مدیر توسعه گروه موزه‌های دفینه همزمان با هفته صنایع دستی از راه اندازی اولین موزه بافته‌های تاریخی کویر ایران با محوریت بافته‌ها و منسوجات یزد خبر داد .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با اشاره به اجرای طرح همسان سازی و مناسب سازی قیمت نان در استان گفت: افزایش نرخ نهایی هفته جاری اعمال می شود.
یزد- گرمای بیش از حد هوا یک چهارم عرصه های دارای پوشش گیاهی طبیعی استان یزد به ویژه جنگل‌های باغ شادی شهرستان خاتم را در معرض خطر آتش سوزی قرار داده است.
یزد- استاندار یزد با بیان اینکه ساختار اقتصادی استان به عنوان یکی از دلایل تورم بالا در یزد است، رکورد شکنی یزد در تورم را دقیق ندانست.
دو هفته پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر والیبال ساحلی جام خلیج فارس به مدت پنج روز به میزبانی باشگاه شهداب یزد برگزار خواهد شد.
یزد- صدای نقشه‌خوانی بافندگان یزدی پشت دارهای قالی، موسیقی گوش نوازی است که به خلق فرش های نفیس منجر می شود و گرچه خریدار دارند اما ارزان فروشی، این ساز را ناکوک کرده است.
امروز ۱۸ تیر ماه سالروز ثبت جهانی بافت تاریخی یزد در فهرست میراث یونسکوست. در پرونده ثبت جهانی این شهر آمده که یزد از مدرنیته ویرانگر فرار کرده و اصالت خود را حفظ کرده است.
امروز ۱۸ تیر ماه سالروز ثبت جهانی بافت تاریخی یزد در فهرست میراث یونسکوست. در پرونده ثبت جهانی این شهر آمده که یزد از مدرنیته ویرانگر فرار کرده و اصالت خود را حفظ کرده است.
یزد- فرونشست یا فروچاله‌ها یکی از پیامدهای منفی برداشت بی‌رویه آب از سفره‌های آب زیرزمینی است که امروز بخش زیادی از شهرهای استان یزد را با خود درگیر کرده و همچنان رو به افزایش است.
یزد- فرونشست یا فروچاله‌ها یکی از پیامدهای منفی برداشت بی‌رویه آب از سفره‌های آب زیرزمینی است که امروز وسعت ۵۰۰ هکتاری از شهرهای استان یزد را با خود درگیر کرده و همچنان رو به افزایش است.
یزد- مدیرکل زنان و خانواده استانداری یزد گفت: یزد بر اساس شاخص‌های سرعت و دقت در برگزاری و اطلاع‌رسانی رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت همچنین استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی حائز رتبه برتر شد.
تیم شهداب ایران در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا مغلوب سانتوری ژاپن شد و از راه‌یابی به فینال این رقابت‌ها بازماند.
مسابقه رفت فینال هجدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان ایران عصر امروز با برتری تیم بافق یزد پیگیری شد.
مسابقه رفت فینال هجدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان ایران عصر امروز با برتری تیم بافق یزد پیگیری شد.
دینکو ایلیشیچ، سرمربی موقت النصر، ششمین کرواتی است که سکان هدایت النصر را بر عهده می‌گیردو در اولین گام باید به مصاف الهلال برود.
روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد اعلام کرد: ۵۶۰ میلیون دلار ارز که به علت تحریم‌ها در خارج از کشور بلوکه شده بود با تلاش پاسداران گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه استان به کشور بازگشت.
دو تیم قدرتمند لیگ دسته اول در یزد به تساوی یک بر یک رسیدند.
لبنیات هراز آمل موفق به شکست پیکان شد و به دیدار نهایی صعود کرد تا با شهداب یزد برای کسب جام سی‌وششم روبرو شود.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان یزد خاطرنشان کرد: گربه پالاس با نام علمی Felis manul یک گربه‌سان وحشی کوچک بومی آسیای میانه است که کمی بزرگتر از گربه اهلی بوده و دارای سری پهن و گوش‌های گرد است و رنگ مو‌های بدن این گربه خاکستری روشن یا زرد تیره همراه با نوار‌های عمودی است که گاهی در میان مو‌های انبوه و متراکم بدن، دیده نمی‌شوند.
به طور کلی نیروی انسانی ایران، مخصوصا نیروی کارشناس یا تحصیل‌کرده برای کشور‌های دیگر جذاب شده است، بدین منظور اگر افراد بخواهند کسب و کاری راه بیاندازد، بهترین فرصت این است که از تیمی که با آن کار کرده، با آن آشنایی دارد، ایده را می‌شناسد و از همه مهمتر هزینه‌اش هم به نسبت همتایانش در آن کشور ارزان‌تر است، استفاده کند.
مدیرعامل بانک ملت در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان یزد در میز خدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی در این استان حضور پیدا کرد.
مدیرعامل بانک ملت در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان یزد در میز خدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی در این استان حضور پیدا کرد.
فرماندار یزد با اشاره به برودت هوا و بارش برف در این شهرستان، در این باره گفت: فعالیت مدارس دبستان عصر امروز چهارشنبه هفتم دی ماه تعطیل و مجازی شد.
یزد- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در حوزه های سرگرمی و تفریحی دچار عقب ماندگی هستیم و یزد در این زمینه ظرفیت های بسیار خوبی دارد.
فرودگاه شهید صدوقی اعلام کرده، هواپیما در حال تعمیر بوده و پرواز جایگزین ساعت ۲۱ امشب وارد مدار خدمتی شده و آماده خدمت رسانی به مسافران خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ