آمار‌های جهانی نشان می‌دهد که مصرف الکل سالانه ۳ میلیون نفر را در سراسر دنیا به کام مرگ می‌کشاند همچنین منجر به معلولیت و از دست رفتن سلامت میلیون‌ها نفر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور چند محصول هواشناسی به ویژه بولتن پیش بینی وضع هوای ۱۰ روز آینده شهرهای مرزی و زیارتی ایران و عراق برای ایام اربعین حسینی را تولید و عرضه کرد.
امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه که فردا یکشنبه با حضور پوتین رئیس جمهور روسیه و مقامات بلندپایه دفاعی ۲۱ کشور جهان در بندر سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود، وارد این شهر شد.امیر دریادار ایرانی در سفر به سن‌پترزبورگ با فرمانده نیروی دریایی روسیه و فرماندهان نیروی دریایی چند کشور آسیایی و آفریقایی دیدار ‌‌و مذاکره خواهد کرد.همزمان با برگزاری رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه، سه فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بندر کاسپیسک در شمال دریای خزر به مراسم رژه دریایی روسیه می‌پیوندند.
رئال مادرید به کیلیان امباپه پیشنهاد داده در صورت پیوستن به این باشگاه سالانه 50 میلیون یورو (2.75 هزار میلیارد تومان) دستمزد بگیرد.
رئیس‌جمهور روسیه امروز تأیید کرد که تسلیحات هسته‌ای این کشور در بلاروس مستقر شده‌ است و در جریان حملات موشکی به پایتخت اوکراین چند سامانه آمریکایی پاتریوت منهدم شدند.
به طور میانگین سالانه ۳۵۰ هزار تا ۵۳۰ هزار مورد سقط جنین در کشور انجام می‌شود که از این میزان حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار مورد مجوزدار است و توسط پزشکی قانونی انجام می‌شود. حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار مورد هم سقط غیرارادی است و بقیه آن سقط غیرقانونی و جنایی است که شامل دو دسته می‌شود.
محمد شریفی‌مقدم دبیرکل خانه پرستار گفت: سالانه بیش از ۳ هزار پرستار از ایران مهاجرت می‌کنند. پرستاران در بدو ورود به کشور‌های اروپایی ماهانه ۴ هزار دلار معادل ۲۰۰ میلیون تومان ما حقوق می‌گیرند و بعد از چند ماه حقوقشان به ۷ تا ۸ هزار دلار معادل ماهانه ۵۰۰ میلیون تومان ما افزایش پیدا می‌کند. پرستارانی که در کشور ما حقوق اداره کاری یعنی ماهانه ۸ تا ۱۰ میلیون تومان معادل ۲۰۰ دلار بیشتر دریافت نمی‌کنند!
با ارسال کد ملی به سامانه ۳۰۰۰۱۵۰ یا مراجعه به سایت رگولاتوری به آدرس www.cra.ir، منوی حقوق کاربران، گزینه استعلام سرویس‌های مشترکین، می‌توانید از تعداد سیم‌کارت‌هایی که به نام شما ثبت شده، مطلع شوید.
قربانی با بیان اینکه کیفیت هوا ابرچالشی است که طی چند سال گذشته ایران را درگیر کرده است، گفت: در سال ۱۴۰۰ میانگین سالانه غلظت ذرات پی ام موجود در هوا حدود ۳۰ میکرون در متر مکعب بوده که این شش برابر استاندارد‌های تعیین شده جهانی است.
وزارت دفاع روسیه از انهدام دو راکت انداز ساخت آمریکا در دونتسک و کشته شدن بیش از ۲۴۰ نظامی اوکراینی در محورهای مختلف جنگ در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
به گزارش سازمان هواشناسی طی چند روز آتی در خوی بارش برف ادامه خواهد داشت و دمای هوای به ۴- خواهد رسید.
از بعد از ظهر شنبه با ورود سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب و غرب، بارش در استان‌های مرزی این مناطق و برخی مناطق غرب کشور شروع خواهد شد این سامانه در روز یکشنبه (۹ بهمن) در شمال غرب، برخی نقاط غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی و ارتفاعات زاگرس مرکزی سبب بارش برف و باران و وزش باد می‌شود.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار اعلام کرد: با ثبت‌نام بیش از ۵۸۵ هزار سهامدار در سامانه سجام توسط سمات در دی ماه، این متغیر با رشد ۱۵۵ درصدی نسبت به آذر ماه مواجه شد.
سامانه جامع عملکرد قضات، طبق تاکید سند تحول قضائی در چند قدمی طراحی و بهره‌برداری قرار دارد.
علی صالح‌آبادی، رئیس کل بانک مرکزی گفت: در چند ماهه ابتدایی سال ۳۲.۱ میلیارد دلار معامله ارز در این سامانه انجام شده که ۶۴ درصد افزایش پیدا کرده است.
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت: امسال دو سه حمله به سامانه سوخت شد اما توانستیم آن را خنثی کنیم.
ینس استولتنبرگ که در یک کنفرانس امنیتی در برلین حضور داشت گفت پاسخ حملات پهپادی اخیر از سوی روسیه به اوکراین این است که متحدان غربی سامانه‌های پدافند هوایی به اوکراین تحویل بدهند.
تهرانی‌ها روزانه به‌طور میانگین بیش از ۳۱دقیقه از وقت خود را در ترافیک شهر تلف می‌کنند. جمعیت ۹میلیون نفری پایتخت طبق آمار مشترک سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و پلیس راهور، در مجموع روزانه ۴میلیون‌و۶۵۰هزار ساعت و سالانه بیش‌از یک‌ونیم میلیارد ساعت را در ترافیک سپری می‌کنند.
فدراسیون اتحادیه‌های تجاری عراق اعلام کرد بدون اتخاذ سیاست در راستای ایجاد اشتغال تعداد افراد بیکار در این کشور به طور سالانه افزایش خواهد یافت.
وزیر دفاع آلمان در سفر غیرمنتظره به اوکراین، از ارسال تسلیحات پیشرفته از برلین به کی‌یف خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چند روز قبل علی‌الحسابی بابت معوقات رتبه‌بندی برای معلمان وجهی واریز شد عنوان کرد: خیلی سوال می‌پرسند که چرا سامانه برای بارگذاری مدارک تعیین کردید و چرا باید مدارک را بارگذاری کنیم. خب از یک استاد دانشگاه همین حالا سوال کنید که یک رتبه می‌خواهید بگیرید چقدر طول می‌کشد؟ بیشتر از یک سال معمولا طول می‌کشد، اما ما می‌خواهیم برای ۸۱۰ هزار نفر، دو سه ماهه رتبه بندی را انجام دهیم. گفتیم از وقتی فرایند شما شروع شد، یک و نیم ماه بعد رتبه شما را تعیین می‌کنیم.
رئیس جمهور از چند سامانه بانک مرکزی بازدید کرد و در جریان کار آن‌ها قرار گرفت.
کاپیتان تیم ملی هندبال قرارداد خود را با باشگاه سپاهان برای ۳ فصل دیگر تمدید کرد.
معاون پذیرش فرابورس ایران در خصوص روند پذیرش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در فرابورس توضیحاتی ارائه کرد.
شرکت گلپخش اول با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام بایستد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ