میزان مرگ و میر در اثر ابتلا به کرونا در مبتلایان به HIV که تحت دارو درمانی قرار داشتند و به درمان هم پایبند بودند، شبیه به جمعیت عمومی است.البته خیلی از عوامل دیگر هم باید در این زمینه بررسی شود؛ به عنوان مثال بیمار مبتلا به HIV اگر بیماری زمینه‌ای دیگری مانند دیابت یا پرفشاری خون و... داشته باشد، این‌ها هم باید در محاسبات به کار گرفته شود؛ چون تاثیر خود را بر بیماری خواهند گذاشت؛ بنابراین باید مجموعه عوامل بررسی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم امضای اسناد و تفاهم‌نامه همکاری میان ایران و زیمبابوه برگزار شد و مقامات دو کشور چند سند همکاری به امضا رساندند.
ایران با یک پله سقوط به رتبه دوازدهم جدول رده‌بندی خواهد رفت.
امروز وضعیت تیم ملی والیبال ایران برای سفر به آمریکا مشخص خواهد شد.
نخستین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و با تداوم صدرنشینی تیم ملی والیبال ژاپن به پایان رسید.
مهدی طارمی که ستاره این روزهای فوتبال ایران است، در دومین دیدار متوالی هت‌تریک کرد.
استان‌های فارس با ۱۴۵۱، مازندران با ۱۲۷۶ و گیلان با ۶۷۱، بیشترین امام‌زاده‌های ثبت شده را دارند.
مصطفی کارخانه یک پست دیگر به پست های فراوانش اضافه‌ شد.
وزارت خزانه‌ داری آمریکا امروز یک فرد و ۶ نهاد مرتبط با ایران را به بهانه‌ای واهی تحریم کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره روند به چرخه پروازی برگشتن هواپیما‌ها توضیح داد: پیش از تعطیلات نوروزی، دوره‌های چک سنگین هواپیماست و بخش فنی ایرلاین‌ها تلاش کردند هواپیما‌ها را به نوروزی برسانند و این اتفاق هم افتاد.
تیم ملی فوتبال عربستان در دومین فیفادی سال ۲۰۲۳ اردو و مسابقه‌ای ندارد و چندین ماه تعطیل خواهد بود.
خاتمی گفت: روزی با انرژی هسته‌ای مخالفت کردند، چند سال ایران را گرفتار برجام کردند و الان هم حرفشان اینست که ایران موشک بالستیک نداشته باشد و معلوم است که آن‌ها با ملت ایران مخالفند و با وهم باطل خود می‌خواهند ریشه این ملت را بخشکانند.
قهرمان سابق ژیمناستیک زنان ایران گفت: از سال ۹۸ دیگر مسابقات ژیمناستیک در بخش زنان برگزار نشده و این‌ها سبب بی‌انگیزگی و رفتن ورزشکاران به سایر رشته‌ها شده است.
مشکل انرژی در کشورمان با بحران انرژی در اروپا قابل مقایسه نیست. صنایع اروپا از بحران انرژی فعلی بسیار متضرر شده اند. کاهش تولید صنایع انرژی بر نظیر فولاد، شیشه سازی و سرامیک سازی بیانگر وضعیت بغرنج صنایع اروپا است.
بعد از آنکه یونسکو اجلاس میراث جهانی را به تعویق انداخت؛ هنوز زمان مشخصی را برای اجلاس بعدی معین نکرده است. چهار پرونده ایران نیز مانند پرونده‌های کشور‌های دیگر سرنوشتی نامعلوم دارند.
کیت غیرمنتظره برای سه گلر و چند تغییر برای ستاره‌ها؛ شماره پیراهن بازیکنان تیم‌ملی در جام جهانی رسماً اعلام شد.
در شرایطی که قرار است از کیت تیم ملی رونمایی شود که گفته می شود پیراهن ملی پوشان، همان کیت فوتی هدلاینز خواهد بود.
طبق اعلام وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، چند بازیکن این تیم در آستانه دیدار با لبنان به آنفولانزا مبتلا شده‌اند.
در این نامه خطاب به گروسی آمده است: «از شما قاطعانه می‌خواهیم که پرونده این تحقیقات را تا زمانی که ایران پاسخ‌هایی شفاف در مورد مکان‌ها، مواد و فعالیت‌های موجود در آن ارائه دهد، باز نگه‌دارید».
قربانی آزار این‌بار پسری ۲۱ ساله و مبتلا به اوتیسم است، شنبه هفته گذشته در سه راه آذری توسط یک موتور سوار ربوده شده و یک روز بعد با وضعیتی تلخ در کنار خیابان رها شده است؛ سعیده صالح غفاری، مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران می‌گویند: «خانواده‌اش با پیگیری‌های زیاد توانستند او را بعد از چند روز در بیمارستان فیروزآبادی پیدا کنند.»
مهم‌ترین معادله‌ای که باید تا امشب مشخص شود وضعیت سعید عزت اللهی، هافبک ایرانی وایله دانمارک است که باشگاه طرف قراردادش تمایلی به ادامه همکاری با او ندارد
نسبت مالیات به تولید ناخالص داخلی ترکیه در قیاس با ایران حدود ۴ برابر است، با این حال، این کشور هنوز در این زمینه، اوضاع قابل قبولی در میان کشورهای OECD ندارد.
اینفوگرافی؛ نکات مهم صحبت‌های رئیس‌ جمهور در پنجمین گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم چه بود؟
سازمان اطلاعات سپاه، دیپلمات‌هایی که به جای رایزنی، جاسوسی می‌کردند، شناسایی و دستگیر کرده است. این دیپلمات‌های جاسوس هنگام نمونه برداری از خاک منطقه ممنوعه در کویر مرکزی ایران توسط پهپاد‌های سپاه رصد می‌شدند.
ایران درودی، نقاش، نویسنده، کارگردان، منتقد هنری و استاد دانشگاه کشورمان که چندی قبل ۸۵ سالگی اش را جشن گرفت، تقریبا از همان شهریور ماه امسال به کرونا مبتلا شد و پس از بستری شدن در بیمارستان و گذراندن دوران نقاهت، برای ادامه مراحل درمان به منزل انتقال یافت. تا اینکه پس از چند ماه مبارزه با بیماری، امروز (جمعه) هفتم آبان ماه خبر درگذشت این هنرمند اعلام رسمی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ