سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: واردات خودرو‌های خارجی باید به اجرا برسد تا بتوانیم انحصار را بشکنیم و ذره‌ای به فکر ملت ایران باشیم که مجبور هستند پول بنز را پرداخت کنند، اما تیبا سوار شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق با قانون، دولت ملزم است که اگر نتواند به موقع پول گندم‌کاران را پرداخت کند، باید خسارت آن‌ها را بپردازد.
این نماینده مجلس تاکید کرد: کلمه ترک فعل که این روزها از این مجلس شروع شده است نباید باعث تضعیف دستگاه اجرایی کشور شود؛ در این زمینه از رئیس قوه قضائیه تقاضا دارم، دادستان‌ها و قضات را به این مهم توجه دهند.
رحیمی جهان آبادی نوشت: خواستم تاکید کنم با افتخار نماینده مردمی هستم که شما ارزشی نما‌ها را شلغم هم حساب نمی‌کنند. حالا هر جا خواستید ارسال کنید. شما تندرو‌ها ننگ این کشورید و از شما بیزاریم و عامل بدبختی مردمید.
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با تأیید واردات خودرو‌های کارکرده گفت: قرار نیست این خودرو‌ها از محل ارز دولتی وارد شود بلکه مردم می‌توانند با ارز‌هایی که در خانه‌های خود دارند و تا ۶۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، اقدام به واردات کنند.
حسنلوئی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۸ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با انتقاد از وضعیت توزیع آرد در منطقه نقده و اشنویه گفت: مردم باید ساعت ۳ بامداد در صف نانوایی باشند و آیا این شایسته مردم است.
اهواز- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: با وجود اینکه قیمت خرید تضمینی گندم اصلاح نشده، پول خرید گندم و کلزای کشاورزان تاکنون پرداخت نشده است.
با مزه‌ترین بخش از سخنان آقای عباسی اما آنجاست که می گوید: «تقصیر نماینده‌ها نیست که ارزش پول ملی سقوط کرده است. مردم به این نکته توجه کنند که برای نماینده خیلی بیشتر از اینها هزینه می‌شود». اما این چه توجیهی است؟ هر هزینه‌ای را بپذیریم چون خیلی بیشتر برای آنها هزینه می‌شود؟
یک نماینده مجلس در صحبت‌های عجیب از دولت خواست ارز در دست مردم را جمع و به جای آن به مردم پول ایرانی بدهد.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: کام مردم در ابتدای سال تلخ شد و افزایش قیمت خودرو منجر به کاهش ارزش پول ملی شد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: وقتی نقدینگی‌های سرگردان به سمت تولید هدایت شود علاوه بر کاهش شدید تورم سبب افزایش تولید و افزایش ارزش پول ملی خواهد شد.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آمریکا بخشی از آن بدعهدی های خودش را جبران کند، از ایران هراسی دست بردارد و بخشی از پول های بلوکه شده به ما برگرداند، قطعا ما ترسی از مذاکره مستقیم با آمریکا نداریم.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وجه شرعی و قانونی اینکه گفته‌اند مردم باید ابتدا به صورت کامل پول اتومبیل را به حساب واریز کنند، سپس در قرعه کشی شرکت داده می‌شوند، روشن نیست.
نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس گفت: ما خیلی اصرار داریم که چرخ را دوباره اختراع کنیم، سوال من از مسئولان اجرایی این است که ۲۰۰ کشور در جهان وجود دارد این‌ها پول ملی و ارز خارجی خود را چگونه مدیریت می‌کنند؟ چرا ما به بانکداری و یا حکومتداری به عنوان یک علم و تخصص اعتقاد نداریم؟ چرا فکر می‌‌کنیم ما تخم دو زرده جهان را آوردیم که می‌توانیم همه امور جهان را اصلاح کنیم.
نماینده مردم بابلسر در مجلس، گفت: با توجه به گرانی قیمت ارز، بی ارزش شدن پول ملی و تورم بالای ۵۰ درصد باید استیضاح وزیر اقتصاد در دستورکار مجلس قرار گیرد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد: متأسفانه هنوز برای مجلس مشخص نیست که فرمانده اقتصادی دولت کیست؟ و متاسفانه سازمان‌هایی نظیر برنامه و بودجه، معاون اول و معاون اقتصادی و افراد متعددی تصمیم‌گیری می‌کنند. باید برای مجلس مشخص شود که آیا آقای دکتر صالح آبادی بر اساس قاعده «اذن در شیء اذن در لوازم آن است» اختیار کافی در حوزه سیاست‌های ارزی دارد یا خیر؛ گاهاً شنیده می‌شود در جا‌های دیگری نظیر کمیته مداخلات ارزی تصمیماتی گرفته می‌شود و ایشان صرفا مجری است.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اقتصاد کشور به نوعی است که گروهی از مردم پول ملی را به ارز تبدیل می‌کنند و منجر به خروج سرمایه از کشور می‌شوند.
نماینده مجلس ششم نوشت: ظرف این مدت که دولت سیزدهم آقای رئیسی روی کارآمده و با دولت و مجلس انقلابی به قولی شاهد حاکمیت یکدست هستیم، ببینید وضع و شرایط اقتصادی مردم به کجا رسیده که قیمت مایحتاج روزانه مردم نسبت به گذشته بسیار بالا رفته است.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: ارزش پول ملی کشور بی‌سابقه‌ترین سقوط را تجربه می‌کند و متأسفانه تدبیری برای جلوگیری از پدیده شوم سقوط ارزش پول ملی شاهد نیستیم.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، نامه استعفای ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه را در جلسه علنی امروز اعلام وصول کرد.
معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس با اشاره به اینکه برخی معتقدند هدف این هزینه، استفاده از فرصت جام‌جهانی برای توسعه انقلاب بوده گفت: «اگر هدف این بوده حداقل کسانی می‌رفتند که الفبای انگلیسی را بلد باشند تا اگر می‌خواهند در انتقال مفاهیم انقلاب همکاری کنند، قدرت برقرار کردن ارتباط را داشته باشند. انتخاب افراد بر چه اساسی صورت گرفته است؟ کمیسیون اصل ۹۰ و کمیسیون فرهنگی مجلس باید این سفر را بررسی کنند تا مشخص شود افراد بر چه اساسی انتخاب شدند و چه ضرورتی داشته که در شرایط کنونی کشور به این افراد قطرگردی کنند؟»
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: در موضوع خدمات دولت هوشمند پول های هنگفتی هزینه شده اما اساساً چیزی به نام پنجره واحد دولت الکترونیک وجود ندارد.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: متأسفانه سرمایه مردم در بورس کاهش یافت و حداقل سازمان بورس باید اصل پول مردم را به آنها بازگرداند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که عرضه کننده انحصاری است پس به خودش حق می دهد تا هر طوری که دلش خواست با مشتری برخورد کند و مشتری هم جای دیگری ندارد که به آن مراجعه کرده و از آن اینترنت تهیه کند. این بیماری مزمن کشور ما است که دولت در خیلی از حوزه ها بازیگر اصلی است.
نماینده مردم کرمان در مجلس گغت: تیم مذاکره‌کننده خطوط قرمز نظام از جمله راستی‌آزمایی در رفع تحریم‌ها، فروش آزادانه نفت و دریافت آزادانه پول آن و اخذ ضمانت‌ها را مورد توجه قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ