دایی در بازی‌های آسیایی ۹۴ هیروشیما از ناحیه طحال دچار پارگی شدید شد به طوری که تنی چند از ملی‌پوشان تصور کردند وضعیت او بسیار وخیم است و حتی شروع اشک ریختن کردند، اما به لطف خدا علی دایی پس از یک عمل سنگین و البته موفقیت آمیز به زندگی و به تیم ملی برگشت و همه ایران را خوشحال کرد. درست مثل احمدرضا عابدزاده که در سال ۸۱ عمل جراحی سنگینی را روی مغز خود تحمل کرد و...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پایان رای‌گیری تیم منتخب تاریخ جام ملت‌های آسیا، نام علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در این تیم دیده می‌شود.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
محمدرضا زادمهر عضو اسبق هیئت مدیره پرسپولیس درباره اتفاقات جنجالی زمان حضورش در این باشگاه گفت: ایران نبودم. آقای امیرخادم تماس گرفت و گفت من شماره تلفن شما را از حمید استیلی گرفتم و می خواهیم در هیئت مدیره کمک کنید.
اسطوره ماندگار پرسپولیس و تیم ملی از کشور خارج شد.
علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران و دومین گلزن برتر فوتبال جهان امروز در تمرینات تیم ملی کاراته حضور یافت.
علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران امروز در تمرینات تیم ملی کاراته حضور یافت.
در معرفی برترین بازیکنان تاریخ آسیا نام دو ستاره فوتبال ایران دیده می‌شود.
ستارگان مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا در شرایطی مشخص شدند که اسمی از علی دایی نیست.
احتمالا ریشه این شایعه آنجاست که حبیب کاشانی سرپرست تیم امید شده و در حال مذاکره و رایزنی با گزینه‌ها به سر می‌برد. او در پرسپولیس سابقه همکاری با علی دایی را داشته است؛ جایی که دو طرف بعد از یک اختلاف عمیق به دوستانی صمیمی بدل شدند. با این حال بسیار بعید است که این رفاقت منجر به همکاری دوباره دایی و کاشانی در تیم ملی امید شود.
سرمربی پرسپولیس اعتقاد داشت خیلی‌ها دنبال استفاده سیاسی از ورزش و خصوصاً فوتبال هستند و به همین دلیل خیلی از حرمت‌ها نگه داشته نمی‌شود.
به نظر می‌رسد سرمربی جدید تیم ملی قصد داشته باشد از شهریار مغانلو یک علی دایی جدید بسازد.
علی دایی، بی شک او باز دردانه ورزش کشورمان بود. شناسنامه فوتبال ملی که باز خط بطلانی کشید بر ویدیویی قدیمی از علی پروین. همان جا که سلطان دهه شصتی‌ها گفته بود: «آقای دایی شما معروف هستی، اما محبوب نه!»
دیروز تولد شناسنامه‌ای علی دایی بهترین گلزن تاریخ فوتبال ایران بود.
علی دایی به همراه سایر اسطوره های دعوت شده به مراسم د بست فیفا پا به توپ شد.
اینجا همان بحث جنجالی دوباره مطرح می‌شود و در کنارش یک پرسش خبرساز ذهن را درگیر می‌کند: علی دایی از ایران برود یا نه؟ فیفا که مطابق با مراسم هرساله‌اش دوباره از علی دایی دعوت به عمل آورده، چشم‌انتظار حضور چهره اسطوره‌ای فوتبال ایران در این مراسم باشکوه است. از سوی دیگر، بدش هم نمی‌آید با ارزیابی شرایط علی دایی بسنجد که دولت ایران چه رفتاری با این چهره بین‌المللی خواهد داشت
تینا پاکروان کارگردان سینما برای علی دایی نوشت: قدر اسطوره‌ها و قهرمانان سرزمین خود را بدانیم.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از مسئولان صدا و سیما خواهش کرد، اجازه توهین به اسطوره‌های فوتبال را ندهند.
صداوسیما باید جای تخریب اسطوره‌های کشور، مشکلات مردم مثل مشکلات اقتصادی و آلودگی هوا را بررسی کند و علت گرانی‌ها را جویا شود تا باری از دوش مردم بردارد.
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری اظهار کرد: متاسفانه برنامه‌هایی در صداوسیما پخش و صحبت‌هایی مطرح می‌شود که در آن‌ها به اسطوره‌های ما توهین می‌شود. علی دایی همیشه جانش را برای پیراهن و پرچمش می‌داد. همه می‌دانیم او وقتی بازی می‌کرد برای مملکت چطور افتخار آفرید. همه به علی دایی افتخار می‌کنیم.
حمید رسایی گفت: خانواده‌ی آن مرحومه گفتند آقای دایی شما اسطوره‌ی شهر ما هستی ولی این دختر خودکشی کرده است. اورژانس و مدرسه و آشنایان هم شهادت دادند اما کسی با آقای دایی برخورد نکرده است.
برادر فرهاد مجیدی بعد از یحیی برای علی دایی استوری‌ای منتشر کرده است.
متاثر از وضعیت چند وقت اخیر کشور، ماجرای رد دعوت فیفا برای حضور در قطر، از سوی اسطوره‌های سابق تیم ملی فوتبال سطحی قابل توجه از واکنش‌ها را به همراه داشته است. در اواسط هفته جاری (دوشنبه /۲۳ آبان) بود که علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان در پستی اینستاگرامی، از رد پیشنهاد حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ به همراه خانواده‌اش خبر داد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ