در این جلسه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مسئولان سازمان لیگ، ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته داوران حاضر بودند تا با آنالیز بازی‌های حساس که منجر به قهرمانی و یا سقوط تیم‌ها می‌شد، سلامت نتایج را تایید کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد.
جلسه هماهنگی دیپلماسی و گردشگری سلامت به میزبانی وزارت امور خارجه با حضور وزرای بهداشت، میراث فرهنگی و تعدادی از نمایندگان مجلس برگزار شد.
افشین پیروانی امروز با حضور در کمیته اخلاق در خصوص پرونده شکل گرفته‌ و محرومیتی که متوجه وی بود، توضیحاتی را ارائه داد.
رئیس سازمان ملی استاندارد از برگزاری جلسه شورای عالی استاندارد با حضور رئیس جمهور خبر داد.
ششمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به ریاست معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و با حضور معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برگزار شد.
دومین جلسه شورای هماهنگی بانک های استان فارس در سال جاری با حضور دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، ناظر پولی بانک مرکزی، مدیران بانک های عضو کمیسیون هماهنگی و مدیر شعب استان فارس بانک ایران زمین به میزبانی این بانک برگزار شد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان از برگزاری ۱۶۰ جلسه در حوزه اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از جلوگیری از اخراج پنج هزار کارگر در استان خبر داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشستی مشورتی با حضور سرمربیان تیم های امید و نوجوانان شرکت کرد.
جلسه هم اندیشی با موضوع لزوم انسجام رسانه ای برای عملیات روانی بهتر در معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا برگزار شد.
جلسه فوق‌العاده هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک فردا برگزار می‌شود.
با حضور اعضای شورای معاونان، جلسه استقرار سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از نشست مشترک اعضای این کمیسیون با وزیر اقتصاد برای بررسی برنامه‌های مهار تورم و رشد تولید خبر داد.
اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال روز دوشنبه تشکیل جلسه خواهند داد.
در پی تلف شدن «پیروز» توله یوزپلنگ ایرانی جلسه ویژه فراکسیون محیط زیست مجلس برای مرگ یوز ایرانی امروز برگزار می‌شود.
یازدهمین جلسه هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.
جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با هدف بررسی اوضاع امنیتی درپی عملیات شهادت طلبانه شامگاه جمعه در قدس اشغالی، برگزار شد.
جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به استان یزد به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
نخستین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس در حالی روز شنبه ۱۷ دی ماه برگزار خواهد شد که دو نفر از اعضا این شورا درصدد جلوگیری از برگزاری این جلسه بودند!
اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا بر ضرورت تأمین نیازهای ارزی بخش‌های مختلف کشور از جمله فعالان اقتصادی تأکید کردند.
دقایقی پیش، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی موضوع تامین سوخت زمستانی نیروگاه‌ها با حضور وزرای نفت و نیرو آغاز شد.
دقایقی پیش، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل حوزه انرژی کشور با حضور وزرای نفت و نیرو آغاز شد.
دقایقی پیش، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل حوزه انرژی کشور با حضور وزرای نفت و نیرو آغاز شد.
روز ۶ ژانویه ۲۰۲۱، همزمان با برگزاری جلسه سنای امریکا برای شمارش آرای الکترال، تعدادی از هواداران دونالد ترامپ، پس از شرکت در سخنرانی او به سمت ساختمان کنگره حرکت کردند و تلاش کردند به صورت خشونت‌آمیز جلوی برگزاری جلسه را بگیرند. حوادث این روز از سوی بسیاری تلاش برای سرنگونی حکومت و جلوگیری از فرآیند قانونی انتخابات تلقی شد. یافته‌های کمیته ۶ ژانویه نشان می‌دهد که دونالد ترامپ، شخصا در جریان وقایع این روز قرار داشته و عملا آن را مدیریت کرده است.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ