مرتضی مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان گفت: اینکه افرادی برای تماشای آسمان شب به کویر بروند؛ اما در آن منطقه اتفاقات دیگری رخ دهد، پذیرفتنی نیست. تماشای آسمان پرستاره باید باعث تفکر انسان شود؛ نه آنکه زمینه فساد و گناه را فراهم کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عطاالله مهاجرانی با بیان اینکه اگر فضا به گونه‌ای باشد که افرادی که توانایی و دانش و تخصص مناسب و تجربه لازم را برای نمایندگی دارند؛ اما بیم ردصلاحیت یا عدم احراز صلاحیت! داشته باشند، نمی‌آیند، نوشت: چنانکه در فضای موجود و اگر همین فضا تداوم یابد، بسیاری نمی‌آیند، به ویژه وقتی جریان تند غوغاسالاری در فضای سیاسی کشور شکل می‌گیرد که چهره‌های شاخص جریان اصولگرایی مانند دکتر علی لاریجانی و مهندس محمدرضا باهنر هم ناخالص و غیرخودی تلقی می‌شوند، حساب دیگران با کرام‌الکاتبین است.
عشق یک طرفه و نافرجام دیرزمانی است که رمانتیک و زیبا است، اما در عمل، جایگزینی برای عشق سالم و متقابل نیست. یکی از تلخ‌ترین و ناخوشایند راه‌ها برای تجربه عشق زمانی است که یک طرفه باشد. افرادی که خود را در عشق نافرجام می‌بینند، ممکن است در خلاص شدن از شر احساسات آزارنده دچار مشکل شوند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حجاب یک موضوع فرهنگی است، بر ضرورت وجود یک پدافند فرهنگی مؤثر تأکید کرد و گفت: نمی‌شود بگوییم ما باید فقط برویم برای افراد حرف بزنیم، کار فرهنگی کنیم و دلیل بیاوریم تا جذب کنیم، زیرا هر فرهنگ‌سازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلو‌های کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است. نباید در برابر این جریان ساکت نشست درحالی که ادعای عاشورایی بودن و حسینی بودن داریم.
همتی نوشت: سعی دارند مثل همیشه با فرافکنی و اینکه «چرا برای کاستن از التهاب بازار ارز در اسفند ۹۸ گفتی تأثیری ندارد»، مسئولیت را به گردن دیگری بیاندازند!
فارس نوشت: امام جمعه قم با بیان اینکه نگاهمان به افرادی که خود را از نعمت حجاب محروم کرده‌اند بدبینانه نیست، گفت: نگاه ما نگاه امیرالمؤمنین (ع) و مالک اشتر است که با همه اقشار جامعه چه دیندار و چه غیر دیندار برخورد خوب داشتند، ولی این سخن، به معنی این نیست که اگر کسی از خط قرمز‌ها عبور کند با او برخورد قانونی نشود.
مدیر عامل شرکت بورس تهران با بیان اینکه افرادی که در بازار سهام تصمیم عجولانه می‌گیرند، بازنده‌های اصلی هستند، گفت: با تداوم روند پذیرش شرکت‌ سهامی عام پروژه و عرضه‌های اولیه، بازار سرمایه ثبات خود را حفظ کند.
رییس جمهور با بیان اینکه شرط تحقق تحول، باور و اعتقاد است تاکید کرد: افرادی که به تحول اعتقاد و باور ندارند کنار بروند و اجازه دهند در آموزش و پرورش تحول ایجاد شود.
نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه برخی از جریان ها می خواهند که افراد مذهبی در برخی از مکان های تفریحی حضور پیدا نکنند، افزود: برنامه تلویزیونی محفل که در ماه مبارک رمضان پخش می شود یک برنامه قرآنی و مذهبی است که مردم از دیدنش لذت می برند و این نوع لذت ها باید ترویج شود.
میرباقری با بیان اینکه افرادی که در وزارت ارتباطات مسؤول بودند و این فضای مجازی را برای ما درست کردند که مقام معظم رهبری می‌فرمودند، قتلگاه است، اما آن‌ها رهایش کردند، چرا محاکمه نمی‌شوند، تعارف نداریم. وزیر و معاون وزیر باید محاکمه شوند؛ حتی رئیس جمهور باید محاکمه شود.
افرادی که منفعل – پرخاشگر هستند به جای اینکه مستقیما پرخاشگر باشند، به طور غیرمستقیم پرخاشگری می‌کنند. به عنوان مثال، رفتار پرخاشگری منفعل می‌تواند به شکل مقاومت در برابر درخواست‌های شخص دیگر از طریق به تعویق انداختن، کج خلقی، یا رفتار سرسختانه ظاهر شود.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی در وزارت امور خارجه، با تاکید بر اینکه این پرونده، پرونده مهمی است و متهمان زیادی دارد که در حوزه اجرای این ترور دخیل بوده‌اند، تصریح کرد: نام آن‌ها به دادسرا ارائه شده است، در واقع تعداد کسانی که در اجرای این جنایت مباشر بودند و یا مساعدت کردند زیاد هستند.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی در وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه این پرونده، پرونده مهمی است و متهمان زیادی دارد که در حوزه اجرای این ترور دخیل بوده‌اند، تصریح کرد: اسامی آنها به دادسرا ارائه شده است، در واقع تعداد کسانی که در اجرای این جنایت مباشر بودند و یا مساعدت کردند زیاد هستند
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی در وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه این پرونده، پرونده مهمی است و متهمان زیادی دارد که در حوزه اجرای این ترور دخیل بوده‌اند، تصریح کرد: اسامی آنها به دادسرا ارائه شده است، در واقع تعداد کسانی که در اجرای این جنایت مباشر بودند و یا مساعدت کردند زیاد هستند
سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اینکه هیچ‌گونه تخفیف و ارفاقی برای افرادی که جرایم خشن مرتکب شدند، در نظر گرفته نمی‌شود، در عین حال گفت: افرادی که هیجانی به میدان آمدند و قصد مجرمانه نداشتند مورد رأفت قرار می‌گیرند.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا با بیان اینکه برای افرادی که ممنوع‌الخروج هستند، پیامکی مبنی‌بر ممنوع‌الخروج بودن برای آن‌ها ارسال نمی‌شود، گفت: هر فرد صرفاً با مراجعه به سامانه «پلیس‌من» می‌تواند از ممنوع‌الخروج بودن خود مطلع شود و به اطلاعات دیگران دسترسی ندارد.
بوشهر- وزیر کشور با بیان اینکه بخش زیادی از افراد دستگیر شده که اظهار پشیمانی کردند آزاد شده‌اند، گفت: در برخی رسانه‌های کشورهای همسایه آشوب به مردم ایران آموزش داده می‌شود.
توکلی با بیان اینکه دشمنان از همه ابزارهای موجود استفاده کردند تا بر ذهنیت مردم ایران و مسئولین تأثیر بگذارند، ادامه داد: در واقع صحنه را به گونه‌ای ترتیب می دادند تا به امیال و اهداف خود در این صحنه پر از آشوب و غبار برسند.
جانشین فرماندهی کل انتظامی با بیان اینکه اکثر افرادی که در اغتشاشات به خیابان می‌آیند تماشاچی هستند، گفت: برخی از این افراد مزدور و تروریست هستند.
وی با بیان اینکه در جریان تجمعات اخیر ‌افرادی حضور داشتند که اصلا اطلاعی از سیاست و جریان فوت مهسا امینی ندارند، تاکید کرد: برخلاف بزرگ‌نمایی رسانه‌های معاند، تعداد افراد حاضر در تجمعات اخیر مرکز استان کردستان به 200 نفر هم نمی‌رسید.
فرمانده یگان های ویژه با بیان اینکه افرادی که اغتشاش می‌کنند اعتراض مردم را به حاشیه می‌برند، گفت: یگان ویژه امنیت اعتراضات قانونی خیابانی را برقرار می‌کند
عباسی با اشاره به اینکه فرزندان افرادی که در آن مقاطع به واسطه مادر یا پدر در سایر کشور‌ها بزرگ شدند و اکنون ۳۰ الی ۴۰ ساله هستند به دلیل ضرایب هوشی زیادی که دارند قرار است مدیران کشور شوند، گفت: قطعا این افراد روابط داشتند و بدون رابطه هم نبودند.
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه اجازه خروج از کشور فقط به افرادی که در مرز هستند داده می‌شود، گفت: تا به امروز دو میلیون و بیست هزار نفر از زائران عتبات عالیات از مرزهای کشور خارج شده‌اند.
معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی در پاسخ به اینکه برای افرادی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام آگهی می‌دهند و در صورت شکایت صفحه خود را بسته و صفحه جدیدی باز می‌کنند چه اقداماتی انجام می‌شود گفت: سازمان نظام پزشکی واحدی برای نظارت بر فضای مجازی دارد و صفحات غیرقانونی را به مراجع ذی‌ربط معرفی می‌کند اگر این افراد عضو سازمان نظام پزشکی باشند به دادسرای انتظامی نظام پزشکی و یا اگر افرادی باشند که تحصیلکرده نیستند که اصولا هم همینطور است به دادسرای جرایم رایانه ای، دادسرای رسانه و فرهنگ یا دادسرای جرایم پزشکی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
عضو شورای عالی جامعه مدرسین، با بیان اینکه اگر روحانیت صحنه را رها کند افرادی خواهند آمد که نه به دین و نه دنیای مردم رحم نمی‌کنند گفت: این افراد همان ادامه دهندگان اردوگاه مقابل سیدالشهدا هستند و فقط نام آنان عوض شده چرا که کربلا همواره در تاریخ تکرار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ