تنیسور پیشین شماره یک جهان معتقد است که استفانوس تسیتسیپاس یونانی به همراه والدینش نیاز به روان‌درمانی دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرمسار- پارک ملی کویر جلوه‌های زیبایی از محیط زیست کوهپایه جنوبی البرز را در درون خود دارد.
گرمسار- تعداد گورخرهای طبیعت پارک ملی کویر گرمسار با توجه به سومین زایمان موفق این گورها، به ۳۰ راس رسید.
کویر میقان یکی از کانون‌های بحرانی کشور بوده که در استان مرکزی قرار دارد. اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری این استان توانسته با مدیریت، بخشی از پوشش گیاهی مناطق شمالی این کویر را احیا کند.
مدیر توسعه گروه موزه‌های دفینه همزمان با هفته صنایع دستی از راه اندازی اولین موزه بافته‌های تاریخی کویر ایران با محوریت بافته‌ها و منسوجات یزد خبر داد .
نخستین کره گورخر ایرانی در سال ۱۴۰۲ در پارک ملی کویر شهرستان گرمسار در استان سمنان به دنیا آمد؛ با احتساب این کره تازه متولد شده، تعداد گورخرهای شناسایی شده در پارک ملی کویر به ۱۸ رأس رسید.
مرتضی مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان گفت: اینکه افرادی برای تماشای آسمان شب به کویر بروند؛ اما در آن منطقه اتفاقات دیگری رخ دهد، پذیرفتنی نیست. تماشای آسمان پرستاره باید باعث تفکر انسان شود؛ نه آنکه زمینه فساد و گناه را فراهم کند.
رئیس گروه فوق سبک سازمان هواپیمایی کشوری از پایان اولین جشنواره هوانوردی عمومی خزر تا کویر با رکورد 6ساعت پرواز گروهی بدون توقف خبر داد.
محمد محبی توانست به طلسم ناکامی هایش در سه دیدار گذشته پایان داده و برای استقلال گلزنی کند.
گرمسار- گورخرهای آسیایی در مناطق حفاظت شده محیط زیست استان سمنان مانند پارک ملی کویر و خصوصا زیست‌کره خارتوران شاهرود وضعیت خوبی را سپری می‌کنند.
رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف گفت: در یک سال گذشته گونه‌های شاخصی از قبیل گربه وحشی و شاه روباه توسط محیطبانان منطقه برای اولین بار ثبت شده است و هم اکنون تصویر گونه زیبا، کمیاب و منحصر به فرد گربه شنی هم توسط دوستدار طبیعت ثبت شد که این خود نوید بخش برنامه ریزی برای حفاظت بیشتر جهت زنده کردن نسل این گربه سانان کوچک در زیستگاه‌های شهرستان خوسف است.
هفته نخست لیگ برتر اسکواش با پیروزی تیم های پالایش نفت آبادان و الماس کویر یزد به پایان رسید.
تیم فوتبال پرسپولیس برای ماندن در کورس فشرده قهرمانی لیگ برتر چیزی جز سه امتیاز در کرمان را نمی‌خواهد.
گرمسار- فرمانده انتظامی گرمسار از نجات و امداد رسانی یک گردشگری غیربومی در گرمسار خبر داد و گفت: این گردشگر به دلیل عدم آگاهی از مسیر، در کویر گرمسار گم شده بود.
گرمسار- محیط بانی و پایش اراضی ملی و طبیعی با وجود کمبود نیرو از سوی محیط زیست و منابع طبیعی، در پهنه دشت کویر با دشواری انجام می شود.
مدیرعامل سازمان هلال احمر شهرستان آران و بیدگل از پیدا شدن ۱۷ خودرو گمشده در کویر مرنجاب آران و بیدگل توسط عوامل هلال احمر این شهرستان خبر داد.
می‌توان به سمت روستای منحصربه‌فرد «گرمه» رفت که به دلیل آب و هوای خاص منطقه قادر به پرورش درختان نخل است که در استان اصفهان تقریبا امکان‌پذیر نیست. شگفتی را می‌توان در آنجا دید که درست درکنار درختان نخل، درختان پسته، انار و زردآلو نیز به چشم می‌خورند که همراه با خرما از محصولات مهم کشاورزی این روستا به شمار می‌روند. تجمع این درختان و محصولات در کنار هم تا حدودی غیرممکن است که این روستا از آن برخوردار است.
فردا پنجشنبه همزمان با سفر "علی‌اکبر محرابیان" وزیر نیرو به استان کرمان و نیروگاه گازی مهتاب کویر در شهرستان زرند افتتاح می‌شود.
سمنان- پارک ملی کویر میزبان دسته‌های کل، بز، قوچ و میش از چهارپایان بومی منطقه هستند که عبورشان برای یافتن آب و غذا صحنه‌های زیبایی را خلق می‌کند.
بازیکنان لیورپول با انتشار تصاویر از تفریحات‌شان در هوای گرم دوبی خبر دادند.
اردوگاه اسکان اضطراری در کویر لوت با حضور دبیرکل و رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برپا شد.
اصفهان- پروژه لرزه نگاری سیلک برای عملیات اکتشاف منابع هیدروکربوری در محدوده کویر مرنجاب از ابتدای شهریور امسال آغاز شده است.
«محمد درویش» فعال محیط زیست و عضو هیئت علمی دانشگاه می‌گوید: با وضعیت فعلی، اگر میزان بارندگی ماه‌های آینده کمتر از حد نرمال باشد، قطعا باید خودمان را آماده توفان‌های نمکی شدید کنیم و اگر بارندگی نرمال یا بیشتر از نرمال داشته باشیم، این خطر کمی عقب خواهد افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ