خودکشی در ایران در چند دهه گذشته رو به افزایش بوده است. ایران در دهه ۱۹۸۰ جزء کشور‌هایی بود که کمترین میزان خودکشی را داشت. نرخ خودکشی از ۱.۳ در هر صد هزار نفر در سال ۱۹۸۴ به ۶.۰ در هر صد هزار نفر در سال ۲۰۰۴ افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون شطرنج سرمربی را برای کوچ شطرنج‌بازان در جام جهانی انتخاب کرده که ریتینگ کمتری نسبت به ملی‌پوشان دارد.
سالاد مکزیکی علاقه‌مندان به غذا‌های بین المللی را به خود جذب می‌کند. وقتی بعد از یک روز شلوغ و خسته کننده به خانه می‌آیید، این انتخاب برای یک شام عجله‌ای عالیست!
پمپئو گفت: ترامپ اسناد محرمانه‌ای داشت درحالیکه نباید آن‌ها را در اختیار داشته باشد و وقتی فرصت بازگرداندن آن‌ها را نیز در اختیار داشت، انتخاب کرد که این کار را انجام ندهد.
اواخر دهه ۳۰ بود که اراضی سعادت‌آباد برای سکونت کارمندان کارخانجات ونک و فرحزاد انتخاب می‌شوند. وقتی شهرک مسکونی کوی مکانیر ساخته می‌شود، مجسمه بزرگی از محمدرضاشاه در پارک محله و ساختمان‌های دو طبقه با پس‌زمینه کوه‌هایی که هنوز به راحتی دیده می‌شدند. در بافت نسبتا شطرنجی شمال میدان کاج (تهرانی مقدم کنونی) قرار می‌گیرند و این یعنی اولین روایت‌های مدرن سعادت‌آباد...
یعنی نمی‌داند که منظور از لا اکراه فی‌الدین، این است که در انتخاب دین اجبار و اکراه نیست و نه در انجام احکام دینی. وقتی دین را پذیرفتی باید احکام آن مانند نماز و روزه و جهاد و حجاب و... را هم انجام بدهی. اگر این‌گونه نباشد فرق مومن و کافر چیست و ثواب و عقاب چرا هست؟! گفت: خاتمی در نشست با تعدادی از زنان طیف مدعی اصلاحات، آشکارا علیه برخی دیگر از احکام و اعتقادات اسلامی هم موضع گرفته است.
در نشست امروز اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد تیم امید صحبت شد اما سرمربی آن انتخاب نشد!
داروین نونیز، مهاجم جوان لیورپول، پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن ماه باشگاه، از هواداران این تیم تشکر کرد.
وقتی به بهبود سلامت مو، پوست و ناخن فکر می‌کنیم، اولین انتخاب ما ممکن است این باشد که از محصولات زیبایی، قرص‌ها و مکمل‌ها استفاده کنیم.
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: وقتی رئیس جدیدی برای کمیته المپیک یک کشور انتخاب می‌شود یک تا ٥ ماه فرصت می‌دهند تا بازدیدی از ساختار IOC داشته باشد.
وقتی صحبت از شیر‌های گیاهی می‌شود، گزینه‌ها به‌وفور زیادند. حبوبات، غلات، آجیل و دانه‌ها همگی برای تولید جایگزین‌های شیر گاو مورداستفاده قرار می‌گیرند.
سرمربی تراکتور در پایان بازی با فولاد، انتخاب زمین برای بازی های آتی را منوط به کیفیت چمنی دانست که امروز از آن راضی نبود.
سرفه‌هایی که مدت‌دار شده‌اند، چه به دلیل سرماخوردگی و چه هر عارضهٔ دیگری، واقعاً کلافه‌کننده و آزاردهنده‌اند، خصوصاً وقتی سعی دارید استراحت کنید یا بخوابید.
میثاقی شامگاه دوشنبه نوزدهم دی‌ماه در برنامه «فوتبال برتر» همزمان با تیکه انداختن برای تیم‌ملی هم نسخه پیچید و با اعتماد به‌نفس بالایی روبه دوربین و خطاب به مسئولان فدراسیون گفت که هیچ عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی نداشته باشند.
بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران که به عنوان بهترین بازیکن لیگ چین انتخاب شد، گفت: وقتی می‌خواستم از تیم ملی کناره‌گیری کنم وحید شمسایی حتی به خودش زحمت نداد از اتاقش پایین بیاید.
در زیر تصویری متفاوت از روزی که پله دروازه‌بان شده بود را می‌بینید. پله گفته بود اگر مهاجم نمی‌شد قطعا پست دروازه‌بانی را انتخاب می‌کرد و در آن تبحر داشت!
در زیر تصویری متفاوت از روزی که پله دروازه‌بان شده بود را می‌بینید. پله گفته بود اگر مهاجم نمی‌شد قطعا پست دروازه‌بانی را انتخاب می‌کرد و در آن تبحر داشت!
دو پنل تنظیمات در گوگل کروم برای دسکتاپ وجود دارد: نخست اینکه وقتی تنظیمات را از منوی برنامه انتخاب می‌کنید و دیگری وقتی chrome://flags را در نوار آدرس تایپ می‌کنید و Enter را فشار می‌دهید، ظاهر می‌شود. این پرچم‌های کروم تنظیمات آزمایشی‌تری برای کاربران قدرتمند هستند، اما هر کسی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. آن‌ها به شما اجازه می‌دهند ظاهر مرورگر را کنترل کنید، عملکرد را تغییر دهید، سرعت دانلود را افزایش دهید و اقدامات بسیار دیگری را انجام دهید.
افراط گرایان از کسانی که با آنان مخالفت می‌کردند تحت عنوان «متحدان مرتجع امپریالیسم» یاد کرده بودند و آنان را مطرود از فرقه کمونیستی می‌دانستند همان طور که ما آنان را غربی، مدرنیست و سکولار توصیف کردند. مقام‌های حکومتی پس از آن که سال‌ها جامعه را به پیروی از یک سبک زندگی خاص عادت داده بودند تا آن را از سایر نقاط جهان متمایز سازند و تنها پیراهن‌های یکدست و ساده را به فروش می‌رساندند در سالیان پس از آن از دخالت در زندگی اجتماعی مردم و تحمیل انتخاب در مورد نوع پوشش لباس خودداری ورزیدند.
وقتی صحبت از جلوگیری از خشکی پوست در زمستان می‌شود، نمی‌توان فایده استفاده از مرطوب کننده غلیظ با کیفیت خوب را دستکم گرفت. به جای لوسیون ها، کرم‌ها را انتخاب کنید، زیرا برای زمستان مناسب‌تر هستند.
رئیس قوه قضاییه گفت: وقتی فردی به عنوان متهم دستگیر می‌شود، این با منطق و قانون سازگار نیست که ما او را ملزم کنیم اصطلاحاً سفره دلش را باز کند و همه کار‌هایی را که در طول سالیان متمادی مرتکب شده بر زبان بیاورد تا شاید در معرض افشای موضوع مدنظر ما قرار گیرد خداوند ستارالعیوب است این عمل خودش ضد شفافیت است.
در بخشی از صحبت های هاشم آقاجری استاد شناخته‌شده تاریخ می خوانیم: ببینید جمهوری اسلامی در آغاز در قانون اساسی خود دچار نوعی پارادوکس بود. این پارادوکس در مسائلی مانند جمهوری اسلامی، مردم‌سالاری دینی، در حاکم کردن فقه سنتی بر حقوق مدرن وجود داشت. به خودی خود نوعی ناهمزمانی را تولید می‌کرد. حالا وقتی که سیستم یک سیر بازگشت به گذشته هم پیدا می‌کند، این زمان‌پریشی و آناکرونیسم بین سیستم و زیست جهان باز هم بیش از پیش عمیق‌تر و وسیع‌تر شده است که بسیاری پدیده‌ها از جمله همین پدیده آخر یعنی گشت ارشاد یکی از محصولات آن است.
مارکو وراتی که در جریان تساوی 1-1 پاری سن ژرمن مقابل بنفیکا به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد در پایان مسابقه با خبرنگاران صحبت کرد.
«وحید عباسی» بدنساز حرفه‌ای است و فوق‌لیسانس مهندسی سیالات هم دارد و با علاقه این رشته را انتخاب و چندین سال هم در ایران‌خودرو مرتبط با رشته تحصیلی‌اش کار کرده و اتفاقاً از درآمدش در آن سال‌ها راضی بوده است. او اکنون یک غسال است، تطهیرکننده اموات در بهشت‌زهرا (س).
وقتی اکثر خودروها ساخت داخل است طبیعی است که اکثر خودروهای سرقتی هم ساخت داخل باشد. اگر واردات آزاد بود و در انحصار و محدود نبود و مردم قدرت انتخاب داشتند این آمار تعجب‌آور بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ