لحاظ فنی جدی پیگیری شود.
باشگاه فولاد: آزادی وریا با پیگیری مخبر انجام شد!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هفته گذشته جلسه‌ای با مدیرعامل ورزش شورای شهر تهران داشتم که بنا شد پیگیری کنند به نتایج خیلی خوبی هم برای واگذاری رسیده‌اند که ظرف چند روز آینده انجام می شود.
با پیگیری مسئولان باشگاه پرسپولیس مشکل ممنوع‌الخروجی گولسیانی برطرف شد تا او مشکلی برای خروج از کشور نداشته باشد.
مدیران باشگاه بارسلونا اعلام کردند که کادر پزشکی حاضر در ورزشگاه نوکمپ را افزایش داده‌اند.
4 مدیر از باشگاه های لیگ برتری عضو کارگروه حق پخش تلویزیونی در فدراسیون فوتبال شدند.
باشگاه ذوب آهن با لایحه خود شکایت رسمی از باشگاه پرسپولیس را پیگیری می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ