نشست سران سه قوه با حضور سید ابراهیم رئیسی ، غلامحسین محسنی اژه‌ای و محمدباقر قالیباف بعد از ظهر شنبه (۲۸ مرداد) به میزبانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست سران قوا به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار و مهم ترین مسائل کشور مورد بحث و بررسی سران قوای سه گانه قرار گرفت.
نشست سران سه قوه با حضور محمدباقر قالیباف، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای عصر امروز به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
نشست سران قوا با حضور روسای قوای سه‌گانه کشور به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
یک روزنامه آمریکایی اعلام کرد که چین در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری نشست سران کشورهای حاشیه خلیج فارس با حضور ایران است.
در این نشست آقای قالیباف ضمن بیان توضیحاتی درباره مصوبه سران قوا برای مولدسازی اموال راکد دولت، به نمایندگان این وعده را داد که مجلس حتما درباره مصوبه مولدسازی جلسه‌ای مجزا به شکل علنی برگزار خواهد کرد.
نشست سران قوا عصر امروز به میزبانی رئیس دستگاه قضا برگزار شد.
نشست مشترک سران قوا به میزبانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
نشست مشترک سران قوا به میزبانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
نشست سران قوا شنبه شب با حضور رئیس جمهور رئیس مجلس رئیس قوه قضاییه و معاون اول رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
سران سه قوه در نشست بعد از ظهر امروز شنبه که در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و موضوعات کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
نشست سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه عصر امروز شنبه در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
سران قوای سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران در نشست عصر امروز شنبه که در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، مهم‌ترین مسائل کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
سران قوای سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران در نشست عصر امروز شنبه که در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، مهم‌ترین مسائل کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
نشست سران سه قوه در نهاد ریاست جمهوری به میزبانی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور عصر روز شنبه برگزار شد.
در نشست مشترک سران قوا که به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد، اعضا به بررسی مسائل مختلف و اولویت‌های کشور پرداختند.
نشست مشترک سران قوا بعد از ظهر امروز شنبه به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد و اعضا به بررسی مسائل مختلف و اولویت‌های کشور پرداختند.
سران سه قوه در نشست مشترک که بعد از ظهر امروز شنبه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، مهم‌ترین موضوعات و مسایل کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
سران سه قوه در نشست مشترک که بعد از ظهر امروز شنبه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، مهم‌ترین موضوعات و مسایل کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
عصر روز گذشته نشست سران سه قوه با میزبانی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در دفتر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه در نشست سه جانبه خود که در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، حفظ آرامش کشور را برای فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار مردم ضروری دانسته و تاکید کردند جامعه ایرانی در حال حاضر برای غلبه بر خصومت و تفرقه‌افکنی ایران‌ستیزان به وحدت همه اقشار فارغ از زبان، مذهب و قومیت نیاز دارد و همه ارکان کشور باید در این مسیر بکوشند.
روسای سه قوه همچنین از خدمات و مجاهدت‌های شبانه‌روزی حافظان امنیت طی روزها و هفته‌های گذشته قدردانی و تاکید کردند: امنیت و آرامش در کشور زیربنای هر نوع توسعه‌یافتگی و فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کارهای مردم است.
در این جلسه مقرر شد پس از ابلاغ سیاست‌های برنامه هفتم توسعه کشور از جانب مقام معظم رهبری به دولت، روند تهیه، تدوین و تصویب آن در هیئت وزیران و مجلس شورای اسلامی در چارچوب زمان بندی مناسب و دقیق صورت گیرد.
در پایان دور اول سفرهای استانی دولت مردمی، روسای ٣ قوه در نشست مشترک خود بر همکاری و همدلی برای اجرایی شدن مصوبات این سفرها تاکید کردند.
نشست سران قوا عصر امروز (شنبه ۷ خرداد) به میزبانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا و با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ