پس از انجام ماموریت بزرگ توسط کره‌ایها در استادیوم اجوکیشن سیتی آنها همچنان باید چند دقیقه دیگر انتظاری کشنده را سپری می‎‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از راه‌های کنار آمدن با نشخوار فکری این است که برای آن وقت بگذارید. یک تایمر را روی ۱۰ یا ۱۵ دقیقه تنظیم کنید و در آن زمان بدون احساس گناه در مورد شریک زندگی سابق خود فکر کنید. می‌توانید در این زمان کمی بنویسید یا روی چند سؤال در رابطه با این رابطه فکر کنید، اما وقتی تایمر خاموش شد، کارتان باید تمام شود. این کار به شما این امکان را می‌دهد که فضایی را برای احساسات خود نگه دارید، اما اجازه ندهید آن‌ها شما را از پا دربیاورند.
یک زمانی افراد مشهور به شدت مراقبت می‌کردند تا از مراسم خصوصی آن‌ها مانند عروسی، جشن تولد و ... عکس یا فیلمی منتشر نشود و الان دقیقا برعکس خودشان مثل بهرام رادان یا رضا گلزار تمام سعیشان بر این است که در بیشترین ظرفیت ممکن دیده شود، چه اتفاقی رخ داده است؟
رئیس جمهور آمریکا دیروز (دوشنبه) در قلعه ویندسور برای نخستین بار پس از تاجگذاری پادشاه انگلیس، با وی دیدار کرد؛ ملاقاتی که مثل همیشه کم‌حاشیه نبود!
با اعلام ترکیب رسمی رئال مادرید برای بازی امشب مقابل اتلتیک بیلبائو نام کریم بنزما به عنوان کاپیتان به چشم می‌خورد. این بازی خداحافظی ستاره فرانسوی با رئال خواهد بود.
این اتفاق در سال ۲۰۱۹ افتاد که در پرتاب آپولو ۱۲ برخورد صاعقه چند مورد از ابزار‌های دقیق، نمایشگر‌ها و مخازن سوخت موشک ساترن را خاموش کرد که با تلاش متخصصین موشک نجات یافت از آن زمان تمامی موشک‌ها مجهز به سیستم خنثی سازی صاعقه هستند.
اواخر بیماری‌اش رئیس جمهور سابق از طریق علی چینی با ما تماس گرفتند که می‌خواهیم عیادت آقای حجازی برویم. چند ماشین و محافظ و ... به خانه ما آمدند و ۲۰ دقیقه ماندند. وقتی رفتند داشتیم ظرف‌ها را جمع می‌کردیم که یک بسته روی میز دیدیم. پدرم هم حالش خیلی بد بود. بسته را باز کردیم و دیدیم تراول است به مبلغ ۱۰ میلیون تومان.
ورزشگاه کارگران چین پس از 3 سال تعطیلی به دلیل بازسازی، بازگشایی شد.
امین هاشمی‌فر، بازیکن نفت مسجدسلیمان که مصدومیت نگران کننده‌ای از ناحیه سر پیدا کرده بود پس از دو روز به تمرینات برگشته است.
هر کاری سختی خودش را دارد. برای مانکن بودن باید همیشه روی فرم باشی. به خصوص ظاهری. شما وقتی یک تیزر را تماشا می‌کنید شاید سی ثانیه یا یک دقیقه را خیلی سریع ببینید و تمام شود، اما برای همان ۳۰ ثانیه چند روز زمان صرف شده است، ولی خب درآمدش بهتر از داوری است.
مهدی عبدی فوروارد کمتر به بازی گرفته شده لیگ امسال ، در چند دقیقه نمایش کاملی از یک مهاجم تمام عیار ارائه کرد.
فواید چند دقیقه پیاده‌روی روزانه برای سلامت بدن
طبق تحقیقات انجام شده، پیاده‌روی روزانه می‌تواند فواید زیادی برای سلامت بدن ما داشته باشد و در زمینه کاهش وزن، پیشگیری از بیماری‌هایی چون دیابت، حفظ سلامت استخوان‌ها، طول عمر و ... موثر باشد.
اینترنت همراه و موبایل امروز برای دقایقی قطع و مجددا وصل شد.
امروز هم انتشار پاسخ سؤالات امتحان نهایی، ۸ دقیقه بعد از شروع آزمون در برخی کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد؛ برخی از این‌کانال‌ها سؤالات امتحانی و برخی نیز فقط پاسخ چند سؤال را منتشر کردند و مدعی شدند که پاسخ تمام سؤالات برای دانش‌آموزانی که هزینه را پرداخت کردند، ارسال شده است.
مرد جوان گفت: بعد به خانه‌ام برگشتم به پدرم گفتم در ماشین بنشین تا من به خانه بروم و کارت ماشینم را که جا گذاشته بودم، بردارم. اما چند دقیقه بعد وقتی برگشتم ناباورانه با صحنه وحشتناکی مواجه شدم. پدرم غرق در خون روی صندلی افتاده بود و من هم بلافاصله با پلیس تماس گرفتم. وقتی مأموران کلانتری شهرزیبا به محل جنایت رفتند مشخص شد علاوه بر شلیک گلوله گردن مرد میانسال هم با چاقو بریده شده است.
یکی از شاهدان جنایت اغتشاشگران مشهد در خصوص آشوبگران گفت: هیچ وقت این چنین وحشتی را در شهر ندیده بودم.
یکی از شاهدان جنایت اغتشاشگران مشهد در خصوص آشوبگران گفت: هیچ وقت این چنین وحشتی را در شهر ندیده بودم.
وی بیان کرد: ما دقیقا همزمان با سخنرانی آقای رئیسی در سازمان ملل در خیابان‌های تهران و ۲۲ استان کشور درگیر شدیم. رمز عملیات و زمان آن اینگونه بود که چند ساعت بعد در تمام دنیا می‌پیچد که چند هزار نفر در ایران تلفات گرفتیم.
در حضور تمام دوربین‌های رسانه‌های داخلی و خارجی، جام قهرمانی را بالا می‌برند و شادی نمی‌کنند. اما تصاویری با چند دقیقه فاصله در رختکن ضبط شده روایت دیگری دارد.
ماموران پلیس به تحقیق از شاهدان ماجرا پرداختند. یکی از آن‌ها به پلیس گفت: «ما در سفره‌خانه نشسته بودیم که ناگهان دو مرد که یکی از آن‌ها میانسال و دیگری جوان بود، به سفره‌خانه آمدند و با صاحب آنجا درگیر شدند. مرتب فحاشی می‌کردند. درگیری بالا گرفت. ولی این درگیری خیلی زود تمام شد. آن‌ها رفتند. اما باز هم چند دقیقه بعد دوباره برگشتند. این بار قمه داشتند. خیلی وحشتناک بود. همه ترسیده بودیم. آن‌ها فریاد می‌زدند و درنهایت با ضربات قمه، صاحب سفره‌خانه، پسرش و یکی از دوستان‌شان را زخمی کردند و متواری شدند.»
ستون نویس المیادین در گزارشی با اشاره به برخی جزئیات از توانمندی های نظامی روسیه در بخش تسلیحات اتمی، تصریح کرد: نیروهای ناتو در برابر این تسلیحات حداکثر ظرف نیم ساعت نابود می شوند.
سرمربی پیکان در جریان بازی با مس کرمان از عملکرد شاگردان خود کلافه شده بود، او باور نمی‌کرد بازیکنانش اینگونه بازی را واگذار کنند.
افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس در این خصوص گفت: چند دقیقه پیش من هم از طریق فضای مجازی این شایعه را شنیدم و شوکه شدم. بلافاصله با برادرم تماس گرفتم و خدا را شکر دیدم این خبر دروغ است.
بیت‌الهی گفت: چند حوزه سیلابی مشرف بر تهران داریم مانند دارآباد، درکه، کن و ... دقیقا ادامه این مسیر‌ها به شهر می‌رسد و باید توجه داشت که تمام این مناطق گردشگری هستند و تراکم جمعیت در این مناطق زیاد است. یکی از راهکارها، احداث بند‌های سرعتی در بالادست این دره‌های پرشیب است که باعث می‌شود رسوب سنگی و جامد این سیلاب‌هایِ ناگهانی، گرفته شود و همچنین منجر به کاهش سرعت این سیلاب‌ها می‌شود و با این اقدام سرعت سیلاب‌ها شکسته خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ