بازیکن دانمارکی که در یورو 2020 برای دقایقی جهان را در شوک فرو برده بود، نه تنها به زندگی برگشت بلکه در بزرگترین رویداد فوتبالی جهان هم حاضر خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی محمودی، بازیکن سابق تیم ماشین سازی، به ضرب گلوله جان خود را از دست داد.
مهدی محمودی، بازیکن سابق تیم ماشین‌سازی، به ضرب گلوله جان خود را از دست داده است.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران تا زمان شروع مرحله پلی‌آف مسابقات قهرمانی جهان به تمرین وزنه و توپی خواهد پرداخت و چند جلسه آنالیز خواهد داشت.
در آرژانتین جسد فوتبالیستی پیدا شد که چند روز پیش به یک داور حمله کرده و او را به قتل تهدید کرده بود. این موضوع مساله مافیا در فوتبال این کشور را بار دیگر مطرح کرده است.
در آرژانتین جسد فوتبالیستی پیدا شد که چند روز پیش به یک داور حمله کرده و او را به قتل تهدید کرده بود. این موضوع مساله مافیا در فوتبال این کشور را بار دیگر مطرح کرده است.
در آرژانتین جسد فوتبالیستی پیدا شد که چند روز پیش به یک داور حمله کرده و او را به قتل تهدید کرده بود. این موضوع مساله مافیا در فوتبال این کشور را بار دیگر مطرح کرده است.
آمار‌های جهانی نشان می‌دهد که مصرف الکل سالانه ۳ میلیون نفر را در سراسر دنیا به کام مرگ می‌کشاند همچنین منجر به معلولیت و از دست رفتن سلامت میلیون‌ها نفر می‌شود.
ویتامین D ویتامین بسیار مهمی است که تاثیر زیادی روی چند سیستم بدن دارد و تک تک سلول‌های بدن، گیرنده‌ای برای آن دارند.
مسئول پارک ملی قطرویه گفت: با قاطعیت می‌توان گفت تصاویر منتشر شده در فضای مجازی که با کمی دقت می‌توان دریافت که سعی شده است یک مورد از چند زاویه و در فواصل زمانی متعدد و شیوه‌های مختلف به تصویر کشیده شود و از طرفی معلوم نیست مربوط به کدام مقطع زمانی بوده کاملا کذب و شایعه پراکنی است.
چند سال بعد از این‌که ضارب حسنعلی منصور و دوستانش به اتهام برنامه‌ریزی و ترور نخست‌وزیر دستگیر و تیرباران شدند، رییس وقت پزشکی قانونی ایران در مصاحبه با روزنامه کیهان اشتباه تیم پزشکیِ معالج در جراحی زخم ناشی از ضربه وارد شده به سر نخست‌وزیر را عامل خونریزی مغزی و مرگ او اعلام کرد.
سـ‌انحه تصادف شدید بین پراید و پژو در جاده راژان ارومیه منجر به مرگ دو زن و زخمی شدن چند سرنشین شد.
دانشمندان متوجه شدند که چند ثانیه قبل از مرگ فعالیت مغز و قلب فرد افزایش پیدا می‌کند.
یک ماه بعد از مرگ لالمی، خبر خودکشی هاله لاجوردی، در رسانه‌ها منتشر شد. لاجوردی ۵۶ ساله، جامعه شناس، نویسنده و استاد دانشگاه تهران بود که به دلیل عدم انتشار مقاله‌اش، از این دانشگاه اخراج شد. مرگ مادر این جامعه شناس و مشکلات روحی‌اش او را حدودا ۱۰ سالی خانه‌نشین کرد تا زمانی که در بهمن ۱۳۹۹ برادرش خبر فوت او را در توییترش منتشر کرد.
دایی در بازی‌های آسیایی ۹۴ هیروشیما از ناحیه طحال دچار پارگی شدید شد به طوری که تنی چند از ملی‌پوشان تصور کردند وضعیت او بسیار وخیم است و حتی شروع اشک ریختن کردند، اما به لطف خدا علی دایی پس از یک عمل سنگین و البته موفقیت آمیز به زندگی و به تیم ملی برگشت و همه ایران را خوشحال کرد. درست مثل احمدرضا عابدزاده که در سال ۸۱ عمل جراحی سنگینی را روی مغز خود تحمل کرد و...
جونز-امبرسون ۱، طی چند هزار سال آینده از صحنه کیهانی محو خواهد شد. با وجود این، ستاره کوتوله سفید داغ و مرکزی آن میلیارد‌ها سال طول خواهد کشید تا سرد شود.
تحقیقات پس از یک ماه از جنایت ادامه داشت تا اینکه چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ، متهم را در ایستگاه اتوبوس "دماوند" مشاهده و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای، مرد جنایتکار را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند. متهم پس از بازداشت با دستور بازپرس حمیدرضا کیاستی نیا؛ قاضی کشیک دادسرای امور جنایی، برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
رسانه‌های غنایی اعلام کردند که پیکر بی‌جان کریستین آتسو از زیر آوار خارج شده است.
قدسی‌پور تصریح کرد: این دانشجو چند عمل داشته که رضایت بخش بوده و فعلا در بیمارستان است و ما امیدواریم هرچه زودتر بهبودی کامل خود را به دست بیاورند.
پس از انجام ماموریت بزرگ توسط کره‌ایها در استادیوم اجوکیشن سیتی آنها همچنان باید چند دقیقه دیگر انتظاری کشنده را سپری می‎‌کردند.
میزان مرگ و میر در اثر ابتلا به کرونا در مبتلایان به HIV که تحت دارو درمانی قرار داشتند و به درمان هم پایبند بودند، شبیه به جمعیت عمومی است.البته خیلی از عوامل دیگر هم باید در این زمینه بررسی شود؛ به عنوان مثال بیمار مبتلا به HIV اگر بیماری زمینه‌ای دیگری مانند دیابت یا پرفشاری خون و... داشته باشد، این‌ها هم باید در محاسبات به کار گرفته شود؛ چون تاثیر خود را بر بیماری خواهند گذاشت؛ بنابراین باید مجموعه عوامل بررسی شود.
فتانه ۳۶ساله به ماموران پلیس گفت: من و دخترم تارا در خانه بودیم که شوهرم از محل کار به خانه آمد و شام خورد. او کنار سفره شام دراز کشید و خوابش برد. چند ساعت بعد وقتی متوجه شدم پتو از روی شوهرم کنار رفته بالای سر او رفتم و متوجه شدم از دهانش کف خارج شده و نفس نمی‌کشد. فهمیدم سعید جان سپرده است.
خودکشی در ایران در چند دهه گذشته رو به افزایش بوده است. ایران در دهه ۱۹۸۰ جزء کشور‌هایی بود که کمترین میزان خودکشی را داشت. نرخ خودکشی از ۱.۳ در هر صد هزار نفر در سال ۱۹۸۴ به ۶.۰ در هر صد هزار نفر در سال ۲۰۰۴ افزایش یافت.
امیرحسین خادمی پس از اینکه به خانواده‌اش اعلام می‌کند از سوی چند نفر مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است، برای پیگیری قضائی، اقدام به شکایت در مرجع قضائی می‌کند اما چند روز پس از این اقدام، جسد وی در یکی از بیابان‌های حاجی‌آباد کشف می‌شود.
یک ورزشکار برزیلی رشته جوجیتسو که دارنده چند عنوان قهرمانی جهان بود در شهر سائوپائولو با شلیک گلوله به سرش کشته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ