بازیکنان لیورپول با انتشار تصاویر از تفریحات‌شان در هوای گرم دوبی خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبن نوس، ستاره پرتغالی الهلال، می‌گوید برای بازنشستگی یا تفریح به عربستان نیامده و قصدش رقابت کردن است.
کریستیانو رونالدو عکس‌هایی از تفریح به همراه جورجینا و فرزندانش منتشر کرد.
آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد، می‌گوید تیمش شرایط خوبی ندارد و شکست مقابل هوفنهایم در بازی دوستانه اخیر ثابت کرد که فاینورد باید تا پایان تابستان شرایط به مراتب بهتری پیدا کند.
«محمدعلی یکتانیک» فعال محیط زیست از مکان‌های مخصوصی در نقاط دیگر دنیا مثال می‌آورد که برای این ورزش در نظر گرفته شده است: متاسفانه استفاده از طبیعت در ایران هم مجانی است و هم بی‌صاحب» و این در حالی است که ما در ایران با یک اکوسیستم شکننده طرف هستیم که این اکوسیستم با آفرود به سرعت از بین می‌رود.
چند تن از فوتبالیست های مازندرانی صبح امروز به بازی والیبال ساحلی پرداختند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بحث سانروف بسیار مهم است و نباید کودکان به دلیل جثه نحیف خود از آن بیرون بیایند چراکه با کوچکترین ترمز ناگهانی به جلو پرتاب شده یا حتی ممکن است از جلوی خودرو به زمین افتاده و خود ماشین از روی آنها رد شود.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ایستادن در سانروف برای کودکان یک تفریح نیست و والدین نباید به بچه‌ها اجازه دهند که از سانروف استفاده کنند چرا که سطح اتکا ناپایدار است.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، که در حال حاضر به سنگاپور سفر کرده در مسابقه پدل شرکت کرد تا توانایی‌هایش را به تصویر بکشد.
تیم ملی چین به‌ عنوان ضعیف ترین از لحاظ رنکینگ در لیگ ملتهای والیبال حاضر خواهد بود.
کمی عجیب و غریب است که صورت هم‌تیمی‌ات را روی بدنت تتو کنی. همین مسئله باعث خنده خبرساز میکا ریچاردز به تتوی ریچارلیسون شده.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به همراه همسرش شب گذشته برای صرف شام و دیدار با دوستان و هم تیمی‌های سابق به رستورانی در شهر بارسلونا رفت.
منابع محلی در سودان تصاویری از جنگ‌های خیابانی در خارطوم پایتخت این کشور منتشر کرده‌اند که بسیار پربیننده شده است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ این روزها علاقه زیادی به تماشای بازی های هاکی روی یخ لیگ آلمان نشان می دهد.
جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، می‌گوید یک بار به خاطر این که پس از شکست این تیم برابر سویا به مهمانی رفته جریمه شده است.
بعد از یک جلسه تمرینی مفرح، بازیکنان پرسپولیس تمرین سفت و سختی را در ورزشگاه کاظمی برگزار کردند.
جشن تولد پسر فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، با حضور بسیاری از بازیکنان این تیم برگزار شد و تصاویر آن توجه بسیاری را جلب کرده است.
هواداران یوونتوس معتقد هستند که پل پوگبا، هافبک فرانسوی، به اندازه کافی تلاش نمی‌کند.
سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران درباره چرایی عدم تبدیل شهر تهران به مقصد گردشگری با وجود داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی و غیرطبیعی گفت: چند عامل در این موضوع دخالت دارد که مهم‌ترین آن‌ها عدم تطابق ساعت کار مراکز تفریحی و موزه‌ها با ساعت فراغت گردشگران و ناشناخته بودن مراکز تفریحی و گردشی شهر تهران است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در بررسی داخل خودروی متهمان تعدادی لوازم سرقتی اعم از سه عدد باکس بزرگ و دو دستگاه ضبط خودرو با مارک‌های مختلف که ساعاتی قبل سرقت شده بود، کشف و ضبط شد. متهمان هم که ۲۰ تا ۲۷ سال سن داشته و ساکن یکی از استان‌های مجاور تهران بودند، تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کردند و مدعی شدند که برای تفریح دست به این سرقت‌ها زده‌اند.
با تبدیل شدن فقر ۴۰ درصدی سفر‌ها به ابرفقر ۷۰ درصدی در حوزه بازار گردشگری، دولت در بازار گردشگری مردود شد که این امر منجر به مهاجرت تفریح از زندگی ایرانی‌ها شده است.
ساندویچ نان، پنیر و گردو، ساندویچ نان، پنیر و سبزی، ساندویچ نان، پنیر، خیار و گوجه، ساندویچ نیمرو، ساندویچ املت، ساندویچ الویه، ساندویچ کتلت مرغ یا گوشت، ساندویچ کوکو سبزی یا سیب زمینی، ساندویچ سیب زمینی، تخم مرغ، خیارشور و گوجه، ساندویچ کره و عسل، ساندویچ کره و مربا، ساندویچ کره بادام زمینی، موز و عسل، ساندویچ خامه و شکلات صبحانه و ساندویچ شکلات صبحانه و موز از جمله ساندویچ‌هایی است که می‌توانید برای میان وعده و یا ناهار فرزندانتان آماده کنید.
استفاده از میان وعده‌های غیر خانگی برای دانش آموزان مانند انواع کیک و بیسکوییت، آبمیوه صنعتی، شکلات و آبنبات و ... تعداد دفعات استفاده در هفته را کاهش دهید و تا حد امکان از لقمه‌های سالم و تازه خانگی استفاده کنید.
دونی فن ده بیک، هافبک هلندی منچستریونایتد، می‌گوید پرتاب دارت به بخشی از تفریح او در تمرینات تبدیل شده است.
نماینده فوتبال خراسان رضوی بعد از سقوط به لیگ دسته اول فوتبال ایران، شرایط بغرنجی دارد و روز‌های عجیبی را سپری می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ