تیم فوتبال پرسپولیس برای ماندن در کورس فشرده قهرمانی لیگ برتر چیزی جز سه امتیاز در کرمان را نمی‌خواهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد ایران شرایط سرمایه گذاری در ایران را برای مقامات استان های اربیل و سلیمانیه عراق تشریح شد.
قوانین جدید نقل و انتقالاتی و وضعیت مالی باشگاه ها باعث ورود فوتبالیست های عراقی به لیگ برتر ایران شده است.
«باید عزم سیاسی برای مواجهه با بحرانی که این روز‌ها گریبان جامعه و نظام اقتصادی سیاسی را گرفته داشته باشیم، چرا که در غیر این صورت در سیاه چاله اقتصادی قرار می‌گیریم و از تمامی کشور‌های منطقه خلیج فارس در حوزه توسعه اقتصادی دانش بنیان عقب خواهیم ماند. در وضعیت فعلی همه شاخص‌های اقتصادی و جمعیتی ما در شرایط هشدار قرار دارند. شرایط فعلی در اقتصاد ما بسیار شکننده است و نیاز به تصمیمات جدی دارد. مسئولان باید نگران باشند و توجه کنند جامعه به تغییرات ریشه‌ای نیاز دارد.
: علی پروین و محمود خوردبین بزرگان باشگاه پرسپولیس به همراه یحیی گل محمدی و رضا درویش به قطعه نام‌آوران بهشت زهرا رفتند و بر سر مزار تعدادی از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال، چون مرحوم ناصر حجازی منصور پورحیدری حاضر و به آنها ادای احترام کردند.
سرمربی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یاد بزرگان فقید این تیم را با بردن جام به بهشت زهرا گرامی داشتند.
مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس امروز به اتفاق علی پروین و محمود خوردبین، پیشکسوتان نامدار باشگاه همراه با کاپ قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا(س) حضور پیدا کردند.
محمدجواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در بهشت زهرا (س) دفن شده‌اند، گفت: تا ۳ سال آینده بهشت زهرا (س) با توجه به شرایط دفن روز تکمیل خواهد شد.
تیم فوتبال پرسپولیس حالا دست بالاتر را برای کسب قهرمانی لیگ برتر دارد.
سخنگوی سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به تمهیدات این سازمان برای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال گفت: این سازمان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال ۲۴ ساعته خواهد بود.
محمدجواد محمدی که تک گل پیروزی‌بخش هوادار به پرسپولیس را زد در مورد اتفاقات این بازی گفت‌وگو کرد.
تاجیک با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته تا این دوره از مدیریت شهری موضوع احداث آرامستان‌های جدید تعیین تکلیف خواهد شد، گفت: نخستین آرامستان در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. ظرفیت دفن اموات در بهشت زهرا (ع) نیز با دفن روزانه تا ۳ سال آینده به اتمام می‌رسد.
پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی فولاد هرگز شکست نخورده است.
آمارهای منتشر شده از سوی مراکز آمریکایی نشان می دهد با وجود اینکه این کشور تنها ۵ درصد از جمعیت دنیا را دارد اما ۳۱ درصد از جرایم تیراندازی در کل جهان در این کشور رخ می دهد.
سرمربی پرسپولیس پیش از تمرین امروز با خبری شوکه کننده باعث شد تا فضای تمرینی برای بازیکنان به شکل ناراحت‌کننده‌ای پیش برود.
یک منبع آگاه در خصوص روند کفن و دفن اعضای قطع شده بدن می‌گوید: این اعضا در غسالخانه میان تطهیرکننده‌ها به احشا معروف است. این احشا را در جای مخصوصی از غسالخانه می‌گذارند و عین بدن مرده که غسل و کفن می‌کنند این اعضا را هم به همین ترتیب غسل و کفن می‌کنند. بعد در قسمتی از سردخانه نگهداری و هفته‌ای یکی دو بار در روز‌های به خصوص دفن می‌کنند.
گرچه طراحان بهشت زهرا در نخستین سال تاسیس اعلام کرده بودند که این آرامستان برای مدت ۳۰ سال برای درگذشتگان پایتخت کفایت می‌کند، اما با وقوع جنگ تحمیلی و ورود خیل عظیم شهدای وطن، ظرفیت بهشت زهرا، دو سال زودتر از موعد پیش‌بینی شده یعنی در سال ۱۳۷۸ پر شد. با این حال در همان سال، مساحت ۱۱۰ هکتاری در قسمت شمال شرقی این آرامستان به مجموعه بهشت زهرا اضافه و مهرماه ۱۳۸۸ هم ۱۶۰ هکتار دیگر در بخش شرقی به این آرامستان ملحق شد تا وسعت آن به ۵۸۴ هکتار برسد.
مدیرعامل اسبق پرسپولبس ضمن تبریک برد ایران برابر ولز، از ریاست جمهوری درخواست پاداش ویژه برای بازیکنان را خواستار شد.
در مورد خانم شاکرمی نیز سازمان بهشت زهرا(س) براساس جواز دفن صادره از سوی مرجع مربوطه، پیکر وی را بنا به درخواست خانواده، به شهرستان مربوطه منتقل کرده است.
سازمان بهشت زهرا (س) در خصوص جواز دفن «نیکا شاکرمی» اطلاعیه‌ای را صادر کرد.
اجتماع اربعینی ها در مصلای تهران چند روز زودتر از پیاده روی اربعین، حس و حال قدم زدن در جاده نجف کربلا را با حضور قشرهای مختلف زنده کرد.
شهردار تهران طی احکامی جداگانه مدیرعامل بهشت زهرا و رئیس شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه را منصوب کرد.
حضرت محمد (ص) فرمود: «كسى كه روزه، او را از غذاهاى مورد علاقه‌‏اش باز دارد، بر خداست به او از غذاهاى بهشتى بخوراند و از شراب‌هاى بهشتى به او بنوشاند.» امام صادق (ع) فرمود: «هر كس كه در روز بسيار گرم براى خدا روزه بگيرد و تشنه شود، خداوند هزار فرشته را مى‏ گمارد تا دست ‏به چهره او بكشند و او را بشارت دهند تا هنگامى كه افطار كند.»
حضرت محمد (ص) فرمود: «كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‌‏اش باز دارد، بر خداست كه به او از غذاهاى بهشتى بخورانند و از شراب‌هاى بهشتى به او بنوشاند.» و امام صادق فرمود: «هر كس كه در روز بسيار گرم براى خدا روزه بگيرد و تشنه شود، خداوند هزار فرشته را مى‏ گمارد تا دست ‏به چهره او بكشند و او را بشارت دهند تا هنگامى كه افطار كند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ